לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

' אם אלה החיים , תחייה '




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסטמונות ארווווווווך ! :)




 

ואאווו ,

כבר המון זמן לא עידכנתי ! הגיע הזמן :)

נתחיל בכנס מחול ...

היה כיף , פגשתי את כל החברות D:

רקדתי, צחקתי , נהנתי ...

אני רוצה להגיד תודה לכל החברים שלי שהיו איתי שם !
אושר, מאי , טל, אסתר , דניאל ועוד המוון .

הנה כמה תמונות שתראו מה היה שם :

 



 אני וטל .

 


 


אני אפילו לא יודעת איך להסביר O:


תמונה משפחתית ...



תמונה משפחתית 2 ..



תמונה משפחתית 3 ... עם קנוואי , אני לא זוכרת איך קוראים לו, שם מסובך כזה "><


תמונה משפחתית 4 ..

 

תמונה משפחתית 5 ואחרונה ..



כמו מה זה נראה ?!

איך שראיתי את זה אמרתי שזה טופיפי ואז...

אני ואושר החלטנו שזה טופיפי :)

אחר כך ראינו גם טופיפי וניל ! (בצבע בהיר יותר) אבל לא היה כוח לצלם ...

 

 



אני ומנוואי החתיייייך ! והחמוד ביותר ...



אושר ומאי המדהימות לפני ההופעה ,

יש לי עוד תמונות אבל אין לי כוח לעלות ויש לי עוד המון בדרך !

 

 


 

 

ביום שישי (אתמול) הייתי בסדנא שחיכיתי לה כ"כ !!!

סדנא של בצק סוכר ...

מי שלא יודע מה זה , זה סדנא שבה מלמדים

איך לעשות את העוגות המפוסלות האלו ... בסדנא הזאת לימדו אותנו רק דמויות ...

אני שמחה מהתוצאה , כל אחד עשה עוגה אחרת ...

אני עשיתי הכל לבד , היה כ"כ אבל כ"כ כייייייף ,

הנה התוצאות .. תגיבו בעצמכם :

 




מכל הזויות ...



הדמות מקרוב D:
נווו ?< איך יצא ?!

מחכה לתגובות ...

פוסט הבא אני אעלה תמונות חדשות שלי ! @#

 

עד כאן ירדני P:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2007 19:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדני , (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדני , (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)