לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבבות עיצובים


לבבות העיצוב שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פיקסלים


img154/1191/4021ed2.png

לאלה אתם לוקחים שימו קרידית

       

       

 

   

     

     

   

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us  Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us 
    
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
 Image Hosted by ImageShack.us  Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us    Image Hosted by ImageShack.us
 Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
 Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us   Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 

Image Hosted by ImageShack.us 
 
 
 
 

 

את אלה אתם לוקחים לנקקו

     

    
        
 

                   

                 

      

   

             
      




     

נכתב על ידי switi , 15/9/2007 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מברשות לפוטושופ


 

(כל מה שאתם צריכים זה להקליק על המברשת ולהוריד)
 
המברשות הן לשימוש אישי בלבד!

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי switi , 12/9/2007 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישפטים ליומן


משפטים ליומן
 
היי... פה יש לכם משפטים ליומן שאתם יכולים להשתמש בהם.

לא כל המשפטים ליומן אבל אתם עדיין יכולים להשתמש בהם.

אהבה היא כמוני- יפה ואכזרית.

ניתן לשבור אבן, ניתן לשבור יהלום, אבל אהבה כמו שלנו אפשר לשבור רק בחלום.

איתך תמיד היה לי בטחון, תאמין לי...אין לך שום חסרון, איתך אף פעם לא בודדה, איתך אף פעם לא עצובה, אתה בשבילי האחד והיחיד, אשאר איתך תמיד-תמיד, כי אני אוהבת אותך, ואתה אוהב אותי...וביחד אנחנו שילוב קטלני.

שווה להיות נחמד, אבל יותר נחמד להיות שווה.

 אני לא מצלמה- על תעשה עלי פוזות.

בנים הם כמו כדורסל יש להם תפקיד אחד לקפוץ לי.

  תגיד לי למות, תגיד לי לרצוח, אבל אל תגיד לי אותך לשכוח.

חיבקתי אותו-חיבק אותי, נישקתי אותו-נישק אותי, זרקתי אותו-חזר אלי, ואז הבנתי ש... הוא אהבת חיי!

 נגעתי באש-נשרפתי, נגעתי במים-נרטבתי, נגעתי בחול-התלכלכתי, נגעתי בך...התאהבתי!

אל תבכה כשאני לידך, תשמור את הדמעות לרגע שבו אעזוב אותך.

לאהוב אותי זאת לא בעיה, להשיג אותי זאת אשליה.

בנים הם כמו שרותים:

או תפוסים!
או מסריחים!
או סתומים!
 
.עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע
 
.כשאני צודק=אף אחד לא זוכר
כשאני טועה=אף אחד לא שוכח
 
.בנים הם כמו דשא אם לא מכסחים אותם הם
תופסים גובה
 
.עדיך כלב חבר מאשר חבר כלב
 
.בנות אנחנו לא המין החלש אנחנו המין הנחש!
 
.לפני שאמצא את נסיך חלומותי אצטרך לנשק הרבה צפרדעים 
 
.בנים הם כמו בצל, אין להם לב אבל בכל זאת הם גורמים לך לבכות 
 
.אלוהים ברא אנשים
אלוהים ברא חיות
אלוהים ברא אותך... טוב גם לאלוהים מותר לטעות
 
.חיוך חלקו לכל אחד אבל את הלב תתנו רק לאחד
 
.בחיים תעשו חיים, כי מהחיים, בחיים לא תצאו חיים
 
.לפעמים צדק הוא רק כוכב
 
.בבוקר לא אכלתי->כי חשבתי עליך
בצהרים לא אכלתי->כי חשבתי עליך
בערב לא אכלתי->כי חשבתי עליך
בלילה לא אכלתי->כי הייתי רעבה
 
.(השם שלך)=> טבעי שלא תשלוט בעצמך
 
.אהבה היא כמו שמיים אין לה גבולות
 
.זה יומני ולא יומנך, ומה שרשום בו הוא לא עניינך!
 
