לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ה2 לספטמבר.


כבר ה2 לספטמבר.
עוד שעה אני אמור להתעורר!
התרגלתי לכל השעות המחורבנות של החופש, ולא משנה כמה ניסיתי להרדם זה לא עזר לי...
אני יודע שבמהלך היום אני אהיה חצי מת, חבל...

בכל מקרה, ארי ביקש שאני אעדכן את בלוג, אני אישית לא הכי מרוצה ממנו, בשלב מסויים הרף שלי עלה גבוהה מידי, אז אני כבר לא מצליח ליצור תמונות שנראות לי טוב.
הנה תמונה אחת של דור, אבל היא ממש לא טובה, פשוט מצחיקה אותי, אז החלטתי להעלות.

מקווה שתהנו כמו שאני נהנה ממנה :)



נכתב על ידי , 2/9/2007 05:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Photography Co ב-7/4/2009 05:13
 





כינוי: 

בן: 34




5,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonq אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konq ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)