לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just_me_x3


אני אני ואחשלליי :) מוחעחעחעחע

כינוי: 

גיל: 28

ICQ: 236864318 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פוסט שניי + סיפור בהמשכיםם :)


בוקר טוובב :) לכל מי שפפה :) קמתי לפני 20 דקות ככה . אממ.. קיצוורר באלי לכתוב סיפור בהמשכיםם.. כן , כן , אני יודעת.. משעמם לי מ-א-ו-ד בחיים.. אבלל זה הדבר החיד שישי לי לעשות אז.. חחח

 

פרק א'

היי :) קוראים לי טל , ואני בת 14 וחצי מרמת  גן. אני בכיתה ח' ואממ , יש לי חבר שקוראים לו נועם.. אני לא כ"כ אוהבת אותו אבל אני חייבת להיות איתו.. הוא ילד חמוד והכול..אבל אני איתו רק כי אני מרגישהה מוגנת שלא ייוכלו לעשות לי כלום.. אני תמיד העדפתי ויעדיף אותו בתור יידיד. יש לי חברה הכי טובה.. קוראים לה דניאל.. היא יילדה ממש חמודה וכן , גם ממש מקובלת..! .אבל אני מסתובבת איתה עוד מהגן אז שלא תנסו להגיד שני מסתובבת איתה רק בשביל להיותת מקובלת או מש'ו.. אני לא מאמינה בכל הקישקושים האלה של מקובלת ולא מקובלת. אני סוג של פריקית בואו נגיד.. גם דניאל אבל עליה לא ייעזו לרדת בחיים!! רק עליי כהה.. בקיצור.. הגיע היום הראשון ללימודיםם :) אמא שלי העירה אותי בדיוקק בשש וארבעים! אני קמתי בשבע ועשרים :) . פתחתי ת'ארון ו..אתם מכירים את זה שיש לכם כ"כ הרבה  בגדים אבל אין לכם מה ללבוש?! אז זהו.. שזהה לא קרה ליי חחח כי למזלי מותר לנו רק ג'ינסים וצבעים כהיים במנסיים וישל לנו תלבושת ביצפר.. אזז לקחתי ג'ינס חולצה לבנה צמודה של ביצפר וייצאנו.. אמא שלי שמה את אח שלי בביצפר.. ואני בינתיים קבעתי עם דניאל להיפגש איתה וללכת ביחד.. כשהגענו לא האמנו למה שראינו!!

הייתה רשימה ארוכהה ארוכהה ופיצלו את כל הכיתות שלנו!! אני ודניאלמ בהיסטריה לראות אם אנחנו ביחד ועם מי כל אחת.. למזלי.. יש לי פרוטקציותת בביצפר חח אזז דודה שלי סידרה שאני יהיה עם דניאל.. אבל מה הבעיה?! רוב התלמידים בכיתה שלנו חדשים.. עכשיו צריך להכיר את כולם מחדשש... וממשש אין לי כוח לזה.. בקיצור שנכנסו לכיתה ראינו את יעל יושבת ובוכה. מהר נכננו רלאות מה קרה לה.. היא הייתה חברה של ילד שקוראים לו אור והוא נפרד ממנה במהלך החודש וכשהיא נכנסה לביצפר היא אתה אותו מתנשק עם מיש'י אחרת.. והמיש'י האחרת הזאת הייתה הילהה.. וברור שאור עשהלה את זה בכוונה כי הוא יודע כמה היא והילה שונאות אחת את השנייה.. אני ודניאל הורדנו ת'תיקים ורצנו לאור להבין מה עבר לו בראש המעוות שלו כשהוא עשה לה את זה ובמקום לענות הוא פשוט בא ו..

 

עד כאןן :) אם אתם תרצו המשך תכתבוו  בתגובות!!! אוהבתת! מוואהה :-* . 

נכתב על ידי , 8/9/2007 13:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטט ראשוןן :) חח


 

קודם כל היי :) זה פוסט ראשון שאני עושה ופעם ראשונה שאני חושבת לפתוח בלוג בכלל חח , אזז , קוראים לי רעות בת 12 מהקריות כיתה ז'4 ואני ממש , אבל מממשש , אוהבת את טוקיו הוטלל  יש כאלה שיחשבו שבגלל שאני בת 12 ואוהבת את טוקיו הוטל אז אני פריקאצהה , אז אני לאא! הדדבר השנואא עליי בעולם זה פאקצות וונה בי פקאצות [אלה שתמיד נדבקות לכל הערסים והפרחות] וורוד!! אממ , אין לי מושגג איך בכלל מעצבים בלוגג אזזז אני יינסהה לעשות פה מש'ו נורמליי נראה אם יצליח.. אהה אני לא יודעת מה עוד לכתוב אז אני פשוט ישים תמונותת :) חח תהנוו :)

 

  חח , תיראו את גיאורג מאחורה

חח , תראו את גיאורג מאחורהה :)

 

פוטוששופפ!

פוטושוופפ..

 

 



השלמוות , אחח אאחח.. :-*************

 

חח , אני ימשיך אח"כ אני חייבתת לעוףף (: ביי אנשים ואנשותת

נכתב על ידי , 7/9/2007 16:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreuti_x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reuti_x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)