לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אושר

אישה נשואה אמא ל 4 . על החיים כאמא ל 4 וקריירה ביום. אישה ומאהבת בלילה . ותכנסו ותקראו את השאר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

חזרה ללימודים


זהו החופש נגמר רשמית - הילדים חזרו לשיגרה !!!! כמובן ביום הראשון זה רק תרגול אחרי חודשיים חופש . צריך להשאר עם הילדים שעתיים כדי שיתרגלו למסגרת הנוקשה של הגננת / המורה . כאמא ל 4 ילדים זה כזה כאב ראש . קודם כל הילדים התרגשו וכמו כבר ב 6 . (כאילו שאי אשפר לישון עוד קצת) אז כמובן העירו אותי שכבר 3 חודשים לא ישנתי בלילה בגלל התאומים החמודים שהצטרפו למשפחתנו . רק אני שמה את הראש לישון אחד קם . חוזרים לישון נרדמים חולמים איזה חלום חמוד והופפפפ עוד אחד קם לאכול , מסכן רעב לא אכל כבר 3 שעות . ואז קקי קומי לכי תחליפי . כמובן הגיע השעה אז קמתי כי אין ברירה צריך לארגן את הגדולים לגן / בי"ס . ואז הבוקר הופך למרטון נגד כיוון השעון , הילדה (כיתה ב) רבה איתי מה ללבוש כי היא צריכה "לדפוק" את ההופעה הכי שווה. הילד (ט. חובה) מתפנק עליי כמובן כי התשומת לב מתחלקת עכשיו עם האחים החדשים שלו. וכמובן הבעל שלא מוותר על א. הבוקר שלו. ואני מה איתי לעזאזל ... תנו לפחות לצחצח שיניים , לשתות איזה קפה , לשבן לחרבן בשקט . יצאנו מהבית בסביבות 7:30 פיזרתי את הילדים . ואז הגיע השעה להכין צהריים זה באמת תעלומה בפני עצמה , כי מה שאני לא יכין יהיו תלונות . ושתבינו אני טבחית במקצוע , אנשים מלקקים את העצבעות מהאוכל שלי, מקבלים שיכרון חושים ומאבדים את ההכרה . אבל הילדים שלי לא מתאים להם אוכל ביתי טעים הם אוכלים רק מנה חמה . אז שברתי את הראש מה להכין ובסוף קפצתי לסופר קניתי 3 מנות חמות (היה מבצע 3 ב 12 ש"ח) ובצהריים ישבנו והתפננו על מנה חמה נודלס וירקות , היה שיגעון . זהו כך עבר לו היום הראשון , ובסך הכל כשהגיע הלילה כולם הלכו לישון וכך אני הכי אוהבת אותם. ממש לאכול אותם .

נכתב על ידי , 3/9/2007 08:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 50




81
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לosher2000 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על osher2000 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)