לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיקיטה - אישה ומילים


אירוטיקה גרעינית מעיני אישה

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חתונה - חלק שלישי ואחרון (אוקטובר 2007)


חלק שני:

 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=468188&blogcode=8003398

 

חלק שלישי:

 

תוך כדי נסיעה אני מחפשת על המושב את התחתונים

ומתחילה להשחיל רגל ראשונה לאט והוא אוחז לי את הרגל

מחייך אלי ואומר בחיוך ממזרי, "את לא ממש צריכה אותם עכשיו"

אני מחייכת, משחילה רגל החוצה ומחזיקה את התחתונים שלי, הוא

מתחיל לצחוק צחוק קטן וגם אני, צחוק קטנטן ומתגלגל, על גבול הרוע

כשהסקס מנהל את המחשבות והתנועה, הוע עוצר את הרכב  - יוצאים

אני מתנדנדת אל הכניסה לבית, מרגישה איך האלכוהול עושה את

כל התנועות שלי עגולות, כמו ולס, אני רוקדת אל הלובי,

טופפת על עקבים בדילוגים קלים במדרגות, הוא

מהסה אותי, אחותו ישנה והוריו רדומים ואני בשלי, מטופפת

אני עולה לחדרו בנקישות עקב, הוא פותח לי את הדלת

והמיטה הגדולה בולעת את כל חלל החדר, ואני מריחה

את טביעת הריח שלו פושה בכתלים ואני אוהבת את זה

כן אני רוצה אותו, מעבר למיטה

אני רוצה אותו בכלל

לקום איתו בבוקר

לראות אותו

לא מגולח

בתחתונים

עם עיתון של יום שבת

להריח אותו לפני שאני

פוקחת את העיניים ליום חדש

אבל היום, עכשיו, הרגע, אני רוצה

להתעלל בו, להשתמש בגופו בכל אופן

להתענג על בשר ואדם שאחד הם

 

הוא מוריד נעלים, גרביים, חולצה, מכנסים, תחתונים

אני נשכבת על המיטה לבושה עם עקבים, התחתונים בצד

אני מביטה בו ומחייכת, "אני מבינה שאתה מוכן, להכניס את הדוקטור?!"

אני צוחקת, הוא מתקרב אלי ואומר שאני אשלם שאני לועגת לו ואני אומרת

שאין לי שום בעיה לקבל עונשים חמורים כשאני ילדה רעה, הוא נושך שפה

מתקרב אלי, עולה על השמלה שלי עירום ומתקרב, מנשק ונושך לסירוגין

הגוף שלי מתפתל תחתיו צמא והוא לא מתיר לי דבר מלבד שפתיו ולשונו

הנשיקות הולכות ונעשות רטובות ומלאות תשוקה, הוא מתיר להן לעבור

את הרף של הסקס הזמני והזול ולהיות תאווה עם רגש, והגוף מדבר

והידיים לוחשות על הגב שלו שריטות עדינות, לאורך עמוד השדרה

הגב שלו מתקמר ואני מרגישה את רעידות הצמרמורת שלו

הוא ניתק מהנשיקה, לוחך שפתי, נושך, ניתק ומתרומם

מביט בי מבט מלוכסן, לוחש לי לקום לעמוד על המיטה.

אני נעמדת על המיטה והוא תחתי, מלקק לי את אצבעות

כף רגל ימין, לאט הוא מטפס בלשונו על רגלי החלקה פניו נעלמים

בשולי שמלתי ולשונו כבר לוחשת על ירכי, מתקרבת למרכז העונג

והוא ולשונו חודרים אלי ואני גונחת, ידיו מפשקות את רגלי ולשונו חודרת

ויוצאת לסירוגין ורגליי רועדות מהעונג המציף אותי, "כן, עוד, תכאיב לי אדיוט"

הוא לוחש בלשונו שוב על ירכי ויורד לאט, ראשו נגלה משולי שמלתי

הוא מחייך אלי: "איך קראת לי?", "אדיוט" אני עונה בקול ברור

"את יודעת מה זה אומר, נכון?!", "לא, מה זה אומר עוז?"

"שאת תענשי ובחומרה", "מממ אני משיבה לו, כן תעניש!..."

