לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beautiful Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פעם.. ועכשיו..XD


היי מה נשמע???

אני מקווה שהכל מצויין חח

אל תיהיו מדוכאים (אם אתם כן כמובן) תלמדו תמיד שגם אם החיים נראים הכי חרא שיכולים להיות תדעו שתמיד יש משהו שעושה אותם יותר טוב ;).

טוב, רציתי לומר כמה מילים על מה שהייתי ומה שנהייתי חח..

לפני כמה שנים הלכתי לחוג התעמלות אומנותית.. אחרי אימונים קשים נהייתי גמישה.. (הוכחות אחר-כך). כשעליתי לכיתה ז' הפסקתי להתאמן, ולכן כיום אני ההפך ממה שהייתי ובמילה אחת על עצמי - עצלנית חחח.

אז זה היה איזשהו סיכום קצרצר על מי אני ואיך הייתי.

 

 

נכתב על ידי , 2/9/2007 16:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 478304858 



תמונה




31
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-^-מיקוווש-^- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -^-מיקוווש-^- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)