לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DEANO


WHEN THEY GET WHAT THEY WANT THEY ALWAYS WANT IT AGAIN


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קוראים לי דין!!!


היום היה ענק בבית ספר עם כל הקידוש והכל!! וביאו לנו איזה רב(נגיד) שיתן ברכה....אף אחד לא הקשיב לו....:)

אתמול היה את מסיבת הסיום במד"א (אני לא הייתי...=])כולם קיבלו מדים וכל מיני בלה בלה בלה....רציתי ליראות איזה ידידה שלי אבל זה לא יצא....:)יש לי ילדה מזה נחמדה בכיתה אבל הקטע שהיא רעה אלי :( סתם....היום במעבדה היה מזה מצחיק....איתה כמובן...ויש לנו מורה לפיסיקה והוא קורה לי דג'ין(נישבע....:):):))הוא משנה לכולם את השמות....יש לו שפה משלו...וכמובן עדיין אין לי ביצים...להתחיל עם הילדה!!!!(אפרופו הסבירו לי מזה צ'וקסי D:)חוזרים לבית ספר...ישבתי היום ליד ידידה שלי(אחלה בחלה של ילדה)והיינו צריכים לעשות איזה ניסוי...כימעט היא פוצצה שם משהו...(חח...סתם)אבל היה לנו שם בעיה עם איזה תבשיל P:....בכללי החבר'ה החדשים שלי אחלה... זהו לעכשיו...

נכתב על ידי ALADEAN , 11/9/2007 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ALADEAN

בן: 32

ICQ: 347094259 

תמונה




209
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לALADEAN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ALADEAN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)