לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  שירט.

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

פשוט יפה.












שיר.

נכתב על ידי שירט. , 21/2/2008 15:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתן יודעות,


אתן עומדות איתי חמש בנות במעגל.

 

אתן יורות.. כ"כ..

למה אתן חושבות שאני אשתף פעולה עם הביזיון הזה?

אתן לא רוצות אל תהיו חברות שלה, תפסיקו כבר לנסות להסיט אותי נגדה. למה אתן מתנהגות בכזו צביעות?

למה אתן מאלצות אותי להיות במקום הזה של הריכולים? חשבתן על זה שאולי אני לא רוצה..?

תתבגרו כבר.. אתן לא מבינות שלא יוצא לכן מזה שומדבר? וזה כולל הכל!

הפריצות!

הריכולים!

הסודות!

ההיגררויות!

הרמאויות!

החסויים!

המתגרים!

הכל..

רבאק אנחנו בכיתה ז'................

לא נמאס לכן?

או בעצם.. לכם?

אני לא אומרת שאני מושלמת כי אני יודעת שאין דבר כזה.. אבל אני מנסה להתרחק מכל הדברים האלה זה סתם עושה רע.

בשביל מה אתן צריכות את זה?

מה זה נותן לכן?

איך אפשר לסמוך עלייכן?

אתן נותנות לדברים האלה במה, ואח"כ אתן עוד מתפלאות???

 

אתן יודעות מה, אני לא מתפלאה עלייכן ב כ ל ל.

תמיד ידעתי שאתן כאלה.

 

ובביצפררר

בכללל אפשר למות מכן. כבר אין לי כח לספר מה אתן עושות גם שם

אז פשוט רדו ממני.

ותחשבו על הנזק הכ"כ גדול שאתן עושות.

 

תהיו.. חברות אמיתיות.

 

 

 

 

 

תפסיקו כבר עם התגובות נאצה האלה!!!!!!!

חלאס זה לא נותן לכם שומדבררררר

אתם סתם יוצאים כלביםם!

 

נכתב על ידי שירט. , 2/2/2008 11:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירט. ב-4/2/2008 20:12
 





2,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)