הוא מתרומם, עומד מאחורי איברו זקור על שמלתי שנינו

ניצבים על המזרון בעמידה והוא מכניס שתי ידיים מתחת שמלתי

מרים אותה בתנופה ושולף, השמלה מתעופפת באויר ונוחתת על הרצפה

הבד נותן קולו בחבטת בד רכה, הוא מוריד שרשרת חרוזים סגלגלה

ומפיל אותי בכף פתוחה ועדינה אל המזרון, הוא נעמד מעל פני

איברו זקור והוא מתכופף אלי ולוחש: "עכשיו תמצצי" אני מריחה

את איברו כבד ולח הוא ניצב מול שפתי ואני לא ממהרת למצוץ,

אני מלטפת את שפתי ופני באיברו, נושכת לא נושכת אותו

נשיכות זעירות והוא נאנח: "נו", אני שולפת לשון ומלקקת

את כיפת האיבר עיגולים איטיים ומהירים מידי פעם

בולעת אותו כולו לתוכי ושוב מוציאה ללק פסים נקודות ונשיכות

לאט לאט אני מוצצת יותר, לוחצת היטב עם השפתיים ואקום וקולות ועומק

והוא עוצם עיניים ופוקח קול עונג הממלא את החדר, לפני גמירה אני עוצרת

שולפת את איברו מתוך שפתי ומלקקת ביצים, אחר אני מחזירה את איברו הנפוח

לתוך פי ושואבת את כל מנעמי הזרע המתפקעים לתוך פי בגלים לבנים

אני שואבת כל טיפה ובולעת והוא נופל שדוד על המיטה

אני ליידו מחייכת, חושבת שנגמר ובטח נלך לישון

לרגע אני שוכבת מולו ואז הוא מבקש

ממני לשכב עם הגב אליו ואני

הופכת צד, שקט ונינוח

אני בטוחה שנרדם

והוא מתחיל

לסמן לי

את

חוט

השדרה

לאט לאט

פסים פסים במרכז הגב

מדגדג ונעים, הוא מושך את האצבע

ויורד עד לישבן, בכל פעם מלמעלה עד

למטה ובכל פעם טיפה יותר למטה, משהו

מתפתל בי כשהוא לוחץ עם האצבע, כשהוא

בגניבה מגיע לפי הטבעת שלי ומסמן בו עיגולים

באחת הפעמים הוא מתעכב על פי הטבעת, משחק

עם אצבע, לייד, אחר מתחיל דחוק את האצבע לתוכי

מעט ולאט, אני פוקחת רגליים מנגד להקל עליו והקול שלי

מתחיל להיאנח קלות, אני בלי משים מתקרבת לאיברו

"אצבעות זה נעים אבל אני רוצה אותך בתחת שלי"

אני מתריסה בפניו, שולחת יד מעבר לגב לגעת

מגלה שאיברו נתעורר לאט ועודנו והוא מסיר

אצבעותיו ומתחיל להידפק באחורי עם איברו

נע לאורך החריץ שלי ומתקשה ואז ניתק

וחודר בכוח ברגע מפתיע, אני גונחת

בכוח "אההה", בקול רם והוא ממשיך

לצאת ולהיכנס באחורי תוך שהוא

אוחז בירכי ושורט בישבני בכוח

פנים וחוץ, פנים וחוץ הדרך

לסופו של העונג טמונה

בצעד פנימה והחוצה

ואני זועקת תחתיו והוא

מחליט באמצע התנועה הקצובה

לקום ולקחת אותי למקלחת, הוא

שולף עצמו ממני ואני צמאה לעוד

והוא לוחש לי: "בואי למקלחת, בואי עכשיו!"

אני קמה איתו אל המיקלחון הצמוד הוא מצמיד

אותי לקיר ומנשק בשפתיים מלאות תאווה

ידו האחת מצמידה אותי לקיר והאחרת בוחשת

בברז המים הקרים והחמים גם יחד והמים זולגים עלינו

כשאנחנו מתנשקים, והנשיקה נוזלת עם המים והוא מסובב אותי

פני אל הקיר וישבני ערוך אליו והוא מכוון את המים שיזלגו עלינו בדיוק

הישבן שלי נרטב והוא נצמד אלי, איברו מפלח אותי והמים עלינו זורמים

הוא מחדיר בי איברו עמוק פנימה ואצבעותיו לא חסות על חורי האחר

והוא מקבץ שלוש אצבעות ומחדיר תוך כדי, אני צורחת מתחת למים

הוא מנסה להשתיק אותי ואינו יכול אני שולחת יד מתחת לעבר ביציו

ואני בוחשת בהן ומגלגלת כאילו היו כדורים רכים ותפוחים, אני צובטת

אותן קלות בציפורני והוא מגביר את קצב הדפיקה באחורי אני מרגישה

שהוא הולך להתפוצץ לתוכי בכל רגע ואני מתכופפת עוד,

להעמיק את החדירה ולהרגיש את הזירמה שלו

מחממת אותי עד לעומק הלב והוא  גונח בקול

וברגע אחד מתפוצץ בי ונצמד בכל כוחו

אוחז אותי קרוב והדוק ולא זז

ואני נשטפת בזרעו החם

צמאה לעוד, איברו

נשמט ממני והוא

מנשק אותי

מחבק מתחת לזרם המים

מסבן לי את הפטמות ובין הרגליים

ואני בתמורה מסבנת לו את הגב והעורף

ואת איברו הכבד ושקיו התלויים וחריץ ישבנו

ואנחנו נכנסים למיטה נקיים ורצוצים

נשכבים זה מול זו מחייכים ונרדמים

ברגע אחד שקט של שובע

 

