לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אין דבר חזק יותר מלב שבור ...

Avatarכינוי:  לוטם שכזאת [:

בת: 29

ICQ: 306233960 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בחיי'מ זה אפ'עם לא קרה לי ...Oo


אני ממש מבולבלת !

נראלי שאני מאוהבת בשניים -_-"

[נא לא להגיב על הפוסט הזה . תודה ^^ ]

 

אהה , אני סוגרת ת'בלוג .

בגללו רק הסתבכתי ,

ובדוגרי כל דבר שאני רושמת מנפחים

והופכים את זה למהומה [ הגזמתי קצת DD: ]

אני אוהבת את הבלוג ,

זה כיף לרשום בו דברים ,

אבל עד שזה גורם ליותר מידי אי הבנה .

 

ביי..

היה נחמד [:

אהה...ואני פותחת בלוג חדש ,

אבל חסוי ..

מועאההעא

 

אולי מידי פעם אני ישים פה משפטים , תמונות ופיקסלים יפים.... זהו .

נכתב על ידי לוטם שכזאת [: , 11/12/2007 22:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביצים , קמח , ילדה עם כלב. - ושאלון חופר -


מועאעאעהא ,

אחלה כותרת אה ? ^^

נאמ , לא הבנתם למה זה קשור נכון  ?

טוב , אז אני יפרט DD:

בקיצור [שבכלל לא יהיה בקיצור , אלא חפירות .. ]

אתמול חברות שלי קנו לי מלא מלא בלונים P:

והביאו לי לבצפר...

ואז ראיתי ששני הביאה גם ביצים ,

 אז שברתי לה אותן ^^

אבל הן הביאו עוד -_-"

וגם ק מ ח : \

וזרקו עלי , יאככ , הייתי כל כך מסריחה ,

עד שכל הריח ירד לי ..

ואווו , שנים הייתי במקלחת..! ואר כך ידיד שלי החליט שאני צריכה לפחות לנקות ת'ידיים .

אז הוא השפריץ עלי מים .

שבקמרה היו קפואים מוות

והיה בהם קרח..

ובקיצור ? עשיתי טראומה לאנשים ברחוב איך שנראתיי... ^^

או שהם צחקו כל כך הרבה ,

שפשוט עשיתי להם ת'יום DD:

ואז בערב בגלל שסבתא שלי בחו"ל ,

אז אני דשה ושניני התנחלנו אצלה בבית..

וגם לקחנו את הכלב שלה לטייל ,

זתומרת הוא לקח אותנו ..

הוא פשוט הולך כל כך מהר ,

שהליכה שלו -

זה ריצה שלנו : O

נראלי הורדנו קילו ...

הלכנו איזה שעתיים וחצי ,

סעמק , עד שהוא עשה קקי : D

ואז באחת ככה אני ודשה החלטנו שצריך ללכת לישון ,

ושני נשארה במחשב ...

אז אני ודשה דיברנו במיטה של סבתא שלי מלא זמןן...

עד ששיני באה .

ואז המשכנו לדבר עד איזה שלוש .

ובדרך גם אני ודשה מחצנו את שיני במיטה..

חח , מה ?! ^^ לא היה מקום ..!

ואז אחותי  העירה אותנו בפאקינג 11 בבוקר !!

כמעט הבאתי לה כאפה .

ולמה ? oO

כי צריך לטייל עם הכלב .

מצאתי את עצמתי 5 דק' אחרי שקמתי עם שקיות בעיניים

רצה עם הכלב ברחבי אריאל :||

אה...ולמה ילדה עם כלב ?

כי אני ודשה החלטנו ככה.

לשני קוראים טלי - ילדה עם כלב .

ולדשה - מריה .

ולי קרואים רותם ...

מתוחכם אה ? P:

אהה...וגם הסבתא השניה שלי פה ,

היא קנתה לי טלויזיה DD:

כמה נחמד ^^

 

חפרתי אה?

ביי [:

הווו , גאד .

איך שכחתי ?!!?!

מחר יומלדת .

אל תתקמצנו ,

תגידו מזל"ט. DD:

 



נאמ , אתם יכולים לדלג על זה , זה שאלון , פשוט משעמם לי אז הוספתי .

- שם מלא: לוטם קירשנר ^^

תאריך לידה: 7.12.94

עיר: אריאל : )

מזל: קשת P:

מידה נעליים : 37 : O

גובה : 1.60 בערךך..

פירסינג : אני מזוכיסטית , אבל זה לא אומר שאני גם יעשה חורים בגוף וגם ישים בפנים עגילים DD: 

קעקוע : היי , אני בת 13 : D

צבע שער: שטניי [:

מספר : של..? -_-"

תכונה טובה: חברותית ? [ כשאני רוצה ! ]

תכונה רעה: חולמת .. : O [ככה אמא שלי אומרת . :"את מרחפת " ]

את מאמינה בגורל: נאמ , תלוי מתי אתה שואל את זה P;

 

את בחורה של לילה או של יום: לילה [:

יש חבר: לא , וטוב שכך D:

 ממה את הכי פוחדת: מחרקים ! :|

שם לבת: דקל [ ותפסיקו להגיד שזה מכוער , זה ייפהה ^^ ]

שם לבן: מממ , ע ו מ ר - אחד ה - יפים -

ביקרת בארץ אחרת: כן , טורקיה , הולנד , איטליה , גרמניה , שוויץ וצרפת DD:

עשית אמבטיה קצף: יאפ . גאד , זה מרגיע ^^

היתה לך תאונה דרכים: כן , אבל לא קרה לי כלום . למרות שלא חגרתי חגורת בטיחות , ואחותי כן חגרה והיא שברה ת'יד : O חחחחחח

נשארת ערה כל הלילה: אה-הא [:

פחדת מהחושך: לא פחדת , פוחדת . חחחח

נרדמת בשיעור: שיט , עליתם עלי... : D

חיה אהובה: הכלב הסקסי שלי

עברת על החוק ונתפסת: נאמ , כן , אני רוצחת סדרתית . - תיזהרו - 

 

דברים אחרונים שעשיתי..

