לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איש זאב שמן עם ריבועיםXDD


הבלוג שלי שאני הולכת לרשום בו רק שמשעמם ליXDD ולא אין פה אינשי זאב אבל יש תמונות!!

Avatarכינוי:  YaEl MaNsOn

בת: 32

ICQ: 371152194 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

צ'אלום אנשים


אוקי ביום רביעי היה לי טיול שנתי למדבר><

היה מאגניב(:

ובגלל הטיול השנתי יש לי כינוי חדש למסנD:

|יעלצ' מנסון הוא שמי וזאת היא אני פאה שחורה ושמנה שאוהבת לאנוס גמלים|

זה הכינוי..


ליפני שבוע בערך..אני אילון,ברק,דניאלה,ותומר נסענו לים

היה הנזונה!!

היה כ"כ מצחיקXD


אתמול הנרי אמר לי שהוא אוהב אותי ואני מזה בדיכאון מזה):


הנרי אני אוהבת אותך!!!!!!תעשה אותי בייב!!3333333333333>


צ'ימו אנשים3>תגיבו אל תהיו קקות><

נכתב על ידי YaEl MaNsOn , 9/3/2008 20:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYaEl MaNsOn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YaEl MaNsOn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)