לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבות חדשות



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יש לי אהבה לא ברורה


יש לי אהבה שלא כל כך ברורה לי

הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ושאל אותי (ברגע מביך קצת..) אם אני אוהבת אותו

ואמרתי לו שכן, ואז הוא אמר לי שהוא לא רוצה להרוס לי את החיים,

אבל זאת הפעם הראשונה בחיי שיש לי מישהו שמחזיר לי אהבה כמו שאני רוצה, לך השאר שהיו היו סתם, אני הצטיירתי כמובן מאליו.

ופתאום הוא הגיע, עם חיסרון אחד ע-נ-ק שלא נראה לי שהוא הולך לשנות.

מה קרה לי? הרי כבר שנים שלא הצליחו לעבוד עליי בקלישאה הזו של "אהבה"

וברגע אחד זה קרה איתו, אולי בגלל שהוא מבין אותי כמו שאף אחד לא,

ושהוא יודע בדיוק מה אני מרגישה מבלי שאני אומרת כלום.

אני לא מפסיקה לחשוב עליו לא משנה מה.

 

נכתב על ידי Narkis , 1/9/2007 19:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Narkis

בת: 43






הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNarkis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Narkis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)