לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומר-האיש והאגדה


If music is my life so playing is my air


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


לפעמים אני אומר איזה מזל שהבלוג הזה עוד פתוח, אני כל כך צריך לדבר עם מישהו, אבל מישהו שרק יקשיב, לא יגיד את מה שהוא רוצה לומר, את מה שהוא אמר מיליון פעמים כי אף אחד כנראה לא מבין כמה זה עמוק, כמה זה חזק וכמה זה כואב.
משפט חכם אומר כשמאבדים משהו רק אז מתחילים להבין כמה ערך היה לו, WELL בחיים שלי לא הצלחתי להבין עד כמה זה נכון.
איך? איך דווקא אני שכל כך נזהרתי שלא להתאהב מהר במשך כל החיים שלי הרשתי לעצמי ככה ללכת עד הסוף להפתח עד הסוף להתאהב עד הסוף, איך? איך חשבתי שאיתה זה נכון? שהיא האדם הנכון? מה קרה לי? אחרי כל הסיפורים ששמעתי על אנשים שנפגעו מהרגש הכל כך אלוהי הזה והכל כך קטלני הזה שרבים מכנים אותו בשם "אהבה".
אני עוד מרגיש את הלב מפרפר בבית החזה, מאיץ את זרימת הדם בגוף ואני לא מבין למה הוא עושה את זה, כדיי להתעלל בי עוד יותר? דיי! תרגע! אני לא רוצה את זה יותר! למה אתה חייב להיות כזה עקשן!!! אני לא רוצה יותר לאהוב אותה, אני לא רוצה יותר לחשוב עליהה, אני לא רוצה יותר לחלום עליהה, אני לא רוצה יותר!!! תפסיקו שניכם! גם המוח וגם הלב שניהם לא מקשיבים לי! שניהם ממשיכים בעקשנות מוחלטת להתעלל בי, להמשיך להשלות את עצמי, להוליך אותי שולל.
אין דבר יותר טוב מלהרגיש את הרגש ההילאי הזה של אושר ואהבה אבל לפעמים הייתי מעדיף שלא היה דבר כזה רגשות, פשוט רובוטים, חושבים ב0 ו1
1 צריך לקום 0 צריך לישון
1 צריך ללכת 0 צריך לעצור
1 אתה רעב 0 אתה שבע

אני יודע שזה נשמע משעמם ואולי מגוכך אבל זה עדיף ברגעים כאלה שעוד מספרים נוספים למשוואה, מבלבלים אותה, מטעים אותה, מערבבים אותה ויוצרים מערבולת ציבעונית שסוחפת אותך פנימה ואתה רק רוצה לצאת!

תמיד חשבתי שאני יכול לשלוט ברגשות שלי, לשלוט במחשבות שלי תמיד השווצתי ביכולות האלו שאני מודע לכך שהכל זה במוח והכל זה חומרים שהוא מפריש לדם ושזה בסה"כ תהליך כימי ואפשר לשלוט בו, קבינימט עם התהליך הכימי הזה!!!!! כנראה שטעיתי, השווצתי כטווס כשלא שמתי לב שהנוצות הן דימיוניות, שהן לא שם.

סקורפיונס.... אמרתם משפט חזק שכל כך מתאים לי עכשיו.


נכתב על ידי , 19/2/2010 00:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



במוקדם או במאוחר אתה תמיד חייב להתאורר


בסרט הנצפה ביותר בכל הזמנים "אווטאר" חוזר "ג'ייק סאלי" המספר על עיקרון ההתעוררות.... "במוקדם או במאוחר אתה תמיד חייב להתעורר" ואנחנו לרגע לא לוכחים את זה לחיים שלנו. אני חלמתי חלום, חלום יפייפה שבו העולם נפלא שבו הפרחים פורחים וקרני שמש מלתפות אותם בחום וברוך, העננים הנעים להם לעיטם ברוח נושאים טיפות קטנטנות שמחכות לעוד כמה על מנת שיוכלו לחזור אל מקומם הקודם. בחלום הזה הייתי בתוך יער גדול, שם התחיל ושם נגמר. במוקדם או במאוחר אתה תמיד חייב להתעורר. להתעורר? ומה עם הזיכרון שממשיך לפעול ולשחזר את אותו יער גדול בלי הפסקה, מה עם הנפש והלב שרוצים לחזור לשם? האם ניתן לחלום את אותו חלום פעמיים? האם כדאי לחלום את אותו חלום פעמיים? יער....
נסתבר שהעולם שמסביביינו והחיים שלנו יכולים להפתיע גם בנאדם מחושב כמוני, שום דבר אינו מובן מאליו! עצם העובדה שאני עכשיו כותב את המחשבות שלי, רואה את המסך, שומע את השקט של הלילה, נושם... כל הפעולות הטריוויליות האלו לכאורה יכולות להתפרש כמובן מאליו אך לא, כי ישנם אנשים שלא רואים, לא שומעים וגם לא נושמים... קשה לדעת אם נגיע למצבים האלו או לא ומתיי... אסור לפסול אף אחד מהם! כל יום הוא מתנה, כל שניה היא פרס, כל מה שיש לנו הוא לא סתם והוא לא ישאר אם לא נטפל בו כראוי, אני לצערי הבנתי זאת בדרך הקשה.


The leader of the lost souls



נכתב על ידי , 8/2/2010 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchild_of_bodom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על child_of_bodom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)