לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי ילדה בודדה


החיים לא שלכם הם שלי

Avatarכינוי:  ~I am crazy~

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

היום היה יום נחמד.....


הבלוג הוא בעצם בלוג סיפורים....
שאני כותבת באצמי אז הפרק הרשאון יוצא לדרך

פרק 1:
"יא איזה מפגר אתה עדן אתה לא מבין כלום"אמרה שירה
לעדן הידיד המצחיק בין החבור. היתה להם חבורה,
שירה-אוהבת ללמוד.
עדן-תמיד חייב להצחיק.
לירון-הקול (החתיך) בחבורה.
עומר-השווה.
ליטל-הקנאית.
שרון-החבר של עומר.
"נכון היא צודקת אתה באמת מפגר שלא מבין מהחיים שלו בכלל"אמרה עומר
עומר ניראתה מהממת בעניי חברה שרון,שרון היה בלונדיני עם עניים חומות שתמיד היה עם
קוצים.
ליטל היגעה ואמרה "לפי מה שראיתי אצל לילך היא באמת אבל באמת אוהבת אותך ,ואתה סתם נילחץ מזה שהיא יכולה להיות החברה שלך"

"יעל תבאי את הנעל אני חייבת לרוץ אני מאחרת אני אשחק איתך אחר כך."אמרה יעל
פתחה ת'ארון ולקחה ת'חולצה הכי יפה שלה עם השלד והשדים.לבשה את הסקיני פיזרה ת'שיער והלכה...
Name Tag Pink
אני אמשיך מחר אין לי כוח עכשיו תגיבו איך ההתחלה....
נכתב על ידי ~I am crazy~ , 27/11/2008 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





117
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~I am crazy~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~I am crazy~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)