לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושף שיניים

הבלוג יעסוק במוסיקה, פילוסופיה והקשר ביניהם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תשובות לשאלון השבועי


אין לי זמן לפוסט חדש, על שאלון אפשר לענות טיק-טק...

שיר שגדלת עליו בילדותך

"חופשי זה לגמרי לבד" - בנזין.
אחח איך אהבתי אותם, ללא ספק הם היו הדבר הישראלי הכי טוב ברדיו בתחילת השמונים.
היום המשפט "1 ו-1 זה בעצם המון" מקבל משמעות שונה וטובה כמובן.


השיר שמזכיר לך את האהבה הראשונה
אין כזה וטוב שכך :)
את האהבה הנוכחית יש כמה, הטוב שבהם לדעתי הוא:
My Electricity - The Gathering
איזו רומנטיקה...

השיר שמחזיר אותך אחורה אל תקופת הנעורים
rain when i die - alice in chains
sober - tool
מה לעשות, זו התקופה בה חשבתי שהעולם סובב סביב הדיכאון שלי...

שיר שמזכיר לך משהו עצוב
נ-נח-נחמ-נחמן מאומן
שיר מצחיק שמזכיר לי את איך שהמדינה בה אני חי נראית.


שיר שאת מזדהה עם המילים שלו
גם פה לא חסרים.
Rush - Circumstances
Rush - Tom Sawyer
הראשון מדבר על העבר,
השני על ההווה.

שיר שמזכיר לך אירוע שמח
לא רוצה לשעמם אף אחד אבל אני שוב חוזר למתילדה מאד'ר של פינק פלויד.
השיר עצמו הוא האירוע כמובן.

שיר שמאז ומתמיד ריגש אותך
we used to know של jethro tull
נוסטלגיה לדברים טובים. נקודה.


שיר שאת לא יכולה להפסיק לשמוע אותו
יש הרבה.
Frank Zappa - cletus awreetus-awrightus
פשוט הלחן הכי מרומם בחיי כרגע. יש ימים בהם אני שומע רק את האלבום הזה.

on the sunny side of the street בביצוע של גילספי/סטיט/רולינס,
כשאני כבר לא יכול לשמוע אותו אני עובר לגירסה של ארמסטרונג.

Goran Bregovic - Wedding Cocek - ללא ספק יושמע גם בחתונה שלי...

Neil Young & Crazy Horse - Crime In The City - בביצוע האקוסטי.

שיר שגורם לך להרגיש "חופשי"
Jethro Tull - My God
"So lean upon Him gently
and don't call on Him to save you
from your social graces"
מדבר על שיחרור מאמונה, בשבילי מעוד הרבה דברים...

נכתב על ידי udiexp , 25/10/2007 11:30   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  udiexp

בן: 48




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לudiexp אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על udiexp ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)