לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בין מציאות לפנטזיה..


בזמן שאני מטיילת לי בין המציאות לפנטזיה החלטתי לתעד את המחשבות המוזרות שלי ובכלל מה שעובר עלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?!


תחושה מבלבלת של רוצה ולא רוצה.. משהו מעורפל מסתובב לי בראש.. מוזר.. מסובך.. אפילו מעצבן..

הכול התחיל  לפני מס' חודשים לפני שהכרתי בכלל את השוחט יצא לי בטעות להכיר את מיסטר G גברבר חמוד שקול ניראה מעולה מצחיק וחכם ההרגשה הייתה כל כך נכונה כלכ כך של הינא אני ממשכיה הלאה זה היה אחרי שאני ומוגלי נפרדנו (מוגלי זה הX המיתולוגי שנה וחצי היינו ביחד זיפור יפה עם סוף מר) זו הייתה יותר נכון עדיין תקופה כל כך מגעילה אבל תקופה שבסופה אני ידע וירגיש שהיא עברתי עוד שלב משמעותי בחיי:) אז מיסטר G הנחמד בא לראותי ובאמת הוא יצור באמת מתוק אבל בגלל הבלבול והפחד של להיפגע שוב הברחתי אותו מסיבות כאלו ואחרות אני הייתי בטוחה כי לא שכבתי איתו והיום כן כן היום התברר ליט שטעיתי ובגדול לא סתם טעות שולית אלה טעות אחד גדולה! כל כך שמחתי ומצד שני אני כל כך מבולבלת...

טוב מהתחלה.. אני ומיסטר G משוחחים במסנג'ר על הא ודה וגלשנו נושא מסובך.. גברים נשים ומה שביניהם והתברר לי שבתחילת ה"קשר" שלנו כביכול הוא לא בא בגישה של הינא אני הולך להשכיב אותה וכאלו למרות שהוא מפנטז על זה עד היום.. ואת זה הוא אמר לי לא המצאתי.. חח קיבלתי עוד כפה לאגו :-P

הוא בא בגישה פתוחה ובידיעה שאני לא אשכב איתו עד שלא ניכנס לקשר פחות או יותר מוגדר והוא המשיך לבוא ולשמר על קשר ואז שהתברר לו כביכול שזה לא הולך לשום מקום אז הוא חתך את מה שהיה.. הוא כל כך לא הבין אותי שהוא התייאש שוב אותו הסיפור.. חחח הוא דיבר איתי כל כך בכנות ובכול כך גילוי לב שאני פשוט מסתכלת עליו בצורה אחרת בצורה של ואוו גבר בן 22 שפותח את ליבור לילדה, דגש על הילדה כי יש לי עוד כל כך הרבה להשתפשף, בת 17.. ואוו ורק אחרי השיחה שנו אני מבינה שהוא ממש לא היה מניאק כמו שחשבתי והוא הסביר לי מה הוא מרגיש וחשב שאני ממש מתפעלת הוא הסביר לי למרות שלא ניראתי לו כמשהי רצינית וסתם סקס הוא לא יקבל הוא המשיך לבוא משום מה.. הוא בעצמו לא יודע מה משך אותו לבוא ועצם העובדה שהוא עדיין שולח הודעות אם זה לפלאפון או סתם למסנג'ר זה אומר משהו.. חחח מגנטתי אותו הוא מדבר איתי הכי פתוח בעולם אם זה על נשים אחרות בחייו או אם זה סתם על עבודה או בילויים שניראה לי שההשתכרות והבכי שלי לאחר ש"נפרדנו" כביכול היה לשווא..

 

    אני מתגעגעת לשוחט.. יכול להיות שמחר נארגן איזה פגישה נחמד כביכול במקרה.. חחח אם זה יקרה זה יהיה מבדר.. ולגביי מיסטר G ימים יגידו כנ"ל על השוחט...

יאללה ואט דה פאק מה שיהיה יהיה על החיים ועל המוות... :)

 

לילה טוב נטל תיסבוכים Green Fariy

נכתב על ידי +*+.The GrEeN FaRiY+*+ , 17/9/2007 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"הינא זה מתחיל בשנה הבאה בברזיל!"


אז קודם כול שתהיה שנה טובה שנה של שפע אור ואהבה לא צריך יותר מזה..

לעינייני..

אתמול דיברתי עם השוחט.. התוודתי על הכול על כוונותי ועל רצונותיי.. זה היה ממש מבדר..