התעוררתי אחרי שעתיים

משהו הרגיש לי קצת זר

קמתי והבחנתי בו ישן מולי

הרחתי את החדר הזר לי אבל פניו

הנעימות היו לי בית ומקור של רוויה

ניסיתי להתאפק אבל לא יכלתי, התכסתי

בשמיכה שלו והצמדתי את אחורי לאיברו בלחש

שכבתי כשאיברו צמוד לאחורי והתחלתי לנוע לאט

להרגיש אותו נוסע לי בחריץ של הישבן ובין הרגליים

לאט, ניעות קטנות, שקטות מאוד ועדיין הרגשתי איך

האיבר שלו מתעורר לפניו, מתקשה לאט, פניו שלווים ונדמה

שהנה חיוך לוחש על פניו, הוא נצמד אלי ומחבק וישבני נע

תנועותיי גוברות והוא נצמד אלי, לופת בחיבוק את שני שדי

ומתחיל להניע את אגנו ועיניו עוד עצומות אך גופו כבר מדבר

אני מזהה את העייפות שלו וניתקת ממנו לרגע, אני מסתובבת לעברו

מנשקת אותו ומשכיב אותו על גבו, אני חוזה בתפארת איברו הזקור

ומתקרבת על שפתי לנשק וללקק מעט ואני לוחכת אותו לאט

נושפת עליו אויר חם ומתרוממת הלאה, אני מכוונת איברו

באצבעות דקות מתיישבת עליו מלמעלה עד שהוא

חודר אותי לעומק, אני גונחת ומתחילה

לנוע מעלה מטה ולצדדים, אני נעה

בכוח ובקצב ומרגישה את איברו

זקור עמוק בתוכי ואני נשכבת

עליו שד נמעכים לתוך בית החזה שלו

הוא מחבק אותי ומתחיל להניע את אגנו

בכוח לעברי, אני מניעה לכוון אחד והוא לאחר

והכאב והעונג אדירים, הוא מתרומם לישיבה ומתחיל

להניע אותי מעלה ומטה ובכוח ואני נענית לו, אני פושטת

רגלי מעבר לראשו והוא מתיישב ונע בי בכוח, אחר הוא ניתק

נשכב מעלי, מעביר את רגלי מעבר לכתפו ומתחיל לפמפם

בשיא הכוח והכאב, אני זועקת בארבע וחצי לפנות בוקר

ואיש לא יציל אותי מהתאווה הזו, הוא מכאיב לי

ואני נאנקת תחתיו, הוא אוחז בכפות רגלי ואני

בבסיס ירכיו שלא ליפול והוא מתפוצץ בי

זירמה חמה ולבנה נוזלת בין רגלי

הוא חולץ עצמו ממני ונרדם

בחיכי ואני ישנה מחייכת

הלילה הוא שלי

ורק שלי

נכתב על ידי , 29/11/2007 22:07   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mikita ב-7/12/2007 22:34
 



חתונה (חלק ב') אוקטובר 2007


חלק א' מצ"ב

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=468188&blogcode=7771822

ועכשיו נמשיך...

 

 

אני מרימה את הראש בצומת מוארת, הוא עצר לפני מעבר חציה

ושני הבחורים בוהים בו תוך חצייה ואז אני צצה, פרועת שיער, מחייכת

הם מזהים אותו והוא פתאום מתכופף, כאיל לחפש משהו בקרקעית הרכב

המבוכה עושה אותו פגיע לרגע קצרצר ואני נהנית להביט בו סמוק ונבוך

הם עוברים והוא מתרומם חזרה, אוחז בהגה, מביט בי וצוחק לעצמו

מחר אני עוד אתקל בהם במכולת וזה יהיה מאוד משעשע

הוא ממשיך ליסוע הלאה לעבר המושב, כף היד שלו

חוזרת ללחוש בצומת שבין רגלי ואני נושכת שפה

מתאמצת שלא לאבד עשתונות כשהוא לוחץ

על הכפתורים שלי ואני נרטבת לקראתו

 

