לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג-חטיבת-הביניים-של-רומי-=]

ממ...כמה פירושים יכולים להיות לשם של הבלוג?! כן..כן..זה על החיים שלי בחטיבת ביניים וכל כמה ימים נאי אוסיף עוד אחד.. טוב נשמותת.. אני גמרתתי פה!! ותעקבוו טוב. -רומי- =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עוד יומיים חטיבה:O


 

 

טוב ..

 

 

חחברצ'ווסס

 

עוד יומיים בצפפר ואני ממש מתרגשת ועכשיו כבר ממש מאוחר..אז אני אמשיך לכתוב מחר..

 

אבל דברו איתי..

 

400732497-איסיי

[email protected]מסן

[email protected]אימייל..

 

ייאללה צאוו ..

 

=]רומי=]

נכתב על ידי , 1/9/2007 02:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 400732497 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueen12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queen12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)