לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בוטחת באף אחד יותר



Avatarכינוי:  **Neko Girl**

מין: נקבה



תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

חג שמח


חג שמיח לכולם!!

היי אנשים שהיה לכם אחלה  חופש ותעשו חיים

 

 

 

 



 

נכתב על ידי **Neko Girl** , 6/12/2007 11:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של deltion ב-2/5/2008 22:27
 



אין כותרת


אין כותרת

אז מה קורה אנשים

טוב אצלי לא משהו אני בבית יושבת אם חום

קצר מי שרוצה תמונות

פתחתי בלוג תמונות בחודש שעבר ואתם מוזמנים לשם

לחצו כאן בשביל להכנס





נכתב על ידי **Neko Girl** , 2/12/2007 10:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כותרת


סוף להכול

אתמול חברה שלי נפגש אם האקס שלה [הזה שהוא חבר שלי]

ובקשתי שהיא תומר לו שלא היהי כלום ושאני לא דלוקע

עלב והוא אמר שהוא יודעה שאני שחקתי בו

טוב לא משנה אני פשוט לא אוהבת אחריות וזהו

חבר בשבילי זה משהו לא טוב תמיד אומר מה

לעשות ועוד...אבל רציני אני אוהבת ליות לבד בלי אף אחד

חברה שלי חושבת שזה מוזר ולי לא משנה

טוב יום נעים לכולם ושמח

נכתב על ידי **Neko Girl** , 1/12/2007 07:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טומפיק ב-1/12/2007 08:13
 



לדף הבא
דפים:  

1,326

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**Neko Girl** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **Neko Girl** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)