לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוגו’’ש של לייק לינדוש הכוסיט!


לייק אני תובה במיתה ובחול הדברים דע! פחח!

Avatarכינוי:  סקסית בתירוף דע!

מין: נקבה

MSN:  אני כוסיט!





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

הומייגד ;)


דדדדדי , אייזה שבבבבבבוע נחחחמד  . D=

הייום בבוקר ? :)
הברזזזתי מהבצפר , אימא שאלללה אותי כזה "לייייינדה לאאן ?! " אני כזה לבצצצצפר ;)
והיא כזה "יום טוב חמווווודה . :)  "

וכזה הלכתתתתי עם שכנננה שלי דריה והיא שאלה אותייי אים בא לי להבבבבריז? D=
אז אמרתי שברווווור והלכנו לקניון וקניתי מגף כזות פצצה ;-)
ואאאאז קיבלתי אס-אם-אס מאיליייייה ששאל איפפה אניי , אז סימססתייי לו בקניוווון כפרות ;)

חחחחחחחח והוא בא אחר כך ועשינו אוה אוה וג'גה ג'גה בשרותים כי הייייה לנו משעמם =]

ואז יצאנו החוצצצצצה וצילמתי את דרייייייוש :)

נכון שהיא כוווווווווווווסית?!D=

חחחחחחחחח שבוע טוווווווב יפים ויפווות :]

אנננני יודעת שאני יפה דאה .

חחחחח ביושששש שבבבבבת שלום ^.^

נכתב על ידי סקסית בתירוף דע! , 25/12/2009 12:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיאווווו כמה זמן לא אידקנתיייי O ;


הומייגד לא אידקנתי איזהההה מלה זמן נווו אני לא יודעת ליספור חמודים ;)
בקיצורררר יש לי חבר חדש - קורים לו קרייג הוא אמריקקי עלה לארץ כזה חחח :] הוא כעילו מהזה חמוד הוא היביא לי שוקולדים ואני כזה "קרייגיייייייייי היום לא וולנטיין דיי כפרות :) "
והוא כזה אם המיבתה המושלם שלווווו "זה כי אני אוהבבבב אותך לינדושששש :-* "
העאעאעיהכחד אומייגששש קרייג כולכךךך מושלםםםם :)
אני חושבתתתת שהפעם אני באמת מרגישה מהואבתתת =]

הוא כזה חתיך כזה יש לו שיער שחוריק ועינים חומות ^ . ^

וכילווו אני ציריכה להחליףף את המוניתין שלי בתור לינדוששש שהיא זותי שיוצאת רק אים בנים רוסיםם בלונידינים אים עיניים כחולות :]

חיחייחחיחיחי איייין שום דבר רע בזזזזזה :P
טובבבביק כיבלתי 40 במיבחן במטמטיקה ואבא שלי והחברה החדשה שלו אייריס שהיא עובדת בצומת אומשו ? לא זוכרתתת :/

הוא הפליק לי בטוסיקקק וזה כאב כילו איייייה :/

ובכיתי כי החברה הזונה שלו עמדה והיסתכלה וצחקה ואז הם הלכו לחדר ועשו סקסוש עד אור הבוקרר

אז הרזתי מיזבדה ועברתי לאימה שלי , והיא היתה באמצע זיון אם החבר הארבי שלהה אז היא העיפה אותייי והלכתי לישון אל ספסל ברחובבב :/

סתם לא הלכתי לישון אצל חבר שלייייי קרייג אבל ההורים המסריחים שלו אמרו לו משו אל תביא זונות הביתה תשאיר אותם לישון בחוץ אם הכלבבב והם העיפו אותיייי 

אז הלכתי וישנתי במלונה בחצר שלהם עם הכלב שלהם והוא גדול כזההה ופרבטי אז היתכרבלתי איתוווו

נראה לי אני יפרדדד מקרייג הבן זונה :'(

ככה הוא מוותר ומעיףףףף אותי לאשפפפה ?! ט'חחח גם כן חבבבבר O ;

היום לא הלכתיייי לבצפר כי לא היה לי ביייית זרקו אותיי .

אז הלכתי שוב לבית של אימא שלי ואמרתי לה שאם היא לא תיתן לי לגור שם אני יספר לחבר האתיופי שלה שהיא מזדיינת אם ארבים בתחת כל לילה והיא בוגדת בו

אז היא היסכימה בסוף ועברתי לגור אים אימוששש :]

טובבב עכשיו החיים שלי יפים כפרותתתת =]

ביוששששש :-*

נכתב על ידי סקסית בתירוף דע! , 22/12/2009 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,848

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקסית בתירוף דע! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקסית בתירוף דע! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)