.תתיחס לאהבה כמו למיץ פריגת - תבוא טיבעי
 
.אל תואהב את מי שאתה מישג, תשיג את מי שאתה אוהב!
 
.נגעתי בבוץ התלכלתי....
נגעתי באש נשרפתי....
נגעתי בך התאהבתי!
 
לימדת אותי ש - 1+1=2
אבל לא לימדת אותי ששתיים פחות אחד זה להיות לבד
 
.חיוך לא עולה כסף אבל שווה זהב
 
יש נס חנוכה ויש נס קפה אבל כנולדת קרה הנס הכי יפה
 
רציתי לרקוד אבל לא היה לי עם מי
רציתי לבכות אבל לא היה לי על מי
רציתי לברוח אבל לא היה לי לאן
אני רוצה אותך אבל אתה לא כאן!
 
עיינים ירוקות, עיינים חומות, עיינים כחולות...
מה זה משנה מתנשקים בעיינים עצמות!
 
ככל שתלמד יותר תדע יותר,
ככל כתדע יותר תשכח יותר,
ככל שתשכח יותר תדע פחות,
אז למה ללמוד.

אימון מביא לשלמות אבל אף אחד לא מושלם אז למה להתאמץ...

אז זה נכון שאנחנו כאן כדי לעזור לאחרים אז למה האחרים כאן?!

יש הרבה כוכבים בשמיים אבל בשבילי אתה הכוכב...
 
טיפ: אל תתני לנשיקה לטמטם אותך ואל תתני למטומטם לנשק אותך

אהבה היא כמו <תמונה של חץ> לפעמים פוגעת ולפעמים מפספסת

שנינו מאוהבים אהבה בוערת אני בך ואתה באחרת.
 

אהבה - הדבר היחיד שמכפיל את עצמו כשמחלקים אותו לשתיים

אהבה היא כמו אש, או שהיא מחממת או שהיא שורפת

האהבה היא כמו תה לפעמים היא מתוקה ולפעמים היא מרה

אהבה- יש לה התחלה ואין לה סוף

אהבה היא כמו סיגריה, כשגומרים אחת רוצים מיד אחרת!!

אהבה היא כמו ספר יש לה התחלה ואמצע אבל מתישהו מגיע הסוף

אהבה- מתקבלת בחום ונעזבת בקור

אהבה היא דבר משכר ברגע שטועמים קשה להיגמל

אהבה היא כמו אישה: אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה

בנות הן כמו זבוב...תמיד אבל תמיד נמשכות לחרא..

נחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות נחמד..


אהבה היא כמו סרט טוב... תמיד בסוף בוכים..

כשאחד אוהב והשני מחבב זאת לא אהבה זה כאב לב...

אהבה היא כמו חלום... לא תמיד מתגשמת...

האהבה זה מה שאני מרגיש כשאני רואה אותה ונמצא לידה

אהבה זה דבר מגביל כשאת אוהבת ומאוהבת באחד את לא יכולה לחשוב על אף אחד אחר

אהבה אמיתית לא תגרום לשיברון הלב אלא להתרוממות הרוח...

אהבה לא רואים ולא שומעים אהבה מרגישים... סוד החיים הוא האהבה

אהבה היא מילה- שלא ניתנה להגדירה

אהבה- מילה קטנה, עם פירוש גדול

יש דבר אחד יותר כיף מלאהוב... להרגיש נאהב

אהבה זה להפוך יום רגיל ליום כחול

אהבה היא אויר לנשימה

אם פעם ניסיתם לתאר משהו ולא הצלחתם - אז זוהי אהבה

אהבה היא כמו אנציקלופדיה - כשפותחים ומתחילים לקרא בה, מגלים דברים חדשים
וכשסוגרים ומסיימים לקרוא- הכל נגמר עד שפותחים אותה מחדש

אהבה- רגש בלתי מוסבר, אבל שווה לנסות אותו...

