לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•·´¯°·גם בעיטה בתחת היא סוג של דחיפה בחיים·°¯'·•


=] My BlOg AnD I

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 430479295 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

עידכון אחרי שנה שלמה!


כיף לחזור לפה!

כמעט שנה אם לא יותר אני לא בבלוג אז הינה הגיע החופש

והחלטתי לעשות פוסט:)

טוב אז ככה:

חברה שלי הגיעה להיתארח אצלי אני חיכיתי לה ממש הרבה זמן!

ברגע שהיא אמרה לי שהיא באה לחודש ממש שמחתי!

אבל הינה עברו רק 3 ימים וכבר דיי נמאס כיאילו כן היא חברה שלי והכל

אבל לא יודעת,אוליי זה עיניין של זמן עד שניתרגל אחת אל השניה

כי אנחנו בחיים לא היינו ביחד כלכך הרבה זמן

כיאילו באותו בית באותה עיר באותה הארץ......

טוב אז חברה שלי הגיעה:) והיינו בסופרלנד ביום חמישי

בדרך לסופרלנד ישבנו במונית שירות ודיברנו ב3 שפות:גרמנית,רוסית ואנגלית

ואז איזה אחד נידחף ושואל 

"סליחה בנות? אתן מדברות גם ביידיש גם גרמנית רוסית ואנגלית?"

לא הבנו מאיפה הוא יצא :/

ואז עניי לו כיאילו שזה ממש לגיטימי להידחף למישהו ככה לשיחה

"לא,רק בגרמנית רוסית ואנגלית :)"

והמשכנו בדרך...........

הגענו לסופרלנד שילמנו וניכנסנו

הגענו בערך ב4

עלינו על המיתקנים ממש נהנו!

בשעה 9 ככה יצאנו מהסופרלנד[הוא ניסגר אם היתי יכולה להייתי נישארת שם עד הבוקרXD]

ואנחנו יושבות מחכות שיאספו אותנו

ומה אני שומעת ברקע?

הצליל הזה שברגע שניכנסית למונית הכסף!

אני מיסתובבת ואני רואה מונית עם מלא מלא אורות הבנתי שזאת מונית הכסף!

חח חברה שלי לא הבינה כלום!

כל האנשים שיצאו מהסופרלנד ונישארו או חיכו שמישהו יקח אותם

רצו למונית!וזה כולל אותי XD

אבל מה ?

ברגע שהגעתי לא היה שם את המנחה ההוא איך קוראים לו ? עידו? ישמצב?

אבל היה את הצליל הזה והיה קצת אורות במונית

אבל לא יודעת יכול להיות שזאת לא מונית הכסף:)

אני זזה לישוןן!!


ביי ביי :)


נכתב על ידי , 24/7/2010 02:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,463
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לItS mEeEe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ItS mEeEe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)