לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I just want you to know that ILY


העולם מלא בדברים מובנים מאליהם שבני האדם פשוט אינם מבחינים בהם..

Avatarכינוי:  Who stole my cookies?

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

המכתב שלא נכתב - זה לא שאפסיק לאהוב


למטה,
נכתב על ידי Who stole my cookies? , 12/5/2008 22:02  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המכתב שלא נכתב - זה לא שאפסיק לאהוב.


זה לא שלא כואב יותר.

זה לא שהלב נרפא.

זה לא שאין יותר מחשבות על 'מה היה אם'.

זה לא שאין יותר חלומות, על שנינו יחד.

זה לא ששכחתי.

זה לא שאשכח.

זה לא שאי פעם אפסיק לאהוב אותך.

 

אבל אין מה לעשות,

החיים ממשיכים.

יש לי מישהו אחר,

ותאמין לי שאני עדיין חושבת עלייך.

ובגלל זה אני לא לגמרי איתו.

וזה כ"כ כואב לי,

שאני לא יכולה להעניק לו את כולי.

בגללך.

 

כ"כ כואב להיזכר במה שהיה,

או יותר נכון - מה שלא היה בינינו.

ובאמת שהיה יכול להיות משהו טוב.

ואולי גם לא.

אבל הניסיון עוד לא הרג אף אחד.

מקסימום לא ילך,

מקסימום לא נאהב.

 

רק תסביר לי למה,

למה תמיד מי שהכי חשוב לך פוגע בך הכי חזק?

 

 

כ"כ רוצה כבר להיגמל ממך.

כ"כ רוצה.

 

 

אוהבת ואמשיך לאהוב,

אני.

נכתב על ידי Who stole my cookies? , 12/5/2008 21:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWho stole my cookies? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Who stole my cookies? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)