לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג אפל+++



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כלבים..


היה היום ממש כיף!!

הייתה שביטה ולמדנה רק 3 שעות!!

ואז הלכתי לשירה..

היינו אצל דוד שלה..

ויש לו כלב וכלבה אז הם כל שנייה התמזמזו!!

=0

ואחרי זה הם התמזמזו אלי וניסו למזמז אותי!

ונשכו לי את האוזן..

היה כואב..

אבל היה כיף!!

ושירה אומרת:

"זאת נשיכת אהבה"

ואני נבהלתי...

ואחרי זה שירה סחטה מאמא שלה כסף וקנינו אוכל..

קנינו נסטי ומאפין שוקולד לי (אני אוהבת מאפין שוקולד)

=\

ושירה קנתה פאנטה וקינדר (היא קיבלה כמו קופסאת "קסמים" ושמכניסים לשם כוכב קטן וב"מסתוריות" זה נעלם..

אבל אני מוממחית כשהייתי קטה ומשועממת (ונשארתי כזאת)

אז אבא קנה לי קופסאות קסמים קטנות כאלה שבכל קופסא היו 3 קסמים..

אספתי את 1, 2, 3, 4, 5

ואת ה-6 לא קניתי..

חבל..

יכול היה להיות לי אוסף..)

=[

ואז היא הגלישה את הבקובוקים במגלשה..

וזרקנו אותם..

הוא היה בקבוק כמעט מלא!!

ובבצפר..

הדס הנחמדה הביאה בעל לבטטה...

היא הביאה לה אבוקדו..

הבטטה לא תהיה בטולה יותר...

=]

ואז השיעור מורשת עם הוא לקח אותנו למחשבים וכתב כל מיני שאלות ולא הבנתי כלום..

לי לגטה ותמיר יש IQ נמוך מדי..

אז גלשנו באתרי דוסים!!

קראנו כל מיני שאלות שהדוסים שלחו לרבנים..

אז החלטתי לשלוח גם קצת...

עכשיו אני מנסה להבין איך?!

ואז רינת הקימה נגדי מאפיה!!!

(היא, דניאל כי הפלתי לו את התיק, דוד ואיוון)

הם זרקו אלי מחקים, דבק וכאלה דברים..

ואז הם צבעו אותי!!

רינת פיקצצה אותי (הפכה אותי לפאקצה)

וצבעה לי את היד בורוד!!!

=[

וזהו..

כן היה "אקשן" כמו אתמול?..

נ.ב

עצוב

ספיר לא מרגישה טוב...

אני מאחלת לה שתבריא...

ספיר תבריאי ותשארי המושלמת השלי!!

נכתב על ידי , 10/10/2007 16:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום היה ממש כיף!!

התעללתי ביואב ובעוד ילד שאני לא יודעת איך קוראים לו..

=[

חבל..[

=...[

גנבתי לו דברים כל השיעור!!

ואנסתי לו את הטושים!!

=]

הוא היה "מאושר"

וקראנו לחצ'קנון של בוריס

(יש לו חצ'קון)

ורצינו להבריז בספורט...

אבל אני לא רציתי!!

כי אמא אמרה שהיא תתן לי 10 שקל!!!

ואני לא מפספסת הזדמנות להכפיל את הכסף שלי פי 2!!!

אבל לגטה היו רגשות אשמה..

היא באמת סבלה...

ואז ראינו כל מיני אנשים בלי חולצות...

0_0

אבל אז המורה סגרה את הדלת...

=_=

(יש מורות שיודעות בדיוק מה התלמידים צריכים)

יש לי טראומה...

ואז נסעתי באוטובוס והסרחתי את כל האוטובוס עם הזעה שלי...

אנשים יצאו תחנה מוקדם יותר בגלל הסירחון...

טוב זהו.

היה "אקשן"

+_+

נכתב על ידי , 9/10/2007 16:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 386934560 

תמונה




215
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGoth+Punk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Goth+Punk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)