לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"אז מה נסגר ומה נשאר מה עובר עלי כעת? ומה עושים כשלב נשבר, ויוצאת כל האמת?"



Avatarכינוי: 

גיל: 30

ICQ: 245530705 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שוב בלוג חדש.


בפעם ה-10 בערך בשנה האחרונה.

נו, מה אני אעשה?><

לא זכרתי את הסיסמא בבלוג הקודם.><

 

לא עידכנתי מלא זמן.

לא היה לי בכלל מה לכתוב.

אבל עכשיו יש לי,

ורציתי לעדכן את הבלוג הישן ,

אבל.. לא זכרתי ת'סיסמא. ><

אז פתחתי חדש. נו, מה רע?

יש פרו D:

בקיצור.. זהו. נגמר החופש.

תמו חודשיים של כיף. וחזרנו ללימודים.

כיתה ט'. אוך, כיתה קשה.

אבל אני אשקיע, ואעשה הכל כדיי להתקבל לתיכון.

היה כיף לחזור, לראות את כולם =]

[למרות שהרבה ראיתי בחופש, אבל לא חשובXD]

קצת התגעגעתי לכל השגרה הזאת.

היה יום נחמד, חוץ מזה שהיה חם , כ"כ כ"כ חם :|

הביצפר המפגר קנה מזגנים , אבל לא חיבר אותם לחשמל ><

אך, טיפשים.

קיבלנו מערכת. פיי, כמה מקצועות. 38 שעות של לימודים בשבוע :|

התחרפנו. :|

שלוש ימים רצופים 2 ועשרים, שני ימים אחת וחצי, ושישי רבע לאחת.

אני הולכת לסבול בשנה הזאת ><

בטוח ><

אממ.. חוצמזה, אמרו לנו שיש לנו מבחן בראשון הבא. במתמטיקה. על כל ח'.

אחלה דרך להתחיל את השנה, לא? (:

[ציניות.]

בע"ה נעבור אותו. אמן אמן אמן אמן. -555-

 

אבל.. למה לדבר על הלימודים ?

נדבר על החופש D:

מה הספקתי לעשות בחופש?

- הייתי בטורקיה.

- עברתי לחדר חדש + שיפצתי אותו.

- קנו לי מחשב חדש.

- ביליתי כמה סופי שבוע אצל סבא וסבתא.

- הייתי בבריכה.

- קנו לי פלאפון חדש.

- 3 פעמים הייתי אמורה ללכת להופעה של נינט.. תנחשו מה? לא הלכתי. =/

- קניתי בגדים.

- ההורים שלי היו בבולגריה והביאו לי מתנות D:

- שכחתי אותו.

- היה לי יומולדת.

- עשו לי מסיבת הפתעה (שיר, גל, טל, ניר, ליאור ושרון - כפרעליכם.)

- הכנתי לשיר ספר ברכות ענק + תמונות שלנו יחד - לכבוד היומולדת.

- ראיתי את גמר כוכב נולד 5.

- בני דודים שלי שלא ראיתי מלא זמן באו אליי מהצפוןXD

- ישבתי כמעט כל יום עד 4,5 לפנות בוקר.

- ראיתי את כל העונה ה-1 של השיר שלנו רצוף. [במחשב.] :O

- למדתי לעבוד בפוטושופ. יאאאי. (דידה ותומצ', תודה על הכל.)

ועוד מלא דברים :]

היה חופש ממש כיף,

אבל לקראת הסוף הוא דיי מיצה את עצמו.

 

סה"כ, אני מרוצה שחזרנו.

אני מקווה שהשנה תתחיל ברגל ימין ,

ושיהיה טוב (:

השנה אני מתכוונת להתעסק כמה שפחות בכל מה שמסביב,

ולהתרכז יותר בלימודים.

כי זה פאקינג כיתה ט'. שנה אחרונה בחטיבה. שנה לפני המעבר לתיכון.

שנה לפני י'. שנה לפני הבגרויות. שנה קשה.

 

שתהיה לכם שנה טובה.

 

3>

שירן.

נכתב על ידי , 2/9/2007 20:34  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נויה מפורומאניה ב-3/9/2007 16:01
 



לדף הקודם   
דפים:  

585
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירנוש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירנוש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)