לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the misery of the throbbing heart-כי כל אחד צריך כותרת מתחכמת...



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 235880118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ההקרנה של האי


היי..

 

מה קורה?.. אני בסדר..חח

 

(רשמתי הרבה.. אבל תקראו..)

 

אתמול הכול התחיל אחרי שאני ודורון ואמא שלי הלכנו להרצליה לבדיקות רטגנן שלי..והיה שם ריח דוחה...דורון עדה.. וזה היה זריז למרות שכאבה לי האוזן שהייתי צריכה להוריד את העגיל כדי שזה לא יפריע.. לא חשוב.. קיצר אחרי זה נסענו לתל אביב והורים שלי הורידו אותנו במרינרו נמל תל אביב יורדי הסירות  1 האנגר 14..(חח אני זוכרת בעל פה.. D=..)

ואז ראינו את השחקנים של האי מגיעים..ושהכניסו אותנו ראינו את המקום שהיה ממש יפה.. והיה אוכל וכמו כול ישראליות אמרנו נראה מה יש.. לי אין גיוון באוכל תאמת אפשר לספור את הדברים שאני אוהבת באוכל... אז אכלנו ציפס.. טוב יותר נכון דורון אכלה לי את הציפס..כי אני הלכתי לבקש חתימה..חח מיון תומרקין..והוא רשם לי:"תהני מהסדרה יון תומרקין (טומי)"  זה השם שלו באי..הוא אחד השחקנים הראשיים.. ואחר כך הסתובבנו ואז התחלנו לראות מלא שחקנים ומפורסמים שמה אז החלטנו להתיישב ואז אני החלטתי להמשיך במסע החתימות שלי בזמן שדורון שומרת לנו מקום..אז תום אבני חתם לי והוא ממש ממש נמוך במציאות אבל ממש, בטלוויזיה הוא נראה יותר גבוה. ואחר כך ראיתי את איילת מרגלית זאתי ששיחקה במשחק החיים את נירה.. והיא נראתה מה זה חמוד עם קוקו קטן כזה.חח והיא גם חתמה לי ולפי מה שהיא רשמה אז היא תופיע באי.. והחתימה הכי חשובה שהשגתי היא של ליאת ביין זאת ששיחקה את לילי בשמיניה והיא מממש ממש ממש יפה... קיצר אחרי כול החתימות האלה..ביקשתי רק מאלה כי מהשאר לא הלכתי כיאלו היו עוד נגיד הדר לוי הייתה ותאמת היה נדמה לי שראיתי את מיכל יאני אבל אני לא בטוחה וכול מיני שחקנים וכאלה שמופיעים בטלוויזיה..

קיצר התיישבתי וישבו בשורה הרביעית ובשורה השלישית הכול היה שמור וישבו מלפניו אחד מהטלוויזיה שאני לא זוכרת את השם שלו ומאלכסון עלינו ישב אחד השחקנים של האי.. קיצר התחיל הפרק שאגב ממש ממש יפה ואני לא יגלה לכם מה קרה.. אבל כדי לראות כי זו סדרה ממש יפה.. והייתם צריכים לראות את כול השחקנים הם עמדו כזה בסוף השורה שלנו בערך וכול פעם שמישהו הופיע כיאלו פעם ראשונה בסדרה אז צעקו כזה..מאושר..חח והיה ממש מצחיק ונחמד והעיקר שהיינו שם.. חח איזה כיף לי שזכיתי נכון?! חיחי..

 

קיצר חזרנו הביתה ברכבת היה נחמד אחרי שאמרו לו שהיא יוצאת עוד דקה ואז רצנו ובסוף היא התעכבה במשך 9 דקות..חח

 

וזהו ככה עבר עלי אתמול בצהריים עד הלילה

יאלה לילה טוב..

 

~שירוש~

נכתב על ידי , 25/10/2007 22:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir and doron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir and doron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)