לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הם אומרים שאני חיה בעולם שכולו פיות וחדי קרן מעופפים.. זה לא נכון - לחדי קרן בכלל אין כנפיים!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

אוו מיי גאד!!


כמה זמן לא כתבתי!!!

התעלית על עצמך, זהר!

 

טוב אז האמת שלא כתבתי כי הייתי כל כך עסוק... בטח גם אתם לא נכנסתם לבלוג כי הייתם משמ עסוקים

בצפר, בצפר, בגרויות, מגנים, בצפר, טיולים, ימים כייפים, חברים וכולי וכולי.

 

 

אז... בזמן האחרון הספקתי להפוך לטניסאית מקצועית! חחח (תודה אדי - חולה עלייך)

חחח טוב נו, אז אני לא יודעת לשחק.. אבל הייתי נראית ממש כמו טניסאית אמיתית!

 

והמון המון חזרות למסיבת סיום המההמת שלנו!

אני עדיין לא מאמינה שזה באמת באמת הסוף..

ובמסיבת סיום אני עושה הכל ==>  שרה, רוקדת ומשחקת! =] אם כבר לסיים, אז לסיים בכל מקום! חחח

 

אז היה לי חודש עם המון ללמוד, אבל גם עשיתי המוןןן המוןןן כיף! וראיתי אנשים שלא פגשתי מלא זמן!

ואנשים, חברים ותיקים וישנים שלי => אני כל כך אוהבת אתכם! תשמרו על קשר, אני רצינית.

 

ואתמול היה לי יום שולט במיוחד!!

בבוקר הייתי בים והשתזפתי הרבה! ובכך פתחתי את עונת הקיץ באופן רשמי!

אז אני נסעתי עם אמא ואבא לים, וג'ניה המאמי נסע עם המשפחה שלו. ואז "במקרה" נפגשנו והיה כל כך שווה!

וג'ניה הטביע אותי כל כך הרהב פעמים ובלעתי מלאאא מים! כן כן... גם דרך האף...

והיו גלים מטורפים!! בגובה איזה 2 מטר, והלכנו הכי עמוק ככה של יהיו אנשים שרחוקים מאיתנו.

ואז אני אמא ואבא אכלנו ארוחת בוקר במסעדה על הים, ואח שלי וחברה שלו הצטרפו אלינו!! (אני כל כך אוהבת את מריה!!) ואכלנו וצחקנו ונהנינו.

ואז ערן ומריה, ואני וג'ניה חזרנו למים ושוב בלעתי ממש הרבה מים (אבל הפעם אני לא לבד - מריה איתי חחח)

אחרי שממש התעייפנו ישבנו לנו בכיף בשמש  - כמו משפחה קטנה ומאושרת! ואמא ואבא הזמינו לנו את הגלידה של החיים!! 4 כדורי גלידה עם מלאאאא אבל מלאאא קצפת!! התנפלנו על זה כאילו בחיים לא ראינו אוכל. =]

 

 

אחרי מקלחת טובה בבית, עבדתי על משהו בביולוגיה ואז הייתי צריכה ללכת להביא את זה למורה שלי לביולוגיה, וכשבאתי אליה היא חפרה... וחפרה... וחפרה לי כל כך הרבה!! אבל תמי, אני עדיין אוהבת אותך! אני אתגעגע לשיעורים שלך שעוברים כ כך לאט ולמבטא ההולנדי ולמושגי ה"אריתרוציטים" שלך!

 

אחרי החפירה (המאוד ארוכה) של תמי חזרתי הביתה וחיכיתי לערב!! למסיבה של מור ואדם!

וזה המקום לאחל להם :

מור ואדם - מזל טוב! ושתזכו לחיים ארוכים, אושר ועושר!

 

אוקיי המסיבה היתה כזאתי שווה!!! זאת היתה ה-מסיבה!! בנחל שורק, ופולללללל שתייה וכל השכבה כמעט היתה שם!