אהבה זה ללמוד לתת, ולשמוח לקבל

האהבה היא סוג של מלחמה

אהבה היא מחלה- רק שאנטיביוטיקה לא עוזרת

אהבה היא לנצח.. אבל גם לנצח יש סוף

אהבה היא כמו רכבת אם לא תופסים אותה בזמן היא בורחת..


יש לב אדום ולב רחב
ולב עשוי כולו זהב
יש לב מקסים ומיוחד
ולב מתוק משוקולד
ואם יש חץ בתוך הלב
זה לב שרק אותך אוהב
הלב שלי כולו שלך:
אני פשוט אוהבת אותך!!!

הים בחר בצבע כחול ואני בך
הדגים זקוקים למים ואני לך
הים נושק לחוף ואני לך
כי אהבתי, אני אוהבת ותמיד אוהב אותך!


תגיד לי למות
תגיד לי לרצוח
אבל אל תגיד לי-אותך לשכוח!


אילו היה לי סכין... הייתי נועצת אותה בליבך!
אילו היה לי מטוס... הייתי בורחת ממך!
אילו היה לי שכל... הייתי שוכחת אותך!
אבל זה לא ככה.. כי אני אוהבת אותך!


גבר מתחנן לנשיקה הראשונה
מבקש את השנייה
דורש את השלישית
וסובל את כל השאר...


אהבה היא כמו חיפושית...
אדומה , אדומה אבל עם נקודות שחורות....


כדי לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון
צריך לשתוק רוב הזמן.


בן אדם אינו יודע
כמה הרבה עליו לדעת
כדי לדעת כמה מעט הוא יודע.

כמו שהשמש אף פעם לא מתה
ואם היא שוקעת היא מאירה במקום אחר
ככה גם אני- אם רע לי אז בטח טוב למישהו אחר.


היום זוהי דרך הטבע
לתת לאתמול הזדמנות נוספת.

יום אחד תישאלי אותי:
מה יותר חשוב לי החיים שלי או את
ואני יענה לך: החיים שלי
ואת תלכי עצובה...
בלי לדעת שהחיים שלי זה את...


אישה שמחפשת גבר יפה חמוד וחכם בעצם מחפשת 3 גברים שונים
גבר שמחפש אישה יפה חמודה וחכמה בעצם מחפש... אותי!

הייתי רגילה הייתי נורמלית
התאהבתי בך ותראה מה קרה לי!!


הוא אמר לי לשכב.. שכבתי.
הוא אמר לי לפתוח... פתחתי.
הוא שאל אם זה כואב? כן, אמרתי...
אחר כך ראיתי, יורד לי דם...
הוא שאל אם זאת פעם ראשונה? כן, אמרתי......
פעם ראשונה אצל רופא שיניים !?!?!


גברים הם כמו טלפון סלולרי,
הם קטנים, הם לא קולטים, הם מתנתקים ללא התראה,
ודווקא כצריכים אותם הם לא זמינים.
וחוץ מזה....גם האנטנה שלהם לא משהו!!


אל תבכי כשאת מאבדת גבר...
תמיד יבוא- יותר חתיך, יותר עשיר... ועם אוטו חדש יותר !!

הרבה צדפים יש בים
הרבה בנים יש בעולם
אך לא כל צדף יביא לך פנינה
ולא כל בן יעניק לך אהבה


אין אהבה טהורה
כי כמעט לכולם אותה מטרה...


על ליבי חרוט: "אין כניסה"
אך האהבה נכנסה ואמרה :
"אני לא יודעת לקרוא..."

אולי בשביל כל העולם אתה סתם אחד
אבל בשביל סתם אחת אתה כל העולם!

אבא שלך עובד בויוה? לא! אז איך זה שאני מתאהב בך כל יום מחדש!

למעלה כוכבים למטה שושנים ובאמצע אתה כמלאך האלוהים!

אין אהבה אמיתית בלי נשיקה צרפתית!

כשהכרתי אותך גיליתי ששוקולד זה לא הדבר הכי מתוק!

