לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

דשים...


כפר אורנים: אור אביב ליאור תמרוני תמרה טל רותם נועם אופיר מיטב נבו חגי אלעד אורי שחר וטל זילבר אני אוהבת אותכם כל כך נשמות שלי!!!

 

לפיד: שני קראוס נשמה סופסוף השלמנו חח (:

 

מכבים רעות: פרידה אהובתי!!! מור היפיופה קרן המצחיקה בנה החמודה מעיין המאמי אפרת המתוקה קרין החרמנית (בצחוק) רוני הכוסית (גם בצחוק)  מורן המושלמת!!!! , יובל (שאנחנו לא כל כך מכירות אבל היא חמודה) מורן היפה!  אוהבת אותכן יפות שלי אתם החיים שלי!!!!!!

 

מודיעין: רונה עדי מאיה נעמה שירה (וכל הבנות) עידו יא חתיךךך!!! ליאור עומר תומר שגי (והשאר) אוהבת אותכם כל כך!!!!!!!!

 

נכתב על ידי מאשווש , 7/9/2007 23:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי!!


נמאס לי ממנה!!

נמאס לי מהריבים שלה נמאס פשוט נמאס!!! היא רוצה לריב שתריב לא אכפת לי היא רוצה להאמין לילדה בכיתה ו' מאשר לי שתאמין אין לי כוח אליה היא פשוט תינוקת!!!!!!!!!!!!

אני שונאת איך שהיא מתנהגת איך שהיא מסיטה את כולם נגדי אני פשוט שונאת אותה!!!!!!!!

היא כל הזמן רבה וזה עולה על העצבים ובגלל מה היא רבה בגלל הדבר הכי קטן שיש וזה פשוט מעצבן בא לי לבוא אליה ולהגיד לה את כל מה שאני חושבת עליה בפנים!!!!

אני שונאת אותה!!!!!!

אם היא מעליבה אחרים אז לא קרה כלום וכשמעליבים אותה אז קרה אסון!!!!

אני כל כך שונאת אותה!!!!!!

היא צועקת על כולם ליד מלא אנשים וזה פשוט מרגיז עם יעשו לה את זה היא לא תדבר איתך יותר בחיים!!!

אני כל כך שונאת אותה!!!!!

נכתב על ידי מאשווש , 7/9/2007 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מאשווש

בת: 29

ICQ: 420448023 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשווש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשווש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)