ספר שקראת:  ספר משעמם , מאוד , משעמם . ולא זוכרת איך קוראים לו ^^

שיר ששמעת: השיר הזה של הילד בן 17 עם הסופרמן או משהו כזה DD: חח...

השיר שנתקע בראש:  BIG GIRL DON'T CRAY

האיש שהתקשרת אליו: ממממממ , אחותי הגדולה : O

האיש שהתקשר אליך: דשה .

אדם שחשבת עליו: נאמ , עלל ...לוזכרת ..חחח =]

 

האם...

את דלוקה על מישהו: כנראה , לא סגורה על זה ^^

את רוצה לגור במקום אחר: מ א ו ד 

את חושבת להתאבד: ת מ י ד : F

את מאמינה באהבה ווירטואלית: ממש ממש ללא ! : S

אהבה בין הומואים ולסביות : אפ'עם לא עצרתי בעדם ^^

אוהבת רכבות הרים: יאפ . עוד דרך להנות D:

 

האיש האחרון ש...

ישן במיטה שלך: סבתא שלי -_-" ואני במיטה של אחותי [: [יותר נוח ..חח]

ראה אותך בוכה: דשה ושיני : X

צעק עלייך: מממ , אפחד , היום מומלדת ....מי שיצעק יקבל כאפה ^^

שלח לך אימייל:  אימייל ? oO

אמר לך שאת חשובה לו: אחותי : O  [ גאד , כמה פטתיות ! ]

ראית איתו טלוויזיה: כל המשפחה

נגע בך: אמא , חיבוקיייי ^^ חח..

 

את..

מעניינת: באיזה מובן ? >>"

אהובה: את זה אתה צריך לשאול מישהו אחר כפרע... : O

דואגגת: דרך חיים אצלי ..חחחחחחח [:

חמודה: כשאני רוצה ^^

 

סתם משו חביב..

מה השעה עכשיו:  15.31

מאמינה בגורל: יש לך בעיות זיכרון .

מאמינה בה' : תלוי מתי אתה שואל

אהבה ממבט ראשון: קורה  @.@

והכי חשוב-אמא או אבא?: סבתא D:

כחול או לבן? תכלת ^^ [ כןכן , אני מהמתחקמים ]

סתיו או אביב? חורףףףףף (:

בשר או חלב? נאמ , אותו שיט.

גי'נס או שרוול? העיקר שיש משו'...

סנדל או נעל ? שונאת סנדלים . נעליים D:

 

האם אי פעם..

בככית על בת ? ממ , כן , כשרבתי עם חברה |:.

בכית על בן : **בוכה .

עישנת?: לא , מ ס ר י ח

שתית אלכוהול?: היי , אתה שואל אותי , לוטם קירשנר ! אני ואלכוהול לא באותו משפט , תודה ^^

עישנת מריחאונה?: ברור ... דרך חיים : O

התגעגעת למישהו?: אני מתגעגעת .

שיקרת?: אה-הא ^^

את ילדת מסיבות: כןכן , אם יש לי כוח ....חחחחחח P:

הופעת בציבור בפיג'מה?: רוב הזמן אני בפיג'מה DD:

בכית בסררט ? כה.

נשבר לך הלב ? לכל אחת זה קורה .

 

 

נכתב על ידי לוטם שכזאת [: , 6/12/2007 19:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כולם להוזיז ת'טוסיק ^ [:


נא לא להתייחס לכותרת .

תודה מראש .

[זה מה שקורה שמשעמם רצח

ומתחילים לשמוע ת'שירים שיש לך בפלא'...

כן כן , זה כולל את השיר של מדגסקר ><" ]

בקיצור ? כולם מוזיזים ת'טוסיק : O



חרמנים ...

אבל לא רק הם ...

תראו תראו...ישלי הוכחה ^^ :

 

‏סתם עוד אחת ^^‏ (03:39 PM) :

כולם להוזיז ת'טוסיק !

‏לידור [: ‏ (03:39 PM) :

תזיזי ..=]

‏סתם עוד אחת ^^‏ (03:39 PM) :

חחחח , גמאתה D:

‏לידור [: ‏ (03:40 PM) :

אני לא מזייז סתםם .. D:

‏סתם עוד אחת ^^‏ (03:40 PM) :

בשבילי זה לא סתם >>"

אני שומעת ת'שיר של מדגסקר בעברית .ואו , המצב קשה ...

‏סתם עוד אחת ^^‏ (03:40 PM) :

חח

‏לידור [: ‏ (03:43 PM) :

אם את שומעת את השיר של מדגסקר ..אז כןן

‏לידור [:‏ (03:43 PM) :

[[ ;

‏סתם עוד אחת ^^‏ (03:43 PM) :

חחח.....כן , יש בזה משהו D :

 

גמאני כזאת ^^

חחחחח....

 

אינלי כוח לעשות פוסט חופר כרגיל...אזז...

יציאת השנה :

*אני שני ואור מעיפות בלונים מניסוי...[אל תשאלו] *

אורי : "הבלונים לא מפחדים לעוף שם למעלה לבד ? "



ואוו , גאוניזם אה ?

 

ביי אחי

חג שמח DD:

אה...

עוד יומים יומלדת .

לא לשכוח חוליירות P:



נכתב על ידי לוטם שכזאת [: , 4/12/2007 15:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,592

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוטם שכזאת [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוטם שכזאת [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)