לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג של אנונימית אחת


מה אני יכולה להגיד ? יש דברים שפשוט אי אפשר לספר אם ידעו מי אתה באמת ...

Avatarכינוי:  סתם עוד אנונימית אחת

בת: 33

ICQ: 408295121 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

היי :)


היי רציתי לשאול אם משהוא יודע איך לעביר או לשנות את מספר הבלוג כי יש לי עוד בלוג אחד שהייתי רוצה לעביר אותו .

אממ אז מה שלומכם? נקווה שהכל טוב היום בבית הספר למדתי רק 3 שעות :O כיאלו היו לי על הבוקר שעתיים חופשיות ואז היה לי ביולוגיה ביולוגיה ואז מטמטיקה והבית חח יום כיפי שכזה ..

אממ אבל יום שישי הכי כבר :

מטמטיקה מטמטיקה

אנגלית אנגלית

ושעה חמישית ספורט :/ דייי אי אפשר:/

אממ אני לא מאמינה אבל אני נוסעת להופעה של טוקיו הוטל  וזה לא הקטע של לראות את כולם חח זה הקטע לשמוע אותם בלייף!!!! טוב נו זה גם הקטע של לראות אותם חחח .. וזה יקרה דיי אני כל כך לא מאמינה האנשים שאת השירים שלהם אני  יודעת בעל פה אחד אחד שאני חושבת אלהם כל הזמן ..  ושיש להם לוח הופעות כזה צפוף אכשהוא מצוא מקום לישראל דיי זה בליתי יאמן חח אני חשבתי שהם באים שנה הבאה מינימום .. ופתאון בחודש הבאה זה בא כזה בבום .. אבל זה בום טוב חחח :)

אממ טוב המצב רוח שלי ממש טוב בגלל ההופעה אבל באותו זמן ממש חרא בגלל הבית ספר ומכל הזונות שלומדות שם ..

ולפעמים אני חושבת יוו יכולתי לעבור ולא עזברתי וזה ממש הרג אותי כי סך הכל הממצועה שלי מעל 80 היה יכול להיות לי סיכוי דיי טוב לעבור לפני שנה או שנתיים ואני פשוט פספסתי את כל ההדמנויות ולמה ? כי אמרתי לעצמי יהיה טוב .. כי אמרתי לעצמי אנשים כן ישתנו ..

אממ טוב אין לי עוד מה לכתוב אמרתי את הכל להיום ביי ביי 3>

אהה ויש לי עיצוב חדש חחח :)



נכתב על ידי סתם עוד אנונימית אחת , 9/9/2007 14:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שונאת


אתם יודעים שמתי לב שאני שונאת ממש הרבה דברים , את הילדים בית הספר את המורים .. ויש כאלה שגם שונאים אותי הרי ברור .. אממ ותאמינו לי ניסיתי להיות חיובית .. ולחייך לכולם.. אם חלק זה עבד והיחסים שלי איתם הסתדרו ואם חלק דיי זה ממש במאס פשוט כלום לא הולך, לפעמים אני לא ממש מבינה מה עשיתי

הדבר היחיד שאני רוצה זה שיעזבו אותי ואני יעזוב אותם גם בשקט. מה אני מבקשת יותר מידי ?

אממ יש לי קבוצה שאני איתה בהפסקות ויש לי כמה חברות ממש טובות מבית הספר.. אבל אני לא יכולה להגיד כלום לאף אחת אני ממש סגורה בתוך עצמי אני לא סומכת על אף אחד  יש לי כל כך הרבה דברים שאני רוצה להגיד ואני לא יגולה ולפעמים זה ממש גורם לי להיכנס לדכאונות כי אף אחד לא מבין אותי ואני מנסה להסביר לפעמים ומתי שאני נפתחת ומספר אף אחד לא מקשיב זה כל כך מבאס אז החלטתי זהו להיסגר  ובגלל זה פתחתי את הבלוג הזה .. שאני יספר כאן הכל .. בתקווה שאף אחד לא יגלה שזה הבלוג שלי .. כי אני לא רוצה שחברים שלי ידעו מה אני מרגישה .. כי הם רק ינצלו את זה וירחמו עליי וידברו איתי ואני לא רוצה את זה , אני פשוט לפעמים רוצה להוצאי את הכל וזהו .

אני כל כך מקווה שאני כבר יסיים את הבית ספר אני כל כך מקווה שאני ימצאה מקום איפה שיהיה לי טוב..  מקווה שזה יקרה בקרוב..

ביי ביי



נכתב על ידי סתם עוד אנונימית אחת , 8/9/2007 17:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד אנונימית אחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד אנונימית אחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)