אני אוהבת אותך ואתה אותי אני הכי אוהבת
את הרגע שבו אתה מדליק אותי ואז אתה שואף ונושף
שואף ונושף ובסוף אני מוצאת את עצמי על הריצפה אחרי
שגמרת אז תירגע מאמי אני בסך הכל ... סיגריה!


אם כל פעם שהייתי חושבת עליך כוכב היה נופל לא היו נשארים כוכבים בשמיים!


בנות הן כמו סיגריה - שנגמרת לוקחים אחת אחרת!

כתבתי את שמך במקום מיוחד לא על דף נייר או על חתיכה של
בד כתבתי אותו במקום עם רגש לא על בול עץ או חתיכה של קרש כתבתי אותו במקום אמיתי חרטתי את שמך בליבי!

אהבה מתחילה בעניים נמשכת בשפתיים בין הרגליים ונגמרת עם תינוק בידיים!!!

שלחתי מלאך לשמור עליך אבל המלאך חזר ואמר לי "אני לא שומר על מלאכים"!

ביקשתי מאלוהים פרח הוא נתן לי גן ביקשתי נחל נתן לי ים ביקשתי חבר נתן לי אותך!

מאז שהכרתי אותך ידעתי שלחיים יש טעם לחיות!

אהבה היא כמו תרגיל בחשבון מסובכת עד שמגיעים לפיתרון!

תגידי לי למות תגידי לי לרצוח אבל אל תגידי לי אותך לשכוח!


אהבה היא כמו אוויר ממלאת את הראות!

לא בוכים על חלב שנשפך - ובטח שלא על גבר שהלך!!!

הים בחר כחול, ואני בחרתי בך, הים נשק לחול,
 ואני נשקתי לך, העץ זקוק למים ואני זקוקה לך,
אדם אוהב את חווה ואני אוהבת אותך!


כשכוכב נופל מבקשים משאלה - כשכוכב נפל ביקשתי אותך!!!

אהבה הורסת את הלימודים אבל מהאהבה לומדים!

אם נשיקה אחת היא מילה אז יש לי איתך שיחה ארוכה!

אם תשמור על ראש פתוח, המח שלך עלול ליפול

חבר בצרה הופך להיות צרה.

!אל תתנו לי עצות! אני יכול לטעות גם בלי עזרה

כולם לובשים מסכות אבל רק בפורים כולם מודים בזה

אל תשפוט את מ שניסה ונכשל, תשפוט את מי שלא ניסה

עבודת צוות היא חיונית, היא מאפשרת לכל אחד להאשים מישהו אחר

.אל תחלום על מה שאתה רוצה לעשות, תתעורר ותעשה את זה 

יש אנשים שאוכלים כדי לחיות, ויש אנשים שחיים בשביל לאכול

.נחמד להיות חשוב אבל חשוב להיות נחמד

.הבן אדם עושה את הכסף, הכסף לא עושה את הבן אדם

.זה לא שקר כל עוד אתה מאמין בזה

חקלאי טוב חורש גם בבוץ

.הומור הוא דבר רציני

אני לא אומר כל מה שאני חושב, וחושב כל מה שאני אומר.

.בני אדם לועגים לדברים שאינם מבינים
(זה נכון!)

.מצפון= קול שאומר לך לא לעשות משהו אחרי שכבר עשית אותו

כלב נובח לא נושך.

.מים שקטים חודרים עמוק

להבטיח ולאהוב אינו עולה כסף.

האינטליגנציה מזהה מה שהיה. הגאונות מזהה מה שיהיה

סוף מעשה במחשבת תחילה

.
לעולם לא שוכחים אדם כל עוד כדאי לזכור אותו

המשחק אינו מסתיים עד שהוא נגמר

בלבול הוא השם שאנו קוראים לסדר שאיננו מבינים

.הסבלנות היא מחצית החוכמה

.בכל יום יש שמש חדשה

אהבה היא כמו פאזל...לוקח הרבה זמן לבנות אותה

אהבה היא כמו תפוח...צריך להיזהר מהחלק המורעל


אהבה היא כמו גלגל...מסובבת את כולנו


אם תרצה להיות נאהב > אהוב אותי
  
 
הים בחר בחול-ואני בחרתי בך
הדגים זקוקים למים-ואני זקוקה לך
 

בשביל לכבות שריפה צריך כבאים, בשביל לכבות אהבה צריך קנאים.
 

