לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DEANO


WHEN THEY GET WHAT THEY WANT THEY ALWAYS WANT IT AGAIN


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מוזר עד מאוד =]


אתמול ידידה שלי הייתה מתה להרוג אותי...בגלל שאמרתי לחבר שלי שהתנשקנו....יענו זה מה שמפריע לך?! שאני אדע...והיום אני הולך למד"א...אין לי שמץ למה...כי ביום שישי כל הקורס שלי הלך לים וק לי לא אמרו!!! אז לכו כ____... והים זה היום שבו זה תם עידן התמימות הבנתי שזה לא עוזר בכלום כי תמיד אני יהיה רק חמוד!!! אף אחת לא אמרה לי פעם שאני יפה...תמיד אני רק חמוד...וזהו...אז חלאס...והיום כמו אתמול אני מתחיל להתקרב לילדה שאני רוצה...בואו נגידשהיא עדיין לא מבינה...כי אני עדיין לא מתחיל לתת רמזים אבל אל דאגה...הכל יהיה בסדר בסופו של דבר...(הפסקתי לאמין לזה...)ויש לי ידידה נהדרת כל מילה נוספת שאני יגיד רק יוריד מהערך שלה...כי היא מקשיבה...היא נותנת עצות...היא עזרה במצב שבאמת הייתי צריך אוזן ... לא העיקר לדעת מה קורה ולהיות בעיניים...(ככה אני חושב לפחות)...והי זהו הגעתי למסקנה המורה שלנו לחשבון לא יודעת לצחוק!!! לא יעוזר מה יעשו...והמורה שלנו לאנגלית הומו...ועוד משהו משהו יכול להסביר מזה צ'וקסיס....זהו ...בערב אולי אני יוסיף משהו....
נכתב על ידי ALADEAN , 9/9/2007 13:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק לי זה ....


רק לי זה יכול לקרות שאני מרגיש כלפיי מישהי משהו...והחבר שלי אומר לי שהיא כבר שלו....ובשביל לא לריב אתה עוזבלמשל יש לי דידה טובה מאוד מאוד ככה אני חושב אנחנו....ואני רוצה אותה...אבל אני מגלה שהיא תפוסה...תבינו זאת הילדה היחידה שניפתחתי אליה הכי מהר שאפשר...אפילו אם החברות שהיו לי לא ניפתחתי כל כך מהר...ואז אמרתי לעצמי עזבו אותך גבר בקטנה יש עוד הרבה דגים בים...(ואז אני אומר לעצמי אז מה...בטוח שיש כבר כאלה שנפלו בחכות)אז סבבה באה מישהי חדשה באמת יפת מראה..הכל יכול להיות מושלם עד שאתה מגלה....שאין לך נושא שיחה איתה...שהשיחה זה שיחת חרש אילם...יענו זה מתחיל במה קורה?!.. ונגמר במה חדש?! לא יותר מזה!!! ודבר ראשון שאתה רוצה שיהיה לך משהו במשותף אם אותו בן אדם זה נושא שיחה...אז גם רוב הסיכויים שגם היא תעבור לרשימת..חבל יכול היה...אבל לא...! פעם איש חכם אמר לי(אבא שלי!D:)כל דבר לטובה...אז אם ככה זה.. אני אני יזרום עם הזרם ואולי בדרך אני אמצע איזה דגה:) ואתם יודעים מה הכי מצחיק שלפני כל הילדות האלה הייתה ילדה שהתנשקתי איתה...והחלטנו(זאת אומרת היא) שזה לא ילך והסיבה..חחח...זה לא משנה,מה שמשנה זה זאותה סיבה אני השתמשתי כדי ליפרד מחברה שלי...אז תבינו....איזה אבסורד...ובשביל כל מה שכתבתי פה אני מתחיל להשתנות...שישימו לב שגם אני פה!!!
נכתב על ידי ALADEAN , 8/9/2007 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלות חדשות


לאחר שעזבתי את החטיבה..התחלתי את התיכון הכל התחלות חדשות אתה בא למקום חדש למורים חדשים...שעדיין לא יודעים מי אתה ואתה יכול לבלות קצת עד שהם מבינים שאתה ילד שאוהב צחוקים ומסוגל להרוס את השקט שיש בשיעור....אתה מכיר חברים חדשים...למשל אני הכרתי ילדים חדשים...אבל הם לא היו שונים בדבר אחד...הם אוהדים מכבי! אז אחרי זה אתה מכיר בנות...בכללי הבנות בכיתה שלי הם אחלה...יש כאלה יותר ויש כאלה פחות..יש אחת שאתם יודעים..אני חושב..אבל בינתיים זה רק השבוע הראשון...וכמובן בשביל להזכיר לנו שאנחנו בישראל יש עשו שביתה...!על מה כבר יש לעשות שביתה אפילו לא שבוע ראשון של הלימודים וכבר לא טוב לכם...!כל המורים דפוקים...במיוחד המורה לספורט שלי...אחרי שקרע לכל הכיתה שלי וכומבן לי את התחת הוא אומר לא עשינו כלום...לא עשינו כלום?!(אני שואל את עצמי) איזה 200 שכיבות סמיכה ואיזה 250 בטן וזה כלום...כולם יוצאים מזיעים ומסריחים כמו ג'מוסים...וכמובן לא עשינו כלום! אז בכללי..ככה אני מסכם את השבוע הראשון...

נכתב על ידי ALADEAN , 7/9/2007 22:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  ALADEAN

בן: 32

ICQ: 347094259 

תמונה




209
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לALADEAN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ALADEAN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)