לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Dumb Ass Life :O


אזהרה בלוג זה פוגע בברואיות האנשים אנשים אם לב חלש תצאו מיד!...................................................................................................................................................................................מאוחר מידי XDDDD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


שלום לכולם חזרתי לחפור! D:

אבל הפעם לתיד מוחעחעחעחע!

שחכתי את הסיסמא O_O

לא נורא

היום הראשון יום החפירות:

זה היה יום רגיל ושקט עד ש.... אני נופל מהמיטה? O_O

ואו 6:30 O_O

-הולך לישון- -תוקע נוד-

ממש נחנקתי O_Oאז הלכתי להתקלח :D-שר-

סיימתי! בגיע הזמן לביה"ס!-תוקע נוד אל אח שלי!@ (מגיע לו)שיחנק D:

ואו הגעתי לביה"ס אני רואה שמה הרבה אנשים אחד אומר לי בורשט אה!!! זה היה רוסקוק!(קוק=.... תנסו לנחש)

אז אני הולך לכיתה לקומה האחרונה אני מגלה שאני לא בקומה האחרונה XD מגיע לך לודמילה מנקה! עכשיו... אוי לא אני מאחר O_O

ואז ישבתי וניסיתי להירדם....ואז הילד  החופר התחיל! אז לא יכולתי להירדם.... התחלתי לבקש כריות ואז אף אחד לא נתן לי ואז אני רואה את לודמילה.לודמילה תנקי לי תתחת XDD

 

 

 

 

איחחח היא דוצה לקקה :D(לא יותר מאינה)ואז אני חוזר לכיתה פתאום צלצול......................

ואז זה הגיע! המורה באה נעמדמו הרגשתי שאני עומד לעשות קקה O_O אבל לא! D:

<_<

ואז חפרו לנו לגבי תקנון <_< צלצול! יאי הפסקה של 20 דקות ^^ ואז הלכתי להביא ספרים(אני יערוך ויסביר)

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זה שוקל 30 קילו ואני 38! T_T

אז השמן בא:D והוא עוזר לי! XD

ובקיצור צלצול לאאא אני מאחר ואז כשהגעתי לכיתה... .. WOOT הפסקה של 5 דקות ! כי המורה מאחרת! תמיד! XD(רק לנו)

ואז התחילו לחפור ואז שיחקנו משחק ^^ אמת או שקר? מישהוא שאל שאלה אנחנו צריכים לנחש אם זה נכון או לא..בקיצור עוד פעם ניסיתי להירדם.

ואז היה ילד שאמר שיש לו יותר מ35 חיות! וזאת היתה אמת.. מוזר O_O

ואז צלצול ואז אחרי 5 דקות צלצול!ואז חפרו עוד ועוד ועוד! ואז הולכים הביתה ואז עוד פעם סחבו לי תתיק:]

ואז הלכתי הביתה@

וזהו הום הראשון שלי בכתיבה!

אגב תהנו מהחפירות שלי :D

נכתב על ידי , 3/9/2007 17:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 28

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuperdumb ass :D,punkdgrim אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Superdumb ass :D,punkdgrim ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)