לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא הכל!



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 258662290 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


לא כתבתי פוסט איזה שבוע@!##!@@!

אני צריכה להתבייש בעצמי T_T.

 

יום הכיפורים..

 

אני מבקשת סליחה מכל מי שפגעתי או העלבתי.

 

בכל זאת,אתם יודעים,תמיד התכוונתי לזה :].

 

XDD

 

לילה טוב לכם :].

נכתב על ידי , 21/9/2007 01:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

טופ,היום בבוקר אכלנו בבצפר תפוח בדבש,וילד מפגר מהכיתה שלי הוא מה זה קורע@##@$@#$

 

XDDD

 

היה טקס ב-9,והפרחנו בלונים עם שיר חמוד כזה ^_^.

 

טופ,הבטחתי פוסטתמונות?!@,אז הנה DD:

 

אבל קודם,שוב פעם כמה וכמה שטויות ^__^

 

 

 

זאת הבובה המקסימה שלי 33>,קוואק :]]

 

דברים שכתבנו בימים האחרונים בבצפר,צילמתי את הכי יפים שיצאו לי XDD

 

 

 

זה היום,11/9,בשיעור מדעים,עולם של חומר XD

 

 

נאמ נאמ..זה באנגלית ביום ראשון,כילו שלשום XDD

 

 

נאמ נאמ..זה בספרות מאתמול ^_^

 

 

העין המושלמת שלי 33>

 

 

יצירת האומנות שלי מסיום כתה ו' :P

 

טופ,ניגמרו לי היצירות אומנות להראות לכם,יש עוד מלא אבל מספיק@#!!#

 

הנה הרגע שחיכיתם לו..

 

אניי@#!@#!@#!@#!

 

 

 

יצאתי,מכוערת כמו תמיד,זה מהיום הראשון של בצפר XD על הבוקר,לפני שהלכתי

 

לבצפר XD שעה מדוייקת: 7:55 תמיד אני יוצאת בשעה הזאת מהבית :P.

 

 

זאת מהמסיבת סיום שלי,יצאתי זוועה XDD

 

טופ זהו :]]

נכתב על ידי , 11/9/2007 17:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טופ..יש לי עוד כמה דקות אז הנה כמה תמונות,שלי ושל דברים שאנוכי צילמתי

 

XP

 

השקיעה,היום 10/9:

 

 

השקיעה בכינרת,24/6,במסיבת סיום שלי ^^

 

 

האולסטר המושלמות שלי 3>:

 

 

טופ,אני צריכה ללכת,מחר אני אעדכן הכל ^^.

 

33>

כולם :]]

 

ערב טופי

 

לכולם

 

3>

 

נכתב על ידי , 10/9/2007 19:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמיניי DD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמיניי DD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)