מי ששווה את הדמעות שלך לא יתן לך לבכות 


אהבה היא כמו בועה... אם לוחצים חזק היא מתפוצצת

אני הפרח אתה הגבעול..ואם ניפרד הפרח ינבול

אהבה היא כמו חשמל לפעמים יש הפסקות
 

אהבה היא כמו מבחן אמריקאי...יש הרבה אפשרויות-אבל רק אחת מהן נכונה


אנחנו מאוהבים בצורה בוערת-אני בך ואתה באחרת

אם לאהוב אותך זה פשע..אז אני אסירת עולם  

אם בכל פעם שהייתי חושבת עלייך היה מישהו נעלם
היינו נשארים לבד בעולם!!


זוג מושלם אפשר למצוא רק בחנות נעליים

אהבה היא כמו חומוס..תמיד ששואלים איך

עונים: אחלה


עיניים כחולות, עיניים חומות, עיניים ירוקות, עיניים שחורות
מזה משנה?! מתנשקים בעיניים עצומות

 

אהבה היא כמו חלום, לא תמיד היא מתגשמת.

 

 כבר שנתיים אני גנן ועוד לא ראיתי פרח כמוך

 

שאלה: אבא שלך מחבל?

תשובה: לא!

שאלה: אז איך זה שאת כזאת פצצה?

כסף יכול

יכול לקנות לך וילה אבל לא בית חם

לקנות לך שעון יוקרתי אבל לא זמן

לקנות לך אנציקלופדיה אבל לא ידע

לקנות לך תרופה אבל לא בריאות

כסף זה לא הכל הוא יכול לגרום הרבה סבל וכאב

כחברה טובה אני רוצה לחסוך מימכם סבל וכאב זה אז...

אנא העבירו לי את כספכם, ואני אסבול בשבילכם

תשתדלו שיהיה במזומן.


להתעצבן-פירוש לעניש את עצמך על טיפשוטתם של אחרים.

עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים

זה שאני בובה זה לא אומר שמותר לך לשחק בי!

אישה יכולה להפוך גבר למליונר... אם הוא היה פעם מליארדר...

יש הרבה כוכבים בשמיים- אבל רק אחד מהם זוהר וזאת אני!

אתה מאמין באהבה ממבט ראשון או שאני אעבור שוב?

מרחוק אתה נראה מליארד דולר, אבל מקרוב אתה חייב לי חצי שקל.

איתך תמיד היה לי ביטחון, תאמין לי... אין לך שום חסרון, איתך אף פעם לא בודדה, איתך אף פעם לא עצובה, אתה בשבילי האחד והיחיד, אשאר איתך תמיד-תמיד, כי אני אוהבת אותך, ואתה אותי... וביחד אנחנו שילוב ק=ט=ל=נ=י!

יש המון דגיגות בים- אבל כרישה כמוני יש רק אחת!

אני אחת מיוחדת במינה-הזהרו מחיקויים!

באש ובמים איתך תמיד בשניים,

בחום ובקור תמיד אוחזים ידיים,

בטוב וברע אף פעם לא נפרדים,

ככה זה שאוהבים!.

אהבה וכסף מניעים את העולם- אהבה לרגע וכסף לעולם

כל הגברים אומרים: אני אעשה לך, אני אקנה לך, אבל בסוף הכל נדמה לך!

חצי מהעולם מעשן סמים,

חצי מהעולם שונא יהודים,

הרבה אנשים מתאבדים בלי סיבה,

ורק אני ואתה...

