לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

און-אוף


אם אתם רוצים בלוג שיעזור לכם לעצב ולבנות לסדר ולשנות והכל בבלוג או באתרכם האישי. הכל זה פה!

כינוי:  let's dance

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסט רביעי-שם לאתרכם


שלווווום

נתחיל עם... פינת מצב רוח!

מה קורה היום?

טופ אז היום ערב חג כמו שכולכם יודעים ואני מזה בסבבה עיל זה!

אני מתע על חופדים

סוף מצב רוח

\

סו, חזרנו לשמות.ץ.....

אז היום אני אעזור לכם עם בחירת שם וכתובת מתאימה לשם שלכם....

יש כמה שלבים כאלו...

שלב ראשון-תבחרו נושא לאתר-לאתר שלי אני בחרתי נושא כללי שהוא שיש בו כל מיני כמו מפעל הזמנות ועוד מפעלים תחרויות ועוד כאלו רגילים. אבל אתם יכולים לבחור הכל כמו עיר וירטואלית מפעלים מעריצים דמויות וועוד כאלו...

שלב שני-תתנו לנושא שם כללי. נגיד השם הכללי שאני בחרתי לאתר שלי היה עזרים. לערים וירטואליות אפשר לבחור העיר הוירטואלית או עיר מהסרטים וכאלו...

לאתרי מעריצים תתנו את שם הכוכבים שאתם מעריצים באתר הזה למשל מרי קייט ואשלי אולסן.

שלב שלישי-תמצאו שם-תמצאו שם זה השלב הכי קשה. למשל. אתם צריכים שם שיהיה מתאים לשם הכללי אבל שיהיה  מדליק ובעיר הוירטואאלית גם שם שתוכלו לקרוא לכסף. לדוגמא לעיר יקראו העיר הוירטואלית זהב. אז הכסף יהיה זהבים או זהב.

לאתרי מעריצים תבחרו רק בשם של מי שאתם מעריצים למשל ג'סטין טימברלייק אחרת אנשים חלא יידעו על איזה כוכבים האתר ולא ייכנסו.

הנה כמה שמות לאתרים כללים וערים וירטואליות:

ספיר

ג'וס

בננה

פאני

ליבראצ'י

ספינל

ספלאש

סוסו

 קרוקודיל

אפארצי

והיטומי.

יש עוד מלא אבל אלו רק דוגמא.

עכשיו כתובת. פשוט תבחרו כתובת כמו האתר שלכם...

 

נכתב על ידי let's dance , 12/9/2007 11:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט השלישי-טיפו


סו, בניית אתר בטיפו?

מניינים שם?

אבל לפני הכל מצב רוח-הפינה החדשה בפוסטים שלי,

אז הנה:

קבלו את.. מצב אוח!:

היום אני שמחה במיוחד נחשו לה? כי שלומים המטומטמת לא הייתה ולא היה אנגלית, ואני שונאת אותה אז אני לא מצליחהללמוד אנגלית. מורה סתומה...

סוף מצב רוח

\

נחזור לטיפו

וואטס אפ שם?

אז.. בטיפו הבנייה היא מאוד פשוטה!

במידה ואתם לא רשומים לטיפו פשוט תלחצו למעלה איפה שכתוב שלום אורח, ותירשמו.

 

במידה ויש לכם משתמש:

הנה השלבים,

אם לא הבנתם שלחו לי תגובה...

 

 

אחר כך ניפתח לכם קישור לאתרכם. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס אליו ולעשות ניהול אתר. ואחר כך לעבור קישור קישור ולמלא הכל...

יש בעיות?

תגידו לי ואני אנסה לעזור לכם...\

לאף

נכתב על ידי let's dance , 10/9/2007 19:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתר אינטרנט משלך


הסבר ראשון לאתר-איך לבנות אתר אינטרנט שלך:

1.יש כמה אפשרויות בחירה פה שהן בחינם ואין שום צורך בהטמל או שפות אינרנט אחרות. הממשקים קלים ואתם פשוט עושים מה שאומרים לכם...

יש את טיפו-פשוט תלחצו על בניית אתר ותבסנו אותו חינם!
יש את אראה-פשוט תלחצו על בניית אתר אישי ותעקבו אחרי ההוראות לבניית אתר אישי חינם!

יש עוד מלא אתרים כמו סאל או כמו גופ אבל אני לא ממליצה עליהם מפני שהם מסובכים....

2.יש אפשרות של בניית אתרים אצלכם על המחשב... אתם יכולים לכתוב אותם בהטמל או בשפות אינטרנט אחרות ופשוט להעלות לאינטרנט. בקרוב תקבלו ממני גם לימוד הטמלח אבל בינתיים הנה אתר יחיד שאני מכירה להעלאת האתר שלכם בחינם לאינטרנט:

נענע

פשוט ללחוץ על העלאת אתר.

מכאן אני כבר לא יודעת להסביר כי אני לא בונה בהטמל אבל אני מאמינה שתסתדרו...

3.אפשר לפתוח גם בלוג:

ישאת ישראבלוג שזה כמו שלי...

כנסו דרף נענע

כנסו לקהילות:

ישראבלוג

הצטרפו אלינו...

אז...

עכשיו שיש לכם אתר, או בלוג..

צריך תוכן.

המלצות שלי:

1.אל תעתיקו מאתרים ובלוגים אחרים האתר/בלוג שלכם הוא רק שלכם ואם תעתיקו אנשים לא יאהבו להיכנס אליו...

2.אל תפרסמו ספאמים. תיכנסו להרבה אתרים תגיבו ותיתנו קישורים. לא כדאי לפרסם מודעות ענק עם מלא קישורים.

3.אל תפרסמו משהו מקורי ולפניו תתנו הקדמה של עש5רים שורות. תנו הקדמה של חצי שורה שורה ותגיעו ישר לעניין.

זהו... זה היה פוסט ארקוך אבל כייפי תודו!

אוהפת אותכם עמיתוש...

 

נכתב על ידי let's dance , 5/9/2007 16:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

258
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet's dance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let's dance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)