לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הזדמנות שניה בשום מחיר, היית רע היית טוב אליי..



Avatarכינוי:  - ליאורי -

בת: 32

ICQ: 317934044 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


מה אני אגיד לכם?

יש את המשפט הזה שאומר "עד שאתם לא מאבדים משהו אתם לא מבינים כמה הוא יקר לכם" אז אלי זה לא בדיוק ככה

איבדתי לפני חודש אפילו חודשים חברה טובה,אחת החברות שהכי אהבתי והכי טובה שהייתה לי

אומנם לא ראיתי אותה אבל היא באמת הבינה אותי.

אני לא אומרת שכל שאר החברות שלי לא מבינות אותי אבל היא באמת הבינה אותי במשך החופש הגדול כל כך היינו קרובות והיה לי הכי כיף שבעולם איתה

כניראה שפגעתי בה או לא התיחסתי אליה כראוי אולי זילזלתי בה או משהו כזה

אבל זה לא היה בכוונה לפגוע באמת שלא

אני מקווה שהיא קוראת את זה

היא מקסימה

היא מדהימה

היא מיוחדת

היא משהו מיוחד

יש לה איכויות מטורפות שלא פוגשים כל יום.

כואב לי כואב לי שהיא לא לצידי ואני לא לצידה יותר

כל כך אהבתי להקשיב לה לבכות איתה לצחוק איתה לעודד אותה להיות שם בשבילה,ועכשיו?אני לא יכולה לעשות את זה כי אנחנו בניתוק כזה וזה משגע אותי אני כל כך מתגעגעת אליה היא כל כך חסרה לי בחיי היום יום שלי.

אני יודעת שהיא בכיתה י"א והיא לומדת קשה ואין לה זמן כל כך להקדיש לי אבל לא אכפת לי.

אם אני אדע שיש לי אותה כשאני צריכה ואני אדע שהיא יודעת שיש לה אותי כשהיא צריכה זה יספק אותי.

אני בטוחה בזה ב100000000%

 

מאמי?

את יודעת כמה אני אוהבת אותך את יודעת שאת חשובה לי ואני באמת מצטערת אם פגעתי בך בבקשה תסלחי לי ותחזרי לדבר איתי זה משגע אותי הניתוק הזה אני מתגעגעת את חסרה לי בחיים......

 

 

בבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות באמת שלא. היא חשובה לי הכי חשובה לי בעולם אוףףף היא חסרה ליי.

 

כל זה לא בטון בכייני בכלל.

 

 

 

 

לאחרונה כמעט כל פניה
נראית כמו דרך
ללא מוצא
בכל יום שעובר זה יותר מתבהר
כמה שאת חסרה

נכתב על ידי - ליאורי - , 12/1/2008 14:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של משעממם ב-8/1/2009 21:00
 





1,618
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- ליאורי - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - ליאורי - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)