עושים א-ה-ב-ה

אהבה גורמת לזמן לעבור- זמן גורם לאהבה לעבור

אם קשה הדרך- אין דבר

כל דקה הופכת לעבר,

אל תלך אחורה,

לך ישר,

כי בסוף הדרך,

יש מחר!.

אני לא מצלמה- אל תעשה עליי פוזות!

אני לא גזענית- אני שונאת את כולם באותה מידה!

אם אין מין טוב שיש יד ימין...

"לא כל הנוצץ זהב הוא" אמרו חכמי חז"ל , כנראה התכוונו אלייך!

אל תתני לנשיקה לטמטם אותך, ואל תתני למטומטם לנשק אותך!

לא משנה אם העיניים כחולות, ירוקות, חומות או שחורות, כי כשמתנשקים העיניים עצומות...

לפני שתמצאי את נסיך חלומותיך תצטרכי לנשק הרבה צפרדעים...

אל תגיד לי שאותך אני לא אוהבת כי עלייך כל היום והלילה חושבת... בשיעור תנ"ך מתפללת לאלוהים לראותך, בשיעור ספרות חולמת שאתה האביר על הסוס הלבן, בשיעור אנגלית חושבת עלייך בשפה זרה, בשיעור היסטוריה נזכרת בהיסטוריה שלנו ביחד, בשיעור חינוך גופני רוצה לרוץ עד אלייך, בשיעור ג"ג מחפשת אותך על המפה, בשיעור צרפתית סופרת את הנשיקות שהיו לנו, בשיעור לשון מרגישה את הלשונות שלנו מתחברות, ובשיעור ביולוגיה לומדת על מגע גופך...

החיוך הוא בחינם- חייך אל העולם!! :)

בישקתי מאלוהים מים- והוא נתן לי ים, ביקשתי מאלוהים פרח- והוא נתן לי גן, ביקשתי מאלוהים עץ-והוא נתן לי יער, ביקשתי מאלוהים חבר-והוא נתן לי אותך!

אהבה זה לחשוב וגם להתחשב, אהבה זה להתרחק וגם להתקרב, אהבה זה לשכוח וגם להיזכר, אהבה זה לסלוח וגם להצטער, אהבה זה להחצין וגם להפנים, אהבה זה לנשום וגם להנשים, אהבה זה להיות אמין וגם לסמוך, אהבה זה להישען וגם לתמוך, אהבה זה לתת וגם לקחת, אהבה זה להרגיש וגם לגעת, אהבה זה לחלום ולהיות מציאותי... אהבה זה להיות ב=ט=ו=ח=ה= שאתה ש-ל-י-!

אילו הייתה לי סכין- מזמן הייתי נועצת אותה בך, אילו היה לי מטוס- מזמן הייתי בורחת איתך, אילו היה לי שכל- מזמן הייתי שוכחת אותך... אבל זה לא כך משום ש... אני אוהבת אותך!!

נגעתי באש-נשרפתי, נגעתי במים- נרטבתי, נגעתי בחול- התלכלכתי, נגעתי בך... התאהבתי

אולי אני נסיכה- אבל בטח לא באגדה שלך

 

אין חבר... אין דאגות...-יש הצעות?!

 

אל תשנא את עצמך- יש הרבה שעושים את זה בשבילך!

 

יש הרבה ציפצופים בעולם- לוקחת אחד ומצפצפת על כולם!!!

 

אין כמוני ביקום- ומי שחושב אחרת שיקום!

 

אתה זה שתבכה ותסבול- כי כשפוגעים בי לא יוצאים בזול!!!

 

רוצה אותי?! חולם עליי?! אוהב אותי?!- תמתין בסבלנות, יש תור!!

 

תאהב אותי לנצח, תאהב אותי תמיד- ואת כל הקנאים- נשמיד

נכתב על ידי switi , 12/9/2007 11:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  switi

בת: 31

ICQ: 472058568 

תמונה



מצב רוח כרגע:


2,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לswiti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על switi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)