לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג חדש ישן


im the dream- you are the dreamer

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 248275000 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יאו משעמם פה. תמונות.


משעמם לי. כל יום אותו דבר,

בית ספר, לימודים, שיעורי בית, (לחץ לחץ לחץ), נגינה...חלאס כאילו כמה אפשר?!

בא לי להתנתק מהבית לאיזה שבועיים. להיות רק עם החברים.

בלי לימודים, בלי לחץ, בלי משפחה..לעזוב הכל. אבל רק לשבועיים.

שבועיים שיהיו רק שלי עם החברים. החברים שלי שלא אומרים לי מה לעשות, ואיך, וכמה ולמתי,

שלא מחייבים אותי לעשות כלום, שנותנים לי הרגשה טובה, הרגשה שאין לחץ.

החברים שלי- שתמיד עומדים לצידי, תמיד. אם משהו לא בסדר, הם ישימו לב, אם אני בוכה, הם יישאלו אותי 10 פעמים מה קרה עד שאני יענה להם..

והמשפחה? במשפחה זה פשוט לא ככה...שלא תבינו לא נכון..יש לי את המשפחה הכי טובה בעולם ואני מאחלת לכל אחד משפחה כמו שיש לי..אבל בכל זאת, חברים ומפשחה זה דברים שונים ואם הייתם שואלים אותי לפני שבועיים מזה משפחה ומזה חברים הייתי אומרת שזה כמעט אותו דבר...אז נכון, החברות שלי הן כמו אחיות שלי, אבל משפחה...זה שונה.

כמו ששמתם לב אני סותרת את עצמי. מה לעשות, אני מוזרה. אני חושבת שאני פשוט ילדה עם מלא מזל- יש לי חברות טובות ומשפחה תומכת...אבל ממש בא לי להיות עם חברות שלי לבד איפשהו, נגיד באילת...:O אילת. כן :| זה יהיה גדול. טוב נו ואני יודעת שהבתחתי תמונות אז הנה כמה: (זה של היומן היפה שלי =])



היומן מהבחוץ

 



הכזה שדניס ציירה לי ביומן (תודו שהיא מוכשרת.)

 



הכזה שאח שלי צייר (תודו שגם הוא מוכשר ושימו לב לכמות השיעורים בצד..=\)

 



my sexy vans

 



omg! its pete! sexy pete! (סתכלו אפילו הפרה בצד חושבת ככה..XD)

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 21:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מתרגשת לחזור ללימודים? למה?
כן ולא.
כן- כי זה כיף להיות שוב עם כולם וגם יש טיולים וכל זה
ולא כי לימודים זה לחץ ואיכס כזה...=\

מה המטרות שלך לשנה הבאה בביה"ס?
כל מה שהיה שנה שעברה- רק יותר טוב מאיך שזה היה

האם את נהנית ללמוד? למה?
לאאא....

האם את מתכננת לעבוד במשך השנה?
אמממ...אם אני אמצא משו אז כן, למה לא?

אם כן, מה את מתכננת לקנות עם הכסף שתרוויחי?
ממממ...מאיפה אני יודעת?!

עוד כמה שנים נשאר לך ללמוד בביה"ס?
כולל השנה, 4


האם את שמחה מזה שנשאר לך הרבה/מעט זמן? למה?
בטח שאני שמחה..נשאר לי רק תיכון...ואם עברתי כבר 8 שנים, מזה עוד 4?

ולסיום, מה את מאחלת לעצמך לקראת השנה החדשה?
הצלחות, הצטיינות, חבר (:O) ו...אמממ...שיקרו דברים טובים ולא רעים XD

נכתב על ידי , 14/9/2007 11:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קליקות- אתר חדש שאפשר להרוויח בו כסף ואייפודים וכל זה.


מממ טוב...אז אם אתם כמוני...בטח התמכרתם לקליקות...XD

מי שלא מכיר- קליקות זה אתר שאפשר להרוויח בו כסף בלי לעשות יותר מידי...לי לדוגמא יש כבר 73 שקל :O תודו שאני עשירה. אה כן וגם אפשר להרוויח בו אייפודים וכל מיני כאלו..

אז...אם אתם רוצים להירשם אתם מוזמנים להיכנס לפה ולהירשם.

תהנו. =]

3>

נכתב על ידי , 13/9/2007 14:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,523

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנית ונטז. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנית ונטז. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)