וכמה רקדתי! וסעמאק - האלכוהול לא השפיע עליי, אבל עדיין נהנתי! ^^

ושמה בחורשה היה כל כך רבה אבק, כאילו... לא היה אוויר - היה רק אבק מרחף. אז כולם היו כאלה שחורים - בפנים, בידיים, ברגליים, בכל מקום.

והטעם בפה היה רק של אבק, והשתעלנו מלא כי אל בדיוק נשמנו חחחחח

ונחשו מי היהתה הילדה הכי מלוכלכת מאבק בכל המסיבה?? אני!!! וכל מי שראה אותי רק ניסה לנקות אותי חחח אבל כולם היו עם ידיים שחורות אז בסוף המסיבה  הייתי תוצאה של ציורי ידיים באבק.

 

וכשחזרתי הביתה בבוקר אז כל כך רציתי פשוט ללכת לישון בלי מקלחת, אבל הייתי כל כך שחור שרק המחשבה על לקום כמו שאני עכשיו ולכלך את המיטה ככה העבירה בי חלחלה חחחח אז נכנסתי למקלחת...

 

חצי שעה קרצפתי את עצמי, אוקיי????? כל כך הרבה שחור לא ראיתם בחיים! נכון שתמיד אומרים "התקלחתי והמים היו פשוט שחורים מלכלוך.." אבל הפעם - המים באמת היו שחורים! הכי שחורים שאפשר. כיאלו שפכתי צבע שחור באמבטיה, והייתי צריכה לחפוף 5 פעמים עד שהפסיק לצאת צבע שחור מהשיער. יואוו זה היה כזה מגעיל - השיער שלי היה פשוט גוש של חול ואבק.!! חחח וכל הבגדים..

ועובדה שחייבים להודות בה  -כן כן... גם הנזלת שחורה.

 

ורק במקלחת בבית הבנתי למה אני הבן אדם שתפס הכי הרבה צבע שחור מכולם! קבלו איזה סתומה: נכון הייתי בים בבוקר? אז כדי להרגיע את העור מרחתי אלווורה על הפנים, צוואר וכתפיים, ואז לפנחי שיצאתי מהבית למסיבה גם מרחתי (הרבה) אלוורה. ואז כל האבק שהיה שם פשוט התמגנט אליי ולא ירד.

בל"ג בעומר לא התלכלתי ככה, ברוק עצמאות לא.. בשום מקום - רק במסיבה אתמול! יואווו עד שהכל ירד...

 

 

ולסיכום - סיקורי הימים האחרונים:

 

# אם יום אחד תרצו להפוך לצבע שחור במהירות ולא תדעו איך, קבלו מתכון לצביעה בשחור: התלבשו בצורה מינמלית, מרחו הרבה אלוורה על עצמכם, וצאו למקום מאובק, רקדו רקדו.. אם יש לכם את החשק גם התפלשו בתוך החול.

 

#זהר היא די חופרת, וזה פוסט ללא תמונות בכלל, אבל זה כי אני כותבת מהמחשב הנייד החדש לשי ועדיין אין לי עליו תמונות ^^

 

# מש_תינבקשת (משתין בקשת) הוא השווה מכולם!!!

 

#ילדים קטנים יכולים להיות מאוד מעצבנים

 

# דן לא יודע לשחק באולינג חחחחח

 

#את כל מה שאתה רוצה לעשות אה יכול לדחוף ביום אחד

 

#אני יכולה לא לישון כמה ימים ועדיין לתפקד

 

# אסור לי להתקרב למטבח ולהשתעשע שם ללא השגחת מבוגר

 

# לסימן כחול יש תוחלת חיים ארוכה - הוא מתחיל כחול > ירוק> צהוב->סגול>  וחום זה כבר אומר שהוא לקראת הסוף.

 

 

 

וזה החודש האחרון שעבר עליי ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נונההה , 8/6/2008 19:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נונההה

בת: 34

ICQ: 216905492 

תמונה




3,698

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנונההה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נונההה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)