לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the misery of the throbbing heart-כי כל אחד צריך כותרת מתחכמת...



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 235880118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בוקר טוב


היי בוקר טוב.. מה קורה??

 

כרגיל התעוררתי מוקדם..זה ממש מעצבן אותי למה בימי שבת אני כמה מוקדם?? איך אני מתעוררת כל כך מהר..זה מעצבן!

זוכרים שספרתי לכם על ההקרנה של האי..חח זה לא היה מזמן.. ורשמתי שהלכתי לבדיקות רטגן אז קיבלנו כזה דיסק עם תוצאות שצריך לתת לרופא לפענח, אז קיצר אבא שלי אמר אתמול שאני יביא את זה ונסתכל.. אז קיצר ראיתי את זה וזה ממש מגניב..חח רואים את העצמות שלי.. ויש גם תמונת רטגן שהוא אמר לי כזה להסתכל למעלה כדי לצלם את הכתפיים שלי אז ישש תמונה שרואים את הגולגולת שלי מגניב.. ויש כזה באמצע..(לא בדיוק באמצע כי זה היה בזוית אז אני לא יכולה ממש להגיד לך איפה זה נמתא כי זה לא ממש מאחור אבל קרוב לקדימה כזה...) קיצר רואים את המוח שלי... כאילו זה נראה כזה מין מלא חוטים כאלה כמו קורי עכביש ואזז הוא מתגבש לכדור כזה אחד..חח

 

טוב אני צריכה לעשות משהו..

ואחר כך אני רוצה לראות טלוויזיה..

 

אז ביוש

 

~שירוש~

נכתב על ידי , 27/10/2007 08:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir and doron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir and doron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)