לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים מהראש... והלב.



Avatarכינוי:  זאתי שכותבת...

גיל: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אני לא אעדכן בזמן הקרוב.


אני לא אוכל לעדכן בזמן הקרוב, כי נמצאה בעיה במחשב שלי אז לוקחים אותו לתיקון...

הוא אמור לחזור עוד יומיים-שלושה.

___________________

עוד מעט יעלה עיצוב חדש.

נכתב על ידי זאתי שכותבת... , 13/10/2007 20:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ד'


בפרק הקודם:

"את... אולי את רוצה לבוא איתי לנשף?" הוא שאל וקירב את ידו ליד שלי.

"אני... אני אשמח" אמרתי והחזקתי לו ת'יד.

-

בדרך ראיתי את שני ושיר מדברות. שתיהן הסתכלו עליי ועל גיא.

שתיהן התקרבו אליי ושאלו ביחד "הוא... את... נשף?"

נשף?"

"אני אספר לכן אחרי השיעור." חייכתי ונכנסתי לכיתה.

"אוי באמת!" שני אמרה.

"את לא יכולה לעשות לנו את זה!" שיר אמרה.

אבל אני חייכתי והתיישבתי במקום שלי.

___

הסתכלתי לכיוון אלינור, היא דיברה עליי עם ליה, ראיתי איך שהיא מצביעה עליי וליה נדהמת מכל מילה.

אחרי השיעור, סיפרתי לשיר ושני מה קרה ושלושתנו קפצנו מאושר.

"אז לכולנו יש דייטים לנשף!" שני אמרה.

"כן, זה הולך להיות נהדר..." אמרתי.

"אנחנו צריכות להחליט  מה ללבוש!" נלחצה שיר.

"כבר?!" שאלתי "יש עוד שבוע..."

"סתיו צודקת, יש עוד מספיק זמן..." אמרה שני.

"מה דעתכן שביום חמישי שלושתנו נלך ביחד לקניון לקנות קצת בגדים, אה?" אמרה שיר.

"אני אשמח." אמרתי.

"כן גם אני, וביום שישי לפני הנשף אפשר ללכת אליי להתאפר, לארגן ת'שיער, אתן יודעות..." שני אמרה.

"נשמע מעולה!" אמרה שיר.

"אוקי אז קבענו." אמרתי.

"טוב נתראה מחר" אמרה שני והלכה לכיוון השער.

"ביי סתיו" אמר השיר ועקבה אחרי שני.

"ביי" אמרתי.

הלכתי לכיוון השער אבל אלינור עצרה אותי.

"מה את חושבת שאת עושה?" היא שאלה אותי.

"אה... הולכת הביתה?" עניתי.

"לא, אני מתכוונת עם גיא" היא אמרה "את ממש לא בליגה שלו, אני, לעומת זאת, כן."

"אה, אבל-"

"בלי אבל. את מתרחקת ממנו, ואני... חוזרת אליו." היא אמרה "ברור?"

"אממ... לא. הוא עזב אותך אם את לא זוכרת, מה שאומר שהוא כנראה לא רוצה להיות איתך." לא האמנתי שעזרתי את האומץ להגיד לה מה שאני חושבת.

גיא הגיע מאחורי "קרה משהו?"

"לא, מה פתאום, רק שאלתי את סתיו אם יש לה את הסיכומים של היסטוריה." היא אמרה "נתראה מחר סתיו, ביי גיאוש."

"ביי" אמרתי בשקט.

"עכשיו באמת מה קרה?" הוא שאל.

"כלום, באמת שכלום." אמרתי.

"את רוצה שאלווה אותך הביתה?" הוא שאל.

"כן, אני אשמח." עניתי.

שנינו הלכנו לכיוון הבית שלי.

"אז, סתיו, את אממ... אוהבת טניס?" הוא שאל.

"טניס?" אמרתי "אף פעם לא באמת התעניינתי בזה..."

"את תרצי לנסות?, כי אני הולך לשחק עם עידו מחר, את ושני אולי תרצו לבוא?" הוא שאל.

"כן, יהיה נחמד." חייכתי אליו.

עכשיו עמדנו ליד הבית שלי.

"אז ביי..." הוא אמר.

"ביי" אמרתי.

"נתראה מחר" הוא אמר ונישק אותי על הלחי.

מגע השפתיים שלו על הלחי שלי הרגישו כמו טיפת גן-עדן.

"אה... כן, מחר." חייכתי.

הוא הלך, הנחתי את ידי על הלחי. איזה מתוק.

 

אני יודעת... פרק קצר, אבל הפרק הבא מובטח להיות יותר ארוך.

עדיין לא בחרתי תמונה, אני עוד מחפשת, נראה מה יקרה.

עד כאן, זאתי שכותבת...

נכתב על ידי זאתי שכותבת... , 4/10/2007 11:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאתי שכותבת... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאתי שכותבת... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)