לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נגיעות של חומצה.


...

Avatarכינוי:  חיה או מתה?

בת: 91

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

וואו....החלטה קשה ומעצבנת.


אלכס...הידוע בכינויו : ילד המסיכה.....אכלסיקה ...סשה....קלאוד...ועוד...

אוהב אותי...

אני לא האמנתי שזה באמת קרה אחרי הפוסט הקודם שרשמתי.

וואו...זה מדהים... הייתי הכי מאושרת בעולם...

עד ששי..

אמר לי שהוא אוהב אותי גם T_T..

הסתבכתי...

\:

אלכס אני הכי אוהבת אותו בעולם...אבל הוא גר כ"כ רחוק... אני חשבתי פעם שאם אתה גר רחוק .. עדיין תאכל לשמור על קשר...

זה לא נכון...ממש לא בעצם..

כשיש לי רק 4 שעות ביום מקסימום להתראות עם אנשים.

באר שבע..הוא לא יכול להגיע משם כל יום...אני לא יודעת אם אני אוכל להשאר ככה מבלי להפגע..

לכן אני חושבת שאני אבחר בשי.... למרות שתמיד אני אוהב את אלכס ולא יודעת מה יהיה בכל מקרה.

אני אצטרך לחכות עד שאלכס יגיע לראשון זה לא משו שאומרים במסנ....

אז.. בהצלחה לי ולשי (:

כנראה שיהיה לי חבר... וואו O__O

להת'

נכתב על ידי חיה או מתה? , 30/10/2007 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המ... החיים לא קלים כנראה XD


חח.. מהכותרת שלי אני חשבתי להתחיל לכתוב פוסט שאני אבכה בו וכל השטויות האלה אבל כנראה שלא ... X:

טוב.. אז הממ.. היום דיברתי עם אלכס... והוא התאכזב ממשו שאמרתי כנראה O:

בהתחלה חשבתי זה בגלל שאמרתי לו שאף אחד מהחברים הטובים שלי לא יהיה חבר שלי ואז נזכרתי שאין מצב שהוא אוהב אותי אז ירד לי האגו הרבה מאוד XD.

חח.. אני אוהבת אותו כ"כ..33>

מוזר שכל האלה שאני מתאהבת בהם יוצא שהם גברים... הייתי רוצה שוב חברה... אולי בגלל שאין הרבה לסביות בגילאים שלי? או .. שאולי אני לא יודעת עליהן?..

זה מוזר..לא יודעת..

עצוב לי קצת להיות לבד אבל בתכלס אני כבר אמרתי שאני לא רוצה להיות זונה יותר ולצאת עם כל אחת שאני רואה והיא נחמדה אליי..(כן , ענבר מדברת בלשון נקבה אבל היא מתכוונת לשני המינים)

אני רוצה מישי... שבאמת, -שבאמת- תאהב אותי , בגלל מי שאני ומה שאני....

חח.. הפוסט הזה כ"כ מיותר כי זה מה שבעצם כולם רוצים...

\:

הממ.. אני לא יודעת.. יש לי עוד הרבה דברים לראות וללמוד...

בחו"ל נחמד תודה ששאלתן ^_^

להת'.

נכתב על ידי חיה או מתה? , 7/10/2007 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הממ.. רוני.. אני חושבת עליך..


רוני.....היום דיברתי איתו והוא היה שיכור..  זה חבל הוא אמר שהוא יפסיק לשתות אבל הוא הבטיח לי שזו הפעם האחרונה כי זה חג היין

אבל מי יודע מה הוא מדבר.. הוא הרי שיכור...

אז אמרתי לו

רוני אתה יודע שאני אוהבת אותך?

והוא אמר לי.. אני גם אוהב אותך..

אני הייתי מבולבלת..

הוא בעצמו לא יודע מה הוא אומר ..

הוא אמר את זה.. מעניין אם הוא התכוון לזה  או לא..

אם הוא התכוון לזה אני אהיה ממש שמחה, אני כבר מתה לחבר הרבה זמן ונמאס לי להיות הזונה שמנשקת את כולם..

אבל

אם ונגיד אני אהיה חברה של רוני, הוא יירצה לעשות סקס או שאולי הוא יבין אותי , שאני לא רוצה בגיל הזה \:

אוף אני לא יודעת...כבר דמיינתי אותי איתו ביחד הרבה פעמים וזה גורם לי לחייך .. אבל אם הכול יתפוצץ לי בפרצוף?

אסור לחלום...\:

אני ממש מחכה לחזור מאמריקה ולראות אותו...

הוא נחמד אלי ומתוק ואפילו שלא כל החברים שלי אוהבים אותו.. אני מחבבת אותו ......

אם יהיה להם בעיה איתו כנראה שהם לא חברים טובים...

וואי.. רוני .. רק לחשוב עלייך...עכשיו אתה ישן לך... מתוק כזה...

הממ....אני חושבת שאתה תהיה זה שאני אחלום עליו בלילה היום (:

 

ענבר.

 

נכתב על ידי חיה או מתה? , 2/10/2007 04:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה או מתה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה או מתה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)