לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let it rock.



Avatarכינוי:  שחרסמייל

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011


מילה שהם הבנים האהובים עליי בעולם הזה!!

עם כמה שהם חרמנים וחסרי כבוד ובהמות ולא מקשיבים לי לפעמים...

הם מושלמים!!!

הם הרבה מעל למצופה.. בחיים לא חשבתי שביומיים אני יכולה להתחבר אליהם כ"כ!

 

בגלל טיולים ורגעים כאלה, כל ההשקעה והקריעת תחת שוות!!!!

נכתב על ידי שחרסמייל , 30/10/2011 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחלום על שקיעות בסגול.. לשכוח הכל.


ככה אני.
נכתב על ידי שחרסמייל , 22/10/2011 11:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כאילו יש עתיד



נתחיל בזה שאני לא בנויה להופעות אקוסטיות..

כאילו אלוהים ברא אותי, ואחת מהתכונות שלי הייתה: לא יכולה לשבת ולהיות אדישה כשיש מוזיקה ברקע.

 

היו קצת סיבוכים עם המושבים שלנו.. שמו אותנו שורה 8 ולא 6 (כוסאמא שלהם).. אבל כשההופעה התחילה כל הדאגות נעלמו.

כנראה שזה שהייתי לגמרי לבדי(אחותי לא נחשבת..), וזה שהמסגרת של ההופעה גרמה לי להיתקע בתוך 60*60 סמ"ר, גרמו לי להיות אלף אחוז בתוך ההופעה.

באמת שאם מישהו היה מסתכל עליי במהלך ההופעה, הוא יכל להבין לגמרי לגמרי מה עובר לי בראש.

עם ההתלהבות יתר שלי בליפול... הבכי בפאדר.. הפרצוף המזלזל בקיל מי.. והפרצוף המאוכזב באצלך בעולם.

כל כולי הייתי בתוך ההופעה... המחשבות שלי לא נדדו אפילו לשנייה.

זה לא שההופעה הייתה מושלמת.. בכלל לא.

 נתחיל בזה שהיו יותר מידי להיטים (הלוואי שהם לא עולם לא היו עושים קאבר לאביתר ומאיר בנאי...)!!!

גם חלק מהשירים בעיניי מתפספסים באקוסטי.. דוגמא בולטת לשיר כזה זה תעזור לי...

נמשיך בזה שתום ואורית היו נורא לא מפוקסים.. קצת יותר מידי פאשלות..

ונסיים בדבר שהכי עצבן אותי...

לצד גרסאות מדהימות שיש ליהודים באקוסטי (עוד מעט, פאדר ועוד..)

יש גירסאות שהניסיון לתיחכום בהן ממש מיותר בעייני.

נכון שגם אני חושבת שהקול של אורית שהיא עושה רגאיי כזה, ממש מגניב.

זה לא אומר שצריך להפוך את יובגטו ואת קיל מי למוזרים..

ליובגטו באתי מוכנה שהוא הולך להיות ככה... אבל הגירסא לקיל מי תפסה אותי לא מוכנה.. והייתה מזעזעת בעיניי.

הרגשתי שאורית תוקפת אותי כשהיא שרה את הפיזמון.

 

אבל בא לי גם להדגיש כמה נקודות חיוביות.. (:

ליפולל!!!! שהיה מטורף..

עוד ארון אחד!! שאחת מקסימה מהקהל זרמה איתי ועמדה איתי בסוף השיר..

הימים שלנו.. שאחותי ידעה כל מילה והרגשתי כמו אמא פולנייה גאה..

גניבה, שהיה גדול מהחיים.

אני רואה דם.. שפעם ראשונה שמעתי בהופעה..

ועומרי.. שהצחיק אותי ממש.. הוא הורס !

 

לילה טוב מניאקים.

נכתב על ידי שחרסמייל , 15/10/2011 02:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DeathHalo ב-15/10/2011 02:54
 



לדף הבא
דפים:  

3,737

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחרסמייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחרסמייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)