לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור פשוט


בימים ממש קרים אני כותבת ביומנים. אני אוספת סביבי את החיים ובונה ארמונות של מלאכים. בשקט לוחשת לרוחות ורואה שאפשר לראות גם כשחשוך. הכל מצחיק והכל עצוב, חצוף ופראי, שקט ומופנם, סטייליסט שנקינאי והילדה הטובה של אמא,הנה יוצאת לעולם ורואה כל מה שלא ידעתי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

קור גולני אסלי.


ביום שלישי הייתה לי בגרות אחרונה באנגלית.

סיימתי בהצלחה רבה 5 יחידות אנגליות.

אחר כך הלכתי לישון אצל חברה שלי תמר. היא גרה בגולן. היא גם סיימה את המבחן. נסענו לקיבוץ שלה ובדרך התפללתי שאיברי היקרים לי יוכלו לשאת את הקור המקפיא.

תמר גרה בדירה משלה. אין פה הורים. עושים מה שרוצים. ואף אחד לא צריך לדאוג.(נו טוב בגלל שאנחנו ילדות כאלה טובות. גם אם היו מכניסים אותנו  (אותי לפחות) לסימטה אפלה שמאכלסת אלפי בקבוקי אלכוהול, סמים, ואנשים שרוצים להרגיש טוב, למשך שנה , היינו (אני לפחות) אומרות "לא תודה")

 

בכל אופן. היה קר. רוח שהקפיאה את כל נשמתינו. (שלי לפחות. תמר רגילה).

 

הכנו ארוחת ערב וישבנו על הרצפה על סדין לאכול. (זה כמו בדואים אמרתי לה. זה חוויה תירותית. ועוד בגולן. ועוד בחינם !!!!!!!)

 

אחר כך היא פתחה לי בקלפי מרלין. משהו רוחני. שאמור לתת לך כיוון ...

 

שאלתי איזה 80 שאלות על נושא אחד שמעסיק אותי. על איזה קשר עם מישהו.

 

וואי איזה דברים טובים היא אמרה. ואני שמחה, מתלהבת, אבל בשקט , בלב....

 

בסוף הפתיחה היא אומרת לי. "אבל תידעי לך שאת צריכה לקחת את הכל בערבון מוגבל"

 

                                     "מה יכול להיות שמה שאמרת פה לא ממש קשור למציאות?"

     

                                     "יכול להיות ש....."

                                 

                                    "שמה? שכלום פה לא נכון ושסתם חייכתי בלב לחינם? ושסתם לקחתי את הקלפים מהמדף וביקשתי ממך יפה לפתוח לי? ושסתם התלהבתי מכל קלף ציבעוני ויפה שהוצאתי? אה?אה?אה?אה?אה.?"

 

בכל אופן נירגעתי.

 

ישנו והדלקנו את המפזר חום  כל הלילה. אני כבר הייתי בטוחה שהדבר הקטן הזה כבר טוחן את עצמו. רק רעש הוא עשה. כבר כל נשמתו יצאה. שחרר את כל החום שקיבל באהבה מהסינים המנוצלים.

 

בשלב מסויים התעוררתי ותהיתי "תמר אנחנו כבר לא צריכות להיות באוטובוס לבית ספר?"

                                        "לא. נשארו 10 דקות לצילצול הזוועתי"

                                          " טוב " אמרתי " אז בואי ננצל אותן עד תומן"

ברור שכבר לא נרדמנו והתחלנו לדבר ולצחוק. בעיקר על המפזר חום המסכן.

 

ולפתע, בלי שום הזמנה אישית פחחחחחחחחחחחח

המחשב נדלק ופוצץ את הדירה בווליום שלא יבייש אף אירוע ממלכתי

 

life oh life oh life................

 

זה השיר שנוגן ברקע בהתחלה הוא היה רגוע ולפתע בלי שום הזמנה פרטית בוםםםםםםםםםםםם

 

קפצנו מהתנוחה הרגועה והתחלנו לרקוד ולקפוץ על המיטה כמו משוגעות. התחלנו לשיר בקולי קולות ובאמת הודנו לגווד לייף שלנו....

 

אחר כך נסענו לבית ספר.

 

 

 

 

                                       

נכתב על ידי , 18/1/2008 18:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה לנצח את האוייב? - חבק אותו!!


הכל לטובה

מה שלא הורג משל

קשה באימונים קל בקרב

אתה שונא שאומרים לך מה לעשות

מצויין

רק אתה תקבע את עתידך

כי הכל צפוי והרשות נתונה

זרום עם החיים

קבל כל דבר בברכה

נותנים תקח

מרביצים לך

    תברח...

 

אבל לא רחוק מידי. עצור

מעכשיו אתה הולך ללכת עם האור

אחרי שתפסת מרחק מהאיום, הילחם בחוכמה ותבונה

מלחמה פסיכולוגית או אם תרצה לוחמה פסיכולוגית

הכי חזקה, הכי יציבה הכי משחקת טוב

שלח חיבוקים ,נשיקות וחיוכים

שלח פרחים בשלל צבעים

שלח רק ברכות

הילחם הילחם חזק

 

המלחמה שלך היא השבת אהבה, השבת אהבה למיקומה. למקום בו אבדה

נכתב על ידי , 11/1/2008 18:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוואי ואלה יהיו צרותייך.(או שלא)


שנהג הלימוזינה שצריך לאסוף אותך למסיבה , יאחר ב-30 דקות

 

שהפלאפון שלך דור 5 וחצי יפול על מסטיק דביק במיוחד

 

שההורים המקסימים יבשרו לך שהנסיעה לקאריביים נדחתה לחודש הבא ואת תחטפי התקף זעם

 

שהמילון אוקספורד שאת צריכה לשיעור אנגלית יאבד בין עשרות הספרים של הספרייה הביתית

 

שצטרכי לקנות בקבוק מים ובארנק יהיה לך רק חמש שטרות של 200 ש"ח

 

ושהחבר שלך יגיד לך שהוא צריך "הפסקה" כדי לנשום אוויר.

 כי..

                     נמאס לו שאין לך שום ערכים

 

את הקטע הזה כתבתי כדי להראות לכם, אנשים כמה הכל יחסי בחיים וכמה שתמיד יכול להיות הרבה יותר גרוע  וכדאי שתקחו כל דבר בחיים בפרופורציות.

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2008 15:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 34




706
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLIFE PHILOSOPHY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LIFE PHILOSOPHY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)