לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דנננניאליק עיצובים (:



Avatarכינוי:  דנננניאליק (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עיצוב ראשוןן DD: & בונווס (:


היי (:

העייצוב הראשוןן כאן D:

ובגלל שמזה באלי לפעמיים להביא עזרים,

אז אני ישים לפעמיים בונוסים בפוסטים D ;

אזז היוום בונוס כפתורי מאפיינס >אני הכנתי ! D: <

שנתחייל ? P:

העיצוב לנוי.

הדמויות שהבאת לי לא השתלבו אם אף תמונה בצורה יפה, אז הכנתי משהו אחר ><

מקווה שאהבת , השקעתי.


  

 
 
   
 
 
 
 

חובה ללנק ברשימות ובפוסט העדכני >

 

בווווונוווווווווס DDDDDD ;

>כפתורי מאפינס שהכנתי , שימוש אישי \ קרדיט עם קישור !<


 
 

 

ולא לשכוחח >>

בבקשה תצביעווו למיכלייקק שליי באינטר DD:

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=5146&site_id=3798

נכתב על ידי דנננניאליק (: , 5/10/2007 15:51  
1953 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העתקה =\ ,


אוקי.. אולי אתם מכירים את קומפי,

אז העתיקו ממנו שלטים שהכנתי..

הבעיה שמנהלת הבלוג חסמה מילים מסוימות בתגובות ,

ואני לא יכולה בכלל לשלוח לך הודעה \ תגובה :

זה מה שרשמתי לה, ולא הצלחתי לשלוח :

 

= אני מנהלת קומפי לששעבר, כלומר.

הבלוג שממנו לקחת את עשרת השלטים של "כמה בתמונה"

אני עשיתי הכל חוץ משלט מספר 5.

רואים אפילו שהורדת את הקומפי מהשלטים

אני באה בטוב. אז בבקשה תתני לפחות קרדיט. ! =

 

עכשיו כמו בכל ספיישל אתם משקיעים תנשמה, ורואים שמישהו העתיק ועוד מחק ולא נתן קרדיט ?

וכל הגולשים עכשיו באים ואומרים לו "וואוו השקעת"

את המאמץ שאנחנו , אתם ! השקעתם בעצם.

אז .. עינב מנהלת ספיישל, אם את רואה את זה ,

לפחוות תתני קרדיט. ולא לומר שאת עשית =\

 

השלטים עם הקרדיט לעומת השלטים המחוקים :

 =

~~~~~~~~~~~~~~~~

 =

~~~~

 =

~~~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~~~~

=

~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~~~~

 =

~~~~~~~~~~

אז .. זהוו D:

רשמתי את שלי, =\

מה דעתכם ? : (

נכתב על ידי דנננניאליק (: , 4/10/2007 15:43  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל פוסט פתיחה שלללל דניאליייייק עיצווווובים DD:


הי (:

קודם כל ,

אני דניאלייק D: ,

אני מעצבת בפוטושופ ככה שנה בערך P:

ואני גם אוהבת סתם ככה לצייר (:

זהו בלוג עיצובים , לפעמיים פה ושם אני יעשה ספיישלים.

כי אני ממש אתגעגע לפוסטי עזרים :P

וגם עכשיו יהיו עזרים DDDD;

חשוב מאוד לזכור, שאני מכינה הכל בבלוג,

מה שלא אני מכינה , אני נותנת קרדיטים.

אז לא לקחת יצירות שלי בלי קרדיט !

ממ.. אז קודם הכנתי לנו רשימה מה שיהיה בפוסט הזה :

 

1 - הסבר בנוגע למפעל הזמנות.

2 - כפתורים.

3 - פיקסלים.

4 - מברשות.

5 - בונוס קטנטן D;

שנתחיל ? : P

אז בנוגע למפעל הזמנות ,

קודם כל , קראו חוקים,

תזמינו לפי הקרטריונים,

חייב תמונה !

באמת אני מעצבת לכם מכל הלב ,

אז קחו את זה בחשבון, ושימו גם את העיצוב,

וגם את הקרדייט ~

את השלט הבא תשימו תמיד בפוסט העדכני וברשימות,

 

חשוב מאוד לשים את השלט ^-^ > וגם חובה ! D:

לא להתעצבן אם העיצוב לא בא יום אחרי שהזמנתם,

לוקח זמן , אני לא סתם מתעכבת.

עיצוב מושקע לוקח הרבה זמן. ^D^

אזזז ... D:

להזמיין P:

מיקס כפתורים D:

אני הכנתי את כווווולם (:

אם באלכם לבלוג , > חובה קרדיט !

 

  

  

  

לא לשכוח קרדיט אם לוקחים D=

עבדתי קשה : P

מיקס פיקסלים P ;

קרדיט

                   

                

              

               

מברשות D:

חשוב להבהיר שהכל מהתיקיות שלי !

אז שימוש אישי בלבד!

>השלטים לא הכי נראים מזמינים להורדה אבל המברשות מדהימות D:<

 

  

  

>בנענע יש תקלה אז העברתי למקום אחר, כנסו לקישור ולחצו על " אני מסכים לתקנון ומעוניין להוריד את הקובץ "<

בונוווווס >>

מבצעוןן P:

 

13  4    D:

 

1- גילי (:

2-

3-עינב (:

4-מיכליק (:

5-

שם -

כתובת בלוג -

מס' מאפין -

ולא לשכוחח >>

בבקשה תצביעווו למיכלייקק שליי באינטר DD:

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=5146&site_id=3798

נכתב על ידי דנננניאליק (: , 3/10/2007 17:45  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





616
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנננניאליק (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנננניאליק (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)