הוא היה עצבני אתמול אז הוא יצא לדהור ונזכר בי.. כאילו שרציתי לדבר איתו כבר כמה זמן ושלא יצא.. טוב אני שנאת לעשות את זה בטלפון אבל נו שיהיה... אספתי אומרץ ואמרתי לו שוחט יקר אני רוצה אותך הוא היה בהלם לא הבין מה אני רוצה ממנו.. כאילו מי מספיק מפגרת ללכת ככה ישר בלי יותר מידי הכנות מראש והוא ישר חשב שאני מתכוונת למחוייבות לקשר רציני וכאלו.. חחח ממש ממש ממש ממש לא!

אט אט שוייא שוויא..אני יותר מידי אוהבת את עצמי בכדי שאני יכנס ככה חזק למערכת יחסים כאילו רק יצאתי מאחת מה נדפק לי בראש.. אז הסברתי לו שאני לא מתכוונת למשהו רציניי עם מחוייבות כרגע וחוץ מזה מחוייבות זה הרגשה אי אפשר לכפות על מישהו מחוייבות. לא ככה?!.. הסברתי לו שאני רוצה לדעת אם יש על מה לדבר אם זה זורם בכלל וכאלו.. לא שאני מצפה ממנו לוותר ככה על כול החברים שלו והמשפחה והכול בשבילי ממש לא אני ירה בעצמי התכוונתי יותר של לנסות לצאת יותר ואם הוא בסביבה שלי אז לקפוץ או כמו שקרה שאני הייתי בסביבה שלו ישבתי עם כמה חברים בפאב אז הרמתי טלפון ואמרתי לו לבוא.. לא משנה שהוא היה עיף ולא היה לו כוח זה לא הנקודה הנקודה היא להתקדם אם בכלל לאט לאט..

ואם אני רואה שזה מתאים לי אז שאני לא ליידו להיות קרירה אבל לא יותר מידי ואיך שאנחנו נפגשים ל-ה-ס-ת-ע-ר!!! חחח

ואז אט אט שוויא שוויא למשוך אותו לשגע אותו שיתחנן לעוד חחח

יצאתי ממש מרוצה ניראה לי מהשיחה הזו אני בטוחה שעכשיו אם זה יתקדם טוב אז סבבה אם לא אז להמשיך הלאה..

 

אז..

שתהיה לכולנו שנה טובה אבל באמת טובה לא כמו השנה הקודמת עם המון ג'יפה ובעע..

שפע אור ואהבה לכולם מהפייה הירוקה :)

 



 

נכתב על ידי +*+.The GrEeN FaRiY+*+ , 12/9/2007 13:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש בירדנית עם המון תיסבוכים..=\


יום שישי הגיע וכרגיל אני אמורה לעבוד אבלל ממש לא להתחשק לי וידיד טוב שלי הדליק אותי על ירדנית עוד מחמישי אז פיברקתי מחלה.. "שמע בוס אני עם התקף מגרנה מקיאה כל הלילה והבוקר אין מצב אני מגיעה לעבוד גם רופא היה אצלי נתן לי עירויי קיצור אני גוססת נדבר מחר חפש מלצרית אחרת.." ברור שעשיתי את זה הרבה יותר אמין וכאלו אפילו עם בכי בטלפון אין אני גדולה! :)

טוב אני הגיע הערב התארגנו אני חטיפי נשנש ודייזיי ידידי הטובים וחברתי הטובה שוש :) שלקח לי שעתיים לשכנע אותה לבוא איתנו.. אבל בסוף הצלחתי..

קיצור אני דלוקה על חבר טוב של חטיפי לצורך העיניין נקרא לו שוחט כן אני יודעת זה לא נשמע טוב אפילו מפחיד אבל הסבר בהמשך..

אז חטיפי הביא את השוחט ועוד חבר שלו קוש קוש זה בן אדם שצריך לבוא עם חוברת הדרכה הוא הכי מצחיק והכי לא ברור בעולם אבל שיהיה..

הגענו בסביבות ה1 לשם סוף סוף ראיתי את השוחט כי זה קצת טלנובלה מה שקורה בנינו או יותר נכון לא קורה.. הקטע זה שלפני 4 חודשים אני וחבר שלי לשעבר נפרדנו ומאז נורא קשה לי להחיל קשר או בכלל להתחיל עם מישהו זה ממש קשה לי בצורה מפחידה אז מצד אחד אני נורא רוצה את השוחט מצד שני אני לא ממש מראה את זה כי אני לא יודעת איך לעשות את זה בצורה נכונה קיצורסרט רע..

