לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרשתי קרבתך




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

=]


בסיעתא דשמי'יא =]

 

קראתי עכשיו מלא פוסטים ישנים שכתבתי.זה ממש מגניב להיזכר ככה במלא דברים שקרו לי.

יש איזה פוסט שכתבתי בו שקיבלתי בשורה ממש ממש משמחת אבל אני לא יכולה להרחיב עלי'ה יותר מידי...ואח"כ,כשיכולתי,שכחתי להרחיב...אז הבשורה הי'יתה שאחותי בהיריון ב"ה!!

עכשיו היא כבר בחודש תשיעי ובכל רגע יכול להיוולד לי אחי'ין קטנטן =] בעז"ה!

 

נעזוב לרגע את הנוסטלגיות....

 

קיבלנו השבוע תעודות ולוח מבחנים.חשכו עיני.נראה לי שלא יהיו לי חי'ים במחצית ההולכת וקרבה.

אין לי מושג איך אני אעבור את כל הבגרויות האלו.ה' ישמור!!

יש כ"כ הרבה דברים לעשות השנה...

עוד פחות מחודש מבצע שביעית!!!אנחנו כבר ממש בעיצומן של ההכנות אבל עוד אין לנו יותר מידי דברים.כל היום אנחנו עושות טלפונים לכל מיני חברות כדי שיתרמו לנו צעצועים/חומרים לתפאורה/הפעלות וכל מיני כאלה...נפלנו על שנה ממש קשה!המשבר הכלכלי ממש משפיע על כל מבצע שביעית!

יהי'ה טוב בעז"ה.

 

שלישי-רביעי-חמישי יש טיול שנתי.

אבללללללללללללללל ביום שלישי יש גם נטיעות.

מי אמר אולפנת בני עקיבא ולא קיבל?!  אני!

אז ביום שלישי בעז"ה אני הולכת לנטיעות עם חניכי'י כפרות עליהם וביום רביעי אני אצטרף לטיול השנתי.הולך להיות פצצה.החלטנו שבערב נעשה פונדו,בהשפעת רותם.יאמי.

 

אם כבר רותם.

זה המקום להגידמזל טוב!!!!!!

רק עוד שנה עד שתוכלי לשתות ולעשן כמה שתרצי =]

השבוע הלכנו לרותם,פעם ראשונה שהי'יתי בביתה החדש.ממש התרגשתי.

הכנו ארוחת ערב שיא הטעימה,אכלנו,הצטלמנו,צחקנו,העלנו נוסטלגיות.הי'ה טוב.

 

הא ועוד בשורה משמחת-

יש לנו קומונרית!!!!!!!!!!

אחרי שהקומונרית החביבה שלנו עזבה אותנו בשיאו של חודש אירגון והי'ינו ללא קומונרית במשך חודשי'ים בערך הגיעה אלינו קומונרית מקסימהההההה שסגרה אצלינו השבוע.

אז שיהי'ה לה המון המון המון המוןןןןןן ב"הצלחה!

 

וזהו,אין לי יותר רעיונות איך לשעמם אתכם אנשים יקרים.

שיהי'ה לכם המשך ערב פסטורלי.

 

נכתב על ידי , 1/2/2009 19:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתאל שפיות (ע"ר) ב-25/8/2009 04:20
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




1,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשפשית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשפשית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)