לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"אז מה נסגר ומה נשאר מה עובר עלי כעת? ומה עושים כשלב נשבר, ויוצאת כל האמת?"



Avatarכינוי: 

גיל: 30

ICQ: 245530705 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מעדכנת רק משיעמום.


השיעמום דחף אותי לעדכן. ><

אני חייבת לעשות עם עצמי משהו ,

כי משעמם לי :|

קיצר..

ערב חג.

אממ.. מה היה?

אז ככה..

באו אלינו משפחה , סבא , סבתא, דודים וכאלה (:

הם באו ב-8 , ואני התחלתי להתארגן רק ברבע לשמונה. ><

נכנסתי להתקלח וזה..

ואז באתי לסדר ת'שיער, והפוני לא הסתדר לי. כוסאימא שלו D:

לא חשוב, בסוף תפסתי אותו בסיכה D:

אח"כ הם הגיעו , וכל מה שיש בהתחלה.. נו D:

נשיקות, חיבוקים, שנה טובה וזהD:

ואז התיישבנו לאכול, וכמה אוכל היה :|

אמא שלי פשוט לא נורמלית :|

קיצר, אכלתי והתפוצצתי :|

יואאאו >< אח"כ כאבה לי הבטן עד הצהריים של היום :|

והיה ממש מצחיק וזה.

יחסית פרשתי מוקדם. 12 וחצי הלכתי כבר לישון,

הייתי עייפה , שפוכה. ><

 

היום בבוקר הייתי בבית , קמתי ב-11 וחצי ,

ראיתי היי סקול מיוזיקל בפעם ה-13 בערך,

הייתי במחשב וזה D:

בערב הלכנו לחברים של ההורים שלי.. (:

בהתחלה ישבנו אצלהם בבית ,

העברנו נוסטלגיות וזה. היה מצחיק רצח D:

אח"כ הלכנו לאכול בבית קפה [:

אכלתי טוסט כזה. לא היה טעים><

ואז חזרנו אליהם (:

עליתי עם חברה שלי למחשב , הסתכלנו על שינים לפני טריליון שנה ><

הראתי לה כל מיני תמונות משינים ,

שרון , הגענו לשין שלך והיא אמרה שאת כוסית D:

ודיברנו עם ילדים באיסי וזה. והיה כיף D:

חזרתי הביתה לפני שעה בערך. (:

 

קיצר, יום נחמד כזה(:

מחר בבוקר - שוב חברים (אחרים) של ההורים שלי,

ובערב - סבא וסבתא. =]

 

כניראה בסוכות אני נוסעת לצפון/אילת/לישון בים איזה לילה אחד.

^^ ההורים שלי עוד לא החליטו (:

 

שיהיה לכם שנה טובה. (:

 

><

 

זאת צמרמורת ...

ודאי לא הרגשת ^

אני שחולמת \:

אני שאוהבת -

את כל מה שאמרת ||:

 

><

 

לילה טוב.

אוהבת, שירן3>

נכתב על ידי , 14/9/2007 00:54  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאללי טהטהטה,, ,D: ב-10/12/2007 12:17



585
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירנוש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירנוש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)