אז השוחט הגיע ואני פרפרים והתרגשות בפנים אבל בחוץ קרה כקרח כמו פולניה.. טוב נשנש ודייזי חתכו הבייתה נשארנו אני חטיפי שוש השוחט וקוש קוש ישר נרדם וחטיפי ושוש גם ואני והשוחט נשארנו כול הלילה ערים ושתינו וצחקנו ודיברנו המון והכינויי שהדבקתי לו שוחט זה כי הוא סיפר לי שהוא היה שוחט חיות עם הערבים שגרים בכפר ליידו כאילו שוחט כבשים וכאלו למאכל בעעע זוועות ואני רק נקרעת מצחוק כי אם לא נצחק נבכה אז צחקתי המון

הוא עושה את זה אשכרה כמו האדם הקדמון הוא שוחט את העגל ואז מדליק מנגל ואוכל אותו בעעע..

קיבינימט לא מספיק שאתה הורג את החייה המסכנה אתה גם אוכל אותה יאאאכסס יא מגעיל.. חחח נוו  מילא..

אז אחרי לילה נחמד של צחוקים ודיבורים סוף סוף התנשקנו וזה גם היה לקראת 6 בבוקר כילו כמה זמן לוקח לבחורה להתנשק עם מישהו שהיא רוצה מה גיל 12?! וגם התנשקנו איזה 10 דק' ב5 הראשונות אני בוקשי זזה אשכרה פולניה כאילו תתעשתי על עצמך יא מפגרת אבל אני בשלי קפואה לא יכולה לזוז :(

טוב עבר סבבה הוא עבר בהצטיינות את מבחן הנשיקה וכשהגיע הבוקר ושכולם התחילו להתעורר זהו אני בקושי שמסתכלת עליו לא בקטע של טוב נו כולה התנשקנו רד ממני אלא בקטע של אני לא יודעת מה לעשות ואני מהצד שלי כן מחזרת בערך או שכן מראה שאני רוצה קיצור אני שולחת רמזים סותרים והבן אדם ניראה לי שהתייאש :(

אז בערב שחזרנו הביתה יום שבת כאילו התקשרתי ואמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו החלטתי להגיד לו שאני רוצה אותו ואם זה רלוונטי כאילו ואם כן אז להסביר לו את המצב שלי כאילו שקשה לי וכאלו ואם לא אז כול הזיין =\

טוב אז קבענו לאמצא השבוע הוא אמר שהוא כול ה/שבוע בבית הוא חייל ויש לו מלא גימלים פרוצדורה לא משתמת חייבת לציין!

טוב התקשרתי יום ראשון מה קורה מה המצב הוא נשמע לי קצת עצבני והוא אמר לי שמשגעים אותו הוא לא יודע אם לחזור לבסיס או לא המפקד שלו עושה לו בלאגן והוא כולו היה מתוסכל אחרי שהוא סיפר לי אני עושה לו לא נורא יעבור אל תהיה יותר מידי מודאג והמילים שלי כמו כוסות רוח למת לא ממש עזרו ואני אומרתי לו רואים אותך היום אני רוצה לדבר איתך והוא כולו בעצבים עושה לי לא.. לא ניראה לי... אההה חבר בא אלי היום.. אווצ'ט זה כאב.. טוב ביי וניתקתי..

ואני ישר קיבינימט מה אתה מוציא עליי תתיסכולים שלך אנחנו עדיין לא חברים שניהיה חברים לא אכפת לי אני חושבת שהבן\בת הזוג צריך להיות איפשהו מין שק חבטות כזה כאילו שיהיה אפשר לפרוק עליו עם הבנה כמובן..

וכולי התבאסתי ואני לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני נורא רוצה מצד שני ניראה לי שהוא דיי התייאש כאילו הוא אומר לעצמו פאק מה היא רוצה ממני או למי יש כוח לשגעונות של החולת נפש הזו והוא דיי מבולבל בגלל הצבא הזה שלו הוא רק התגייס יעני הוא חדש במערכת אז קשה לו והוא מבולבל אני מבינה אבל מצד שני אני גיי תלויי כאילו אני לא יודעת מה לעשות אם לרדת ממנו או לא..

אוףף מצב נאחס..

 

יאללה יהיה טוב אם יהיה אז סבבה ואם לא סימן שלא אמור להיות...

(חחח חמודה אני מנסה לנחם את עצמי.. לא ממש עוזר..=\)

 

נכתב על ידי +*+.The GrEeN FaRiY+*+ , 10/9/2007 18:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  +*+.The GrEeN FaRiY+*+

בת: 34

ICQ: 249808028 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+.The GrEeN FaRiY+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+.The GrEeN FaRiY+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)