לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גרגמל בפיתה


כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

מוכרת מזון


רציתי לכתוב סיפור אירוטי.

אבל לא הייתה לי השראה ולא מוזה.

שתיהן יחד וכל אחת לחוד.

אז הלכתי לזונה.

הזונה לא הייתה.

הבת זונה.

היא כן הייתה.

אז מה אם היא רק בת 12?

גם לקחה חצי מחיר, מה רע.

אחרי זה יצאתי משם.

האמת, הרגשתי עדיין חרמן בגלל שלא כל יום יוצא לי לזיין בת זונה(אמיתית) בת 12.

אז חזרתי.

הבת זונה לקחה לי עוד פעם חצי מחיר.

ככה יצא שכבר שילמתי מחיר מלא.

זונה.

הבת זונה הזאת.

אבל לפחות זיינתי שוב פעם בת זונה(אמיתית) בת 12.

לפחות אני משיג דברים.

סיימתי את ענייני עם הבת זונה ופתאם הגיעה האמא שלה.

צעקה עלי שאני מזיין את הבת זונה.

צעקתי עליה בחזרה שאם היא הייתה נמצאת לא הייתי צריך לזיין את הבת שלה, הבת זונה.

אח"כ היא, הזונה ביקשה ממני מחיר מלא על הזדיינות עם הבת שלה.

אמרתי לה שכבר נתתי לבת שלה מחיר מלא ואם אני נותן עוד פעם מחיר מלא אז אני מזיין גם אותה.

הסכימה.

נתתי לזונה מחיר מלא וזיינתי גם אותה וגם את הבת שלה. יחד. 

אחחח, כמה דברים שאני מגשים ביום אחד.

אבא יהיה גאה בי.

גם סבתא.

אבל היא מתה.

אבל אילו היא הייתה חיה, היא הייתה מוציאה לי הנחה מהזונה הזאת.

גם מהבת זונה.

מעניין אם יש לה עוד בת?

לא.

זה בן.

אבל הוא בן 6.

אז זה לא נקרא.

מעניין כמה עולה עם הבן זונה.

הוא בן 6.

חבל, נגמר לי כבר הכסף.

הזונה הזאת רוששה אותי.

גם הבת זונה.

 


 

זה בסדר שאני מתחרמן מהשטויות האלה?

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2008 17:02  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרגמל ב-7/8/2008 16:54



63,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגרגמל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגרגמל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)