לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושף שיניים

הבלוג יעסוק במוסיקה, פילוסופיה והקשר ביניהם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

קריטריונים חופשיים


בקרוב אכתוב סיכום קצרצר על כל אחד מהאמנים המופיעים ברשימות ואת הסיבות שבגינם קבעתי את מיקומם ברשימה.
הקריטריונים אליהם אני מתייחס הם:
1. חדשנות - האם הם יצרו או פיתחו סגנונות מוסיקליים? עד כמה טוב הם ביצעו אותם?
2. רבגוניות - האם שלטו ביותר מתחום-שניים עיקריים?
3. טכניקה - האם גילו/פיתחו שליטה שאין לאחרים?
4. מקוריות - האם הסגנון שלהם אכן שלהם?
5. יצירה - האם המשיכו ליצור ברמה גבוהה לאורך זמן?*
6. יצרנות - האם השפיעו על התפתחות התעשייה? באילו רבדים?
7. השקעה - האם הגימור (עיבוד, סאונד) היו חשובים להם?
8. אסתטיקה - היות ואין (עדיין:)) כלים מוכחים לשיפוט אובייקטיבי בנדון, כאן נכנס הטעם שלי -
האם המוסיקה "עושה לי את זה" יותר מאחרים, או, האם זו מוסיקה טובה בעיני?
כשאעלה את ההגדרות והמבוא לאסתטיקה אובייקטיביסטית, הסעיף הזה יהיה ברור. כרגע אין טעם להרחיב.
נכתב על ידי udiexp , 30/9/2007 08:01   בקטגוריות מוסיקה ואסתטיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד ב-30/9/2007 14:25



כינוי:  udiexp

בן: 48




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לudiexp אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על udiexp ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)