לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג מדריכים, עיצובים, הורדות, ועוד....

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

גילטרים יפים!!!!


 

טוב יש לי מלאמלא גילטרים בכל מיני צבעים

אז הנה אתם יכולים להשתמש

 

גילטרים ורודים:

             

 

 

גילטרים כחולים

 

 

גילטרים סגולים

 

טוב אין לי עוד הרבה זמן אז אני ימשיך בקיצור...

אני יביא בפוסט הבא עוד גילטרים

 

מבצע פירסום:

כל מי שמגיב פעם 1 מלונקק בפוסט הזה בגודל 14

כל מי שמגיב פעמיים מלונקק בפוסט הזה בגודל 18

כל מי שמגיב 5 פעמים מלונקק בפוסט הבא בגודל 24 ובפוסט שאחריו בגודל 18

 

אה וגם תזמינו(:

מי שמזמין ראשון

מלונקק בתחילת הרשימות במשך שבוע [יכול לבחור כפתור לינקוק או פשוט כתובת/מספר]

 

אז ביי

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=467746

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=449320

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/9/2007 17:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*זאתי שבאמת עוזרת(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *זאתי שבאמת עוזרת(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)