מגיעים לכניסה של המושב, הוא מצלצל

לשער האלקטרוני וזה משיב לו בחריקת פתיחה

ברזל כבד נגרגר בקול שאון טקטוקי ופוקח לעברנו

את הכביש אל  המושב שלו, הבית שלו, החדר שלו, המיטה

והוא נוסע במהירות, התאווה ואני נעים במכנסיו הנעולים לאט

אני חוזה בזוית העין בפרדס צעיר בדרך אליו תפוזים ולימונים

ובהיסח הדעת אני לוחשת לו קרוב, לשוני מלטפת את תנוכי אזניו

"בוא נעצור כאן, עכשיו, באמצע הפרדס", הוא חותך ימינה מייד

אני נצמדת שמאלה במושב ממהירות הפניה וצוחקת אליו

הוא נוסע לאורך שביל עפר ואבנים ועוצר ומביט בי

זימה, עיניים רעות לרגע צמאות לטרף ואני מייד

יוצאת מהרכב והוא יוצא אלי - אוחז לי את היד

נצמד אלי בכוח ושולח ידיו מתחת לשמלה

הוא מנשק אותי בתאווה, נושך לשון

צבוט ממני את התחתונים

מצמיד אותי לגזע

ולוחש לי באוזן

עכשיו בתחת

יכאב לך

זונה

שלי

קטנה

 

אני פוקחת רגליים לקראתו והוא נוגע בפי הטבעת

בו בזמן הוא נוגע בעצמו לאט, מייצב את איברו לקראת חדירה

ואני כמעט מתרוממת לעזור לו והוא מחזיר אותי, אל תזוזי, אני בא

ואז אני מרגישה נגיעות קטנות בפי הטבעת, אצבעות עמוק בתוכי

מכאן ומכאן עונג, ואני לוגמת שיאים של תענוג ואז הוא נכנס לאט

והכאב והעונג מתמזגים זה בזה והוא בא והולך בי בקצב איטי

ואני שולחת יד מתחת לגעת לו בביצים הנעות בי

והוא צועק לי בלחש: "כן, תגעי בי, שרמוטה שלי"

ואני נושכת שפתיים ועונה: "שרמוטה אחותך"

הוא צוחק ואומר: "עכשיו את תענשי על זה"

אני צוחקת וגונחת לסרוגין והוא מגביר קצב

הוא מחדיר ארבע אצבעות לתוכי בכוח

ומגביר את הקצב מאחור בכוח

ואני שומעת את הגוף שלו

את הרטיבות בקצב

פנים וחוץ ואני כמעט צורחת

 

 

הוא מפתיע אותי ויוצא ממני בבת אחת

"עכשיו תעלי על מכסה המנוע, שבי עליו"

"אבל, אבל..." אני מנסה והוא אוחז בידי בכוח

מושך אותי לעבר הרכב, מביט בי וקורץ אלי זימה

אני מתיישבת על קצה מכסה המנוע החם והוא מסיט שמלה

מתקרב, נעמד בין רגלי וצולל עם פניו ולשונו לתוך זוג שדי ונושך

וגומע ותוך כדי בעדינות מפצל את רגלי לפתיחה מלאה ואז הוא

מרים ראש פרוע ומחדיר את איברו לתוכי בכוח ובמהירות

"אני אכאיב לך, זונה שלי קטנה", אני גונחת והוא צורח

ציפורים עפות מעוצמת קולנו והוא נע בי והרכב

עולה ויורד איתנו, אני שולחת את רגלי

מעבר לכתפו והוא קרוב ועמוק

ואז הקולות גבוהים והולכים

והוא מתריע שהוא גומר

ואני נושכת לו תנוך:

"בפה שלי אדיוט

בפה שלי"

והוא שולף

ואני מתכופפת לקראתו

בולעת ברגע את איברו הכבד והנפוח

מרגישה את הזרע טס בצינור ומתפוצץ לי בפה

ואני שואבת כל טיפה מלוחה ממנו אלי, בכוח ותאווה

מרגישה איך האיבר שלו ממלא אותי נוזל חיים לבנבן

ולאט לאט מצטמק לי בפה ונשלף החוצה

"מממ..." אני לוחשת לו, "מדהימה שלי"

הוא לוחש לי באוזן שנינו נכנסים לרכב

נשענים על המושבים ומחייכים, הוא מתניע

נע לעבר הבית ואני אומרת לו בחצי צחוק

"עכשיו, כבר לא יישאר לך חשק לעוד, אתה מותש"

"חכי, חכי", הוא צוחק אלי, נגיע הביתה ותראי

 

(חלק שלישי ואחרון בקרוב)

נכתב על ידי , 23/11/2007 23:24   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mikita ב-29/11/2007 22:11
 





570
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmikita אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mikita ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)