לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר עליי? לא יודע, ואתם?

משעמם לי ונמאס לי לדבר עם אנשים אמיתיים אז פתחתי בלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בטח שהמורים חזרו ללמד


השביתה הזאת כבר יצאה מכל פרופורציה.

לדעתי מזמן היו צריכים לסיים אותה ופשוט חיכו לרגע האחרון כדי שהמורים לא יצטרכו לעבור על החוק ולסרב לצווי המניעה.

אני חושב שעם כל האיומים של המורים על ההתפטרות שלהם אם יכריחו אותם לחזור בעזרת צווי המניעה היא שטות אחת גדולה כי הם לא היו מתפטרים וגם אם כן אז לא נורא, שילכו הביתה, יש מספיק מורים צעירים אחרים שהיו מוכנים להגיע במקומם.

מה שהכי מעצבן אותי זה שהמורים דורשים עכשיו תשלום על ימי השביתה. למה? מה עשיתם חוץ מלהזיק לתלמידים שיצטרכו להשלים את חומר הלימוד? עכשיו גם על השלמת השעות הם ירצו עוד כסף, שעות נוספות תקראו לזה. לא מגיעה להם אגורה על ימי השביתה אלא רק על הזמן שהם ילמדו כדי להשלים את החומר.

אם מישהו חושב שהמורים המפונקים הללו יוותרו על החופשות שלהם כדי ללמד ולהשלים חומר אז הוא טועה, זה בטוח לא יקרה.

אני לא חושב שהמורים צריכים לקבל על כך תגמול, על זה שהם גרמו לתלמידים להסתובב ברחובות ללא מעש ולהפסיד חומר לימוד יקר.

אז נכון שצריך לשפר את מערכת החינוך ויכול להיות שמגיעה להם גם העלאה בשכר אבל לא במחיר של שימוש בתלמידים כנשק.

למה הם לא מפגינים בחופש הגדול? למה תמיד הם ניזכרים לשבות רגע לפני תחילת הלימודים או באמצע?

אז אני יגיד לכם למה: המטרה מקדשת את האמצעים. שטויות במיץ עגבניות.

אם הם היו שובתים ומרימים צעקה גם בחופש, היו מנסים לעזור להם גם ככה, כי גם בעזרת ההפגנות הם היו נכנסים לתודעת הציבור אבל במקום זה המורים הפכו את התלמידים לכלי בידיהם.

 

אני מקווה שלא תהיה שביתה כזו שוב ואם כן אז שתיעשה בחוכמה ולא כמו חוליגנים.

 

 

נכתב על ידי אהוד פוזיס , 13/12/2007 08:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תעשה לרעך מה ששנוא עליך


בכל פעם שיש מקרה של גזענות כלפי יהודים בעולם אז כל ישראל עומדת על הרגליים האחוריות וכשזה קורה כאן אז תמיד יהיה איזשהו תירוץ עלוב ללמה לנו מותר ולאחרים לא.

אולי כבר תבינו: גזענות לעולם לא מוצדקת.

נורא קל לנו לצעוק לאחרים: אנטישמיים , אבל אנחנו לא מתסכלים לתוך החברה שלנו ורואים את הגזענים שבתוכנו.

זה היה פעם עם המזרחים והאשכנזים (ואפילו עד היום) והיום זה נגד האתיופים.

מה הם עשו לא טוב? הרי הם יהודים כמונו, אוהבי הארץ אז הדבר היחידי ששונה אצלם הוא צבע העור שלהם.

וזואת בדיוק הנקודה שלי, למה לשפוט אדם בגלל צבע עורו? עשו את זה למרוקאים ולתימנים והיום הם חלק גדול בחברה הישראלית והיום כמעט אין חשיבות לצבע העור שלהם.

אולי זה מה שיקרה גם עם האתיופים שבסופו של דבר יצליחו לראות מבעד צבע הגוף שלהם.

אז נכון שהם הגיעו ממדינת עולם שלישית ונכון שאולי רובם לא משכילים כ"כ אבל הם הגיעו לכאן כמו כל שאר היהודים והם עם הזמן יסתגלו ולכולם תהיה הזדמנות שווה להשכלה, פרנסה ועתיד טוב יותר.

 

אני בעד חינוך לשיוויון.

 

אודי פוזיס

 

נכתב על ידי אהוד פוזיס , 10/12/2007 09:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אהוד פוזיס

מין: זכר

תמונה




818

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהוד פוזיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהוד פוזיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)