לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

שיעמום קשה+שיר שכתבתי


טוב אנשים ממש משעמם לי אז חזרתי לעוד עידכון קטן 
טוב כל ההופעות שהיו עד עכשיו היו מעולות כל אחת מהם עם זה ויסרה טראייל או פריום הכל היה אדיר
וגם עוד 4 ימים אני הולך להגשים חלום שלי וליראות את אחת הלהקות הכי אהובות עלי Nevermore להקה טובה תנו לה איזה שמיעה
טוב אז אין לי כוח ליכתוב על איזה עוד הופעות יש(ויש הרבה) אז אני פשוט יעלה לפה שיר שתכבתי(ללהקה שלי)
טוב לשיר קוראים War Cry כל המילים שלי תהנו

War Cry

Ashes and smoke fly higher

When the world set on fire

Atomic rage fall upon us

Turn our flash to malted chaos

No freedom to hope for

Hide in shelter hear battle roar

When no one left to die

Hear the war cry

 

We are dying for nothing

No one will return home

Fall down in blind believe

Now we forgotten

 

Why do we keep on training?

To save a world cannot be save

Spill our blood for nothing

And now we dead

 

Battle field madness set you to the front

Walk through the gates of hell is no way out

 Form the Armageddon no one shell be save

Kneel dawn and pray

 

Ashes and smoke fly higher

When the world set on fire

Atomic rage fall upon us

Turn our flash to malted chaos

No freedom to hope for

Hide in shelter hear battle roar

When no one left to die

Hear the war cry

 

 

I am the last survivor one man who stands alone

I am the one who save this planet

Die for foolish glory die for something that never was

Bring the rain of fire to burn all was life 


לא השיר הכי טוב שלי אבל למי איכפת

נכתב על ידי , 24/7/2009 13:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Dvir~ ב-28/7/2009 13:29
 





6,070

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Dvir~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Dvir~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)