לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Bloom


dream with me and you'll see

Avatarכינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

סיימתי בית ספר!


כן כן, רשמית סיימתי בית ספר. מה לעשות שבפועל זה לא נכון? יש לי ביום שני בגרות חוזרת במתמטיקה (שני שאלונים כי פישלתי לפני שנה באחד מהם) ובדוגרי אני חוששת שאני אצטרך לעשות שוב כמה מהבגרויות כי קיבלתי מגנים של 90 ומעלה בהכול אז הרשתי לעצמי לא ללמוד כמעט לבגרויות ונראה לי שאני אשלם על זה..... טוב נו אולי פסיכומטרי ילך טוב?

כך או כך, אם נהפוך את זה לפוסט סיכום בית ספר... בעצם למה שנעשה את זה? אין טעם לדבר על משהו שנמשך 12 שנה. בוא נדבר על מה שקורה עכשיו, על הסוף של הבית ספר.

אז ידיד שלי קיבל כוכב על שמו ליומולדת,

וידיד איחר קיבל בשורה שהוא ימות עוד 5 שנים,

המון חברים מתכוננים לנסיעה לחו"ל לכבוד סיום בית הספר (כמובן שאני אשאר לנצח בארץ),

והשאר לא מעניינים ממש.

כולם כל כך מדוכאים מהסוף של זה ואני לא מרגישה כלום... רק התרגשות מתחילת החיים מחוץ לבועה, אולי כמה פחדים לא משמעותיים של מה אם אני אכשל בתור בן אדם בוגר, כי אני כבר לא מרגישה ילדה, לא בטוחה שהרגשתי אי פעם.

בכול אופן זהו.

טוב ממזמן לא עידכנתי אז שמחתי לחזור:) בקרוב עיצוב חדש...

המשך יום נעים!

 

נכתב על ידי , 12/7/2008 20:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזקה מהרוח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזקה מהרוח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)