לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

in the way to perfect


בלוג זה נועד בכדי לתעד מידע אישי ובתיקווה להבנה הדדית כי ניראה לי שאתן היחידות שיכולות להבין אותי כרגע ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


חזרתי מהארוחה !

אכלתי 3 מנות + קינוח בקיצור נישברתי בגדול !!! [סתם] חחח

אני ואמא הגענו לסבא ואז קצת דיברנו , בנתיים הפיליפיני הגיש מיץ ,אני ביקשתי מים [מיץ נחשב לאוכל ואני בצום]. מאוחר יותר התחילה הארוחה . הארוחה כללה 2 מנות עיקריות וקינוח .

לפיליפיני הראשון הצטרף עוד אחד ואז הם התחילו להגיש אחד אחריי השני שרימפס , סנדוויצ'יי גבינה איטלקים אפויים בתנור

ואמא שמה לי בצלחת שרימפסים מנסה להיתחמק "אמא כואבת לי הבטן לא באלי אני לא רעבה " טוב איךשהו יצאתי מזה ואז הגיע המנה השניה ואז התחילו להגיש עוף צלוי , סלטים ואזסבתא התקשרה ואמרה שהיא רוצה לבוא אז הפיליפיני הלך להביא אותה אז כדי להיתחמק מהמנה השניה הצטרפתי אליו .

חזרנו עם סבתא ואחותי [בת 3] ואז אמא אומרת "אל תדאגו לא אכלנו בילעדיכם בינתיים שמנו בתנור שלא יתקרר" חח הלכתי לחינם..

אז התיישבתי ליד אחותי והעסקתי את עצמי בלאכיל אותה :P

אחר כך הוגש קינוח עוגות למיניהם ומי שרצה גלידה כדורי שקולד ועוד ועוד...

כולם אכלו והתפוצצו ואני ישבתי בצד ונהניתי ממראה עיניי כולם אוכלים = ואני צמה חח

בסופו של דבר עמדתי בכל פיטויי להערב ויצאתי מהארוחה עם כוס מים בבטן בלבד .

 

אני גאה בעצמי !

ממשיכה בצום

 

 

לילה טוב :-)

 

אגב אנשים ,ניסיתי להיכנס לטבעת [פרו אנה] ולא שלחו לי לא אישור לא דחייה:\ מה לעשות ? 

נכתב על ידי , 7/9/2007 21:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי לכולן.

15:00 התחיל הצום והוא אמור להיגמר בידיוק באותה שעה ביום ראשון , אבל יש בעיה קטנה עוד שעה אמא שלי סוחבת אותי לארוחה משפחתית והיא מכריחה אותי לאכול אבל כבר מהבוקר אמרתי לה שאני לא מרגישה כל כך טוב אז כניראה שאני לא אוכל בארוחה .. מקווה שיהיה טוב

 

ובקטנה על התגובות שלכן...

כל מי שרושם שזה לא בריא ושזה מסוכן ולא מועיל ובלה בלה שיחסוך לעצמו כי באמת חבל לו על הזמן

ומי שחושב שאני עושה את זה בגלל בנים אז הוא טועה בגדול

אבל מי שכן רוצה לתמוך מאוד אשמח זה חשוב לי לדעת שיש כאלה שיכולות להבין .

 

:-) ביי

נכתב על ידי , 7/9/2007 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום הכנסתי לפה :

 2 סוכריות אורביט ללא סוכר

קפה דיאט

כמה בקבוקי מים

 

שישי שבת צום(קבוע)

 

בהצלחה לי .

נכתב על ידי , 6/9/2007 22:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




424
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לv=ana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על v=ana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)