לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני

פתחתי את הבלוג הזה שבו אני אוכל לשפוך את הלב כמו שאני באמת מרגישה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פוסט היכרות


שלום קוראים יקרים!

בעקבות המלצות החלטתי לעשות את הפוסט הזה קצת עלי כדי שתבינו פחות או יותר מי זאת nish16 הזאת שאתם קוראים את הבלוג שלה...

 

אז ככה:

 

שם: ניצן אבל אתם יכולים לקרוא לי ניצי או שולה :)

משפחה: עד כאן!

כיתה: יא'

 

עכשיו נעבור לפרטים כלליים יותר:

עונה אהובה: חורףף

הכי כיף: מוזיקה, וטיול בחו"ל

תוכנית טלויזיה אהובה: הטופ מודל הבאה. אני מכורה לזה, ראיתי את כל העונות + שידורים חוזרים של כל העונות

הכי מעצבן אותי: אנשים אטומים שדבקים בדעה שלהם ולא עוצרים רגע לחשוב שאולי הם טועים וכן גם אני כזאת וזה מרגיז אותי.

הכי מעצבן אותי 2: שגיאות כתיב או טעויות בשפה. אני מאלה שמתקנים וזה מרתיח אותי שאנשים טועים אני לא יכולה לשמוע את זה.

הכי מצפה: לקורס קולנוע שאני מתעתדת לקחת בו חלק שאמור להתחיל אחרי החגים בעזרת השם

הכי מצפה 2: לחופשה השנתית בצפון.

הכי מצפה 3: למסע לפולין

חיה אהובה: חתול

הכי אוהבת: לצחוק ואת המשפחה והחברים שלי חוץ מאלה שמעצבנים אותי בקביעות.

 

 

נכתב על ידי , 10/9/2007 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnish16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nish16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)