לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog


הבלוג שלי ((:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


OK .

בשביל שגם לי יהיה מה לעשות וגם לכם פתחתי את התגובה הזו שתוכלו להמליץ על שירים שאתם אוהבים ולהכיר שירים אחרים.

ממ..

הנה כמה שירם שכדאי להוריד לדעתי:

 

breaking benjamin- so cold

breaking benjamin- the dairy of jane

breaking benjamin- blow me away

star stylers feat. michy- keep on moving

 

בקרב יהיו עוד, תגיבו אתם ותוסיפו .

נכתב על ידי , 1/9/2007 22:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכל הנכנסים/ות ^^


ממ..

אני איתמר, בן 15 וחצי מהמרכז.

אני מאוד אוהב לאכול[XD], לשחק כדורגל, להציק לאנשים ולשמוע מוזיקה.

בבלוג שלי אני יספר קצת על חיי היומיום הדיי משעממים שלי, על שיגועים ועל מוזיקה.

אתם תוכלו להמליץ לי ולאחרים שיבקרו פה קצת על מוזיקה שאתם אוהבים.

 

שיהיה שבוע טוב לכולם.

 

אל תשכחו, מספרים הם חברים! (:

נכתב על ידי , 1/9/2007 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 341049372 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לE-Tamar